eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 41 w Łodzi, ul. Bohdanowicza 11 ( remont sanitariatów)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Łódź: Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 41 w Łodzi, ul. Bohdanowicza 11 ( remont sanitariatów)
Numer ogłoszenia: 80811 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, fax 042 6384909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 41 w Łodzi, ul. Bohdanowicza 11 ( remont sanitariatów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem sanitariatów w budynku Gimnazjum Nr 41 w Łodzi, ul. Bohdanowicza 11. Prace obejmują: - remont ścian wraz z okładzinami - remont posadzek i podłóg - remont stolarki okiennej i drzwiowej - remont wewnętrznej instalacji elektrycznej - remont wewnętrznej instalacji wod - kan i c.o.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówien publicznych - wzór oświadczenia stanowi załacznik nr 2 do SIWZ 2. Złożenie oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 3. Gwarancja - minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy 4. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 5. Wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie robót objetych przetargiem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego - załacznik nr 3 do SIWZ 5. Wykaz robót zblizonych zakresem i wartością do zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach, wraz z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz referencjami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością - załącznik nr 4 do SIWZ 6. Aby ubiegać się o zamówienie oferent musi wykazać się wykonaniem ( potwiedzonym referencjami) remontu sanitariatów w co najmniej dwóch obiektach, o wartości minimum 80 000 zł każdy 7. Sciśle wypełniony kosztorys nakładczy - załacznik nr 5 do SIWZ 8. Zaakceptowany wzór umowy - załacznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Inwestycyjno - Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 11:50, miejsce: Oddział Inwestycyjno - Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.