eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Wykonanie iluminacji zabytkowego budynku kościoła zlokalizowanego w Bogatyni przy ul. Kurzańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Bogatynia: Wykonanie iluminacji zabytkowego budynku kościoła zlokalizowanego w Bogatyni przy ul. Kurzańskiej
Numer ogłoszenia: 81208 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, fax 075 77 39480, 7731945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie iluminacji zabytkowego budynku kościoła zlokalizowanego w Bogatyni przy ul. Kurzańskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia fasadowego zabytkowego budynku kościoła przy ul. Kurzańskiej w Bogatyni. Projektowane oświetlenie iluminacyjne składa się z 350m linii kablowej YKY 3x2,5mm2 układanej w ziemi, szafki sterowniczej umieszczonej wewnątrz budynku, 2 słupów S-40 na fundamentach, montażu 34 projektorów oświetleniowych montowanych na fundamentach, słupach oraz w podłożu. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z Prawem budowlanym i ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z Polskimi Normami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: projekcie wykonawczym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia: Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe 1.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 2.1. Dysponować osobą (mi) posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi wpisaną na okręgową listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów, która będzie posiadała: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz; - co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 2.2. W okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną (zakończoną), obejmującą zakresem wykonanie iluminacji zabytkowego obiektu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek: 3.1. Wykonawca/y jest/są ubezpieczony/eni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 5. Wniosą wadium. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (Część II SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku określonym w pkt 14.5 SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej. 4. Oświadczenie o przyjęciu funkcji kierownika budowy oraz robót w przypadku wyboru oferty. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 Część II SIWZ). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, robót budowlanych (zakończonych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 9.1.2.2 SIWZ. (załącznik nr 3 Część II SIWZ) 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie ( np. referencje). 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba (y), która będzie kierowała robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 8. Życiorys zawodowy osoby, która będzie kierowała robotami budowlanymi posiadającej uprawnienia określone w pkt 9.1.2.1, potwierdzający co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (z podaniem zakresu czynności wykonywanych przy obiektach zabytkowych). 9. Aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierowała powierzonymi robotami. 10. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Bogatynia ul. 1-go Maja 29 Bogatynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.