eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie usług modernizacji systemu poczty elektronicznej oraz systemu autoryzacji i autentykacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Warszawa: wykonanie usług modernizacji systemu poczty elektronicznej oraz systemu autoryzacji i autentykacji
Numer ogłoszenia: 81132 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. Ośrodek Informatyki i Telekomunikacji, ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5478889, fax 022 5474313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług modernizacji systemu poczty elektronicznej oraz systemu autoryzacji i autentykacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu przebudowy oraz przebudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu poczty elektronicznej oraz systemu autoryzacji i autentykacji w oparciu o posiadane przez Zamawiającego założenia projektowe i sprzęt. Zamówienie obejmuje: 1. Opracowanie oraz wdrożenie projektu synchronizacji dwustronnej części obiektów z lasu Active Directory z usługami e-Directory posiadanymi w Agencji Informacji TVP w oparciu o produkty NIM (Novell Identity Manager) i ewentualnie MIIS (Microsoft Identity Integration Server). 2. Opracowanie projektu usług pocztowych opartych na produkcie Ms Exchange 2007 przy założeniu 7000 skrzynek, 1000 folderów publicznych, 1000 grup, jednej lokalizacji, trzech serwerów. 3. Opracowanie procedur, reguł, norm i wytycznych w celu podniesienia bezpieczeństwa i jednolitości w funkcjonowaniu i administracji usługami katalogowymi oraz pocztą przy założeniu istnienia odrębnych grup administratorów w lokalizacjach. 4. Migracja zasobów pocztowych z istniejących dotychczas zasobów na nowo utworzone według zaleceń projektu wykonanego w ramach zadania 2. Zadanie zostaje odebrane w momencie wykonania poprawnie wszystkich testów wskazanych w projekcie. Zamawiajacy wymaga wsparcia technicznego w okresie gwarancyjnym przez okres nie krótszy niż 1 rok od daty podpisania protokołu odbioru technicznego całości zamówienia, świadczonego w reżimie: zgłoszenia 7x24; gwarantowany czas reakcji nie dłuższy niż 6 godzin od zgłoszenia. Działania Wykonawcy w zakresie wykonywanych usług muszą być zgodne z normą PN-EN ISO 9001:2001 lub normą równoważną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8 000 złotych (wadium należy wnieść przed terminem składania ofert).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej jedno zamówienie obejmujące uaktualnienie struktury wielo-lokalizacyjnej (przynajmniej 3 lokalizacje) i wielo-serwerowej (przynajmniej 3 serwery) poczty Microsoft Exchange do wersji Microsoft Exchange 2003 lub Microsoft Exchange 2007, oraz 2) co najmniej jedno zamówienie obejmujące utworzenie synchronizacji pomiędzy strukturami Microsoft Active Directory a Novell e-Directory, oraz. Każdy jeden udział ponad wymagane minimum będzie premiowany przydzieleniem wykonawcy 15 punktów. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia, w szczególności skierują w celu wykonywania niniejszego zamówienia zespół, złożony z co najmniej trzech osób, posiadający jako całość biegłą znajomość niżej wymienionych produktów (potwierdzenie certyfikatem producenta produktu w zakresie specjalisty lub równoważnym dokumentem): a) Microsoft Exchange 2003 lub Microsoft Exchange 2007 b) Microsoft Exchange 5.5 c) Microsoft Windows 2000 Server lub Microsoft Windows 2003 Server d) Microsoft Active Directory 2000 lub Microsoft Active Directory 2003 e) Novell e-Directory Zamawiający wymaga, aby zespół jako całość posiadał doświadczenie zawodowe nabyte poprzez wcześniejszy udział jego członków w niżej wymienionych projektach. Zamawiający wymaga, aby: 1) Co najmniej jeden członek zespołu wykazał się udziałem w zakresie synchronizacji usług katalogowych za pomocą narzędzia Novell NIM w co najmniej jednym projekcie/podprojekcie. Udział należy udokumentować poprzez złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę w formie sporządzenia wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, o którym mowa w dalszej części ogłoszenia. Każdy udział ponad wymagane minimum będzie premiowany przydzieleniem wykonawcy 6 punktów 2) Co najmniej jeden członek zespołu wykazał się udziałem w zakresie uaktualnienia struktury wielo-lokalizacyjnej (przynajmniej 3 lokalizacje) i wielo-serwerowej (przynajmniej 3 serwery) poczty Microsoft Exchange 5.5 do wersji Microsoft Exchange 2003 lub Microsoft Exchange 2007 w co najmniej jednym projekcie/podprojekcie. Udział należy udokumentować poprzez złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę w formie sporządzenia wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, o którym mowa w dalszej części ogłoszenia. Każdy udział ponad wymagane minimum będzie premiowany przydzieleniem wykonawcy 12 punktów 3) Co najmniej jeden członek zespołu wykazał się udziałem w zakresie dowolnych systemów zarządzania i synchronizacji tożsamości uzytkowników w produktywnych środowiskach heterogenicznych w co najmniej jednym projekcie/podprojekcie. Udział należy udokumentować poprzez złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę w formie sporządzenia wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, o którym mowa w dalszej części ogłoszenia. Każdy udział ponad wymagane minimum będzie premiowany przydzieleniem wykonawcy 4 punktów. 4) Co najmniej jeden członek zespołu wykazał się udziałem w zakresie migracji lub integracji dowolnych usług katalogowych lub systemów autoryzacji użytkowników w produktywnych środowiskach heterogenicznych w co najmniej jednym projekcie/podprojekcie. Udział należy udokumentować poprzez złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę w formie sporządzenia wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, o którym mowa w dalszej części ogłoszenia. Każdy udział ponad wymagane minimum będzie premiowany przydzieleniem wykonawcy 3 punktów. 5) Co najmniej jeden członek zespołu wykazał się udziałem zakresie wdrażania aplikacji współdziałającej ściśle z środowiskiem usług katalogowych Microsoft Active Directories 2000/2003 w co jednym projekcie/podprojekcie. Udział należy udokumentować poprzez złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę w formie sporządzenia wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, o którym mowa w dalszej części ogłoszenia. Każdy udział ponad wymagane minimum będzie premiowany przydzieleniem wykonawcy 2 punktów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, stwierdzając jedynie na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach niżej wymienionych, czy warunek udziału w postępowaniu został spełniony, czy nie. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu tylko tych wykonawców, którzy spełnią warunki minimalne i zajmą miejsca od 1 do 5 na liście rankingowej. Lista rankingowa zostanie sporządzona na podstawie liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę za wykonane zamówienia ponad wymagane minimum oraz liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę za udział osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w projektach/podprojektach ponad wymagane minimum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych wyżej Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) oświadczenieo spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a w szczególności wymienionych w art. 22 ust.1 Ustawy; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 7) wykaz osób, o których mowa w ust. 3 warunków udziału w postępowaniu, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2. W wypadku gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 1 (i odpowiednio w ust. 3, 4) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1, 3-5 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 pzp musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 3, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio: 1) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 5. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 1, 3 i 4, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże zaproszonym Wykonawcom do składania ofert wstępnych wraz z zaproszeniem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Telewizja Polska S. A., Ośrodek Informatyki i Telekomunikacji, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, blok A, pok. 714.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacja o Zamawiającym: Telewizja Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. J. P. Woronicza 17, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000100679, o numerze identyfikacji podatkowej NIP 521-04-12-987 i kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wysokości 266 596 500,00 zł. 2. Informacja o zabezpieczeniu należytego wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga wniesienia przez wybranego Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.