eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Utrzymanie zieleni w obszarach terenów Gminy Tczew oraz sprzątanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016 - 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Tczew: Utrzymanie zieleni w obszarach terenów Gminy Tczew oraz sprzątanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016 - 2017
Numer ogłoszenia: 80806 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52462 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. (058) 530 51 32, faks (058) 530 51 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni w obszarach terenów Gminy Tczew oraz sprzątanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew 2016 - 2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I) Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni w obszarach terenów Gminy Tczew oraz sprzątanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew2016-2017 1) Mechaniczne wykaszanie traw z terenów zieleni gminnej i boisk gminnych. 2) Ręczne wykaszanie traw z terenów stanowiących własność Gminy Tczew. 3) Sprzątanie placów zabaw. 4) Usuwanie żywopłotu. 5) Nasadzenia żywopłotu. 6) Cięcie i kształtowanie żywopłotu. w celu bieżącego utrzymania terenów Gminy Tczew stanowiących własność Gminy Tczew 2016 - 2017. II) Zakres prac obejmuje: dla 1) wykaszanie terenów zieleni gminnej i boisk gminnych przy pomocy ciągnika rolniczego o mocy 60 KM, klasa 1,4 T umożliwiający sprzężenie i pracę z powierzoną przez Gminę Tczew kosiarką bijakową typu Votex RML 176, wysokość koszenia - max. 4 cm, zagrabienie wraz z wywozem skoszonej trawy, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery , butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacją (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), Wykonawca na własny koszt będzie dokonywał bieżących napraw kosiarki, transport kosiarki z miejsca aktualnego postoju jak również zwrot po wykonaniu usługi (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) obciąża Wykonawcę, Wykonawca będzie odpowiadał za powierzone mienie w okresie obowiązywania umowy i na własny koszt zapewni miejsce postojowe dla maszyny. dla 2) ręczne wykaszanie terenów stanowiących własność Gminy Tczew (m. in. okoszenie terenów świetlic wiejskich , remiz strażackich , placów zabaw) przy pomocy kos spalinowych o mocy min. 2 kW, wysokość koszenia - max. 4 cm, zagrabienie wraz z wywozem skoszonej trawy, realizacja usługi nie może spowodować zalegania trawy na sąsiednich działkach - w szczególności drogowych (jeżeli podczas koszenia wykoszona trawa będzie zalegać na terenach innych Wykonawca zapewni jej usunięcie np. poprzez zgrabienie), Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę przy użyciu własnego sprzętu, doraźne ręczne zbieranie odpadów (np. papiery , butelki itp.) z obszaru wykonywanych prac wraz z wywozem i utylizacją (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę), dla 3) sprzątanie terenu placu zabaw (teren ogrodzony lub w przypadku braku ogrodzenia - 5 m w zasięgu urządzeń zabawowych), opróżnianie koszy na śmieci, zamiatanie terenu i grabienie liści, wywóz i utylizacja odpadów (Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację zebranych odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia f-ry za zrealizowaną usługę) dla 4) usuwanie żywopłotu poprzez karczowanie, wywóz żywopłotu, uporządkowanie terenu po pracach, dla 5) nasadzenia żywopłotu z gatunku jarząb w rozstawie co 3 m, opalikowanie żywopłotu z użyciem 2 sztuk palików wysokości 1,5-2,0 m, wokół posadzonego żywopłotu wyściółkować należy misę korą gr. 3 do 5 cm, Wykonawca zobowiązany jest także do zapewnienia pielęgnacji nasadzeń żywopłotu na okres min. 1 roku w taki sposób aby nie dopuścić do ich uschnięcia lub innych uszkodzeń (w przypadku uschnięcia lub innych uszkodzeń żywopłotu Wykonawca dokona ponownego nasadzenia i ponownie zapewni roczną pielęgnację - aż do momentu tzw. przyjęcia się nasadzenia), dla 6) cięcie i kształtowanie żywopłotu (z góry i z boków) do wys. 2 m, uporządkowanie terenu przez zebranie, zgrabienie przyciętych gałązek wraz z wywiezieniem, III) Ustalenia dodatkowe 1)Koszty dojazdów i powrotów w związku z prowadzonymi pracami obciążają Wykonawcę. 2)Nie dopuszcza się pozostawienia nieczystości (w tym krzaków i drzew) w pasie drogowym na okres nocy. Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco usuwać i wywozić zgromadzone nieczystości. Zakazuje się składowania gałęzi, urobku itp. na poboczach dróg. 3)Niedopuszczalne jest prowadzenie robót w warunkach złej widoczności tj. podczas mgły, ulewnego deszczu, po zmierzchu oraz podczas porywistego wiatru. 4)Pracownicy zatrudnieni przy w/w pracach powinni posiadać odzież i obuwie ochronne oraz wyposażeni być w sprzęt ochrony osobistej (zgodnie z zakresem prac i wg potrzeb - kaski, rękawice, kamizelki ostrzegawcze). 5)Stosowany przy robotach sprzęt musi być sprawny i sprawdzony przed użyciem, a narzędzia ostre i prawidłowo osadzone. 6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia linii napowietrznych, budowli, ogrodzeń itp., ponosi także odpowiedzialność odszkodowawczą na rzecz osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami 7)Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego - niemożliwe jest wskazanie konkretnych ilości na dzień prowadzenia postępowania. Przybliżony harmonogram zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. Wykonawca będzie wykonywał prace sukcesywnie, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Tczew. 8)Czas reakcji Wykonawcy (dla każdej części) nie może być dłuższy niż 5 (kalendarzowych) dni od momentu uzyskania informacji o konieczności wykonania prac. Czas realizacji zadania dla każdej części (nie dłużej niż) : I - 500 m2/dziennie, II-100 m2/dziennie, III-2 szt./na dzień, IV-30 mb/dziennie, V-20 mb/dziennie, VI-15 mb/dziennie, 9)W przypadku gdy wykonywanie prac wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym, a w przypadku prac w ciągu drogi publicznej także z Komendą Powiatową Policji i Starostwem Powiatowym w Tczewie (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym za oznakowanie robót. 10)Cena ofertowa za jedną sztukę, m2, mb musi obejmować kompleksowo koszty wykonania usługi (zgodnie z zakresem opisanym w niniejszym rozdziale), w tym m. in wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia dojazd do miejsca wykonywanych prac na terenie Gminy Tczew paliwo na realizowane usługi, wyposażenie pracowników w sprzęt ochrony osobistej (kaski, rękawice, kamizelki ostrzegawcze itp.), środki czystości, grabie, wywóz, utylizacja itp. oznakowanie miejsca prowadzonych prac, pracę ludzi oraz sprzętu wraz z wynagrodzeniem operatora. 11)Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizowaną usługą. 12)Zamawiający na bieżąco będzie kontrolować jakość i zakres wykonywanych prac przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wskazówek Zamawiającego. 13)Rozliczanie następować będzie na podstawie protokołu odbioru zatwierdzonego przez Zamawiającego i Sołtysa wsi w której wykonywane były prace. 14)Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. 15)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. UWAGA: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę jednostkową dla wyodrębnionych w druku oferty częściach. Części I: Mechaniczne wykaszanie terenów zieleni gminnej i boisk gminnych. Części II: Ręczne wykaszanie traw z terenów stanowiących własność Gminy Tczew. Części III: Sprzątanie placów zabaw. Części IV: Usuwanie żywopłotu. Części V: Nasadzenia żywopłotu. Części VI: Cięcie i kształtowanie żywopłotu. 16)W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ. 17)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości dla mieszkańców. 18)Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie wykonywanych prac. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. 19)Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. 20)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: Część I - 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Część II- 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), Część III - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Część IV - 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Części V - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Części VI - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), w okresie trwania Umowy. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość ubezpieczenia OC stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę. 21)Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Obowiązującym wynagrodzeniem jest iloczyn faktycznie wykonanych prac i zaoferowanej ceny jednostkowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Mechaniczne wykaszanie terenów zieleni gminnej i boisk gminnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zieleń Miejska Sp. z o.o., ul. Tczewska 35, 83-112 Rokitki, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24836,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26822,88

  • Oferta z najniższą ceną: 26822,88 / Oferta z najwyższą ceną: 413838,72

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Ręczne wykaszanie traw z terenów stanowiących własność Gminy Tczew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zieleń Miejska Sp. z o.o., ul. Tczewska 35, 83-112 Rokitki, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19024,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20545,92

  • Oferta z najniższą ceną: 20545,92 / Oferta z najwyższą ceną: 217786,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Sprzątanie placów zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane MC-KWAK, ul. Szkolna 13A, 83-111 Miłobądz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2106,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2106,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10266,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Usuwanie żywopłotu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD Sp. J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska, ul. Halicka 10, 81-506 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3414,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3687,12

  • Oferta z najniższą ceną: 3687,12 / Oferta z najwyższą ceną: 6486,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Nasadzenia żywopłotu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zieleń Miejska Sp. z o.o., ul. Tczewska 35, 83-112 Rokitki, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10184,40

  • Oferta z najniższą ceną: 10184,40 / Oferta z najwyższą ceną: 44749,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Cięcie i kształtowanie żywopłotu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zieleń Miejska Sp. z o.o., ul. Tczewska 35, 83-112 Rokitki, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3088,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3335,04

  • Oferta z najniższą ceną: 3335,04 / Oferta z najwyższą ceną: 17925,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.