To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Lublin: Dostawa i montaż stanowiska do pobierania materiału tkankowego
z wyposażeniem oraz stanowiska do bezpiecznej pracy przy preparatach konserwowanych formaliną; nr sprawy UM-ZP-262-28/15
Numer ogłoszenia: 80793 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60817 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4485200, faks 81 4485201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stanowiska do pobierania materiału tkankowego z wyposażeniem oraz stanowiska do bezpiecznej pracy przy preparatach konserwowanych formaliną; nr sprawy UM-ZP-262-28/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stanowiska do pobierania materiału tkankowego z wyposażeniem oraz stanowiska do bezpiecznej pracy przy preparatach konserwowanych formaliną dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.2.Przedmiot zamówienia określony został w dwóch zadaniach częściach następująco:2.1.Zadanie nr 1 Dostawa i montaż stanowiska do pobierania materiału tkankowego z wyposażeniem 1 szt. Wspólny słownik zamówień: 33100000 1 urządzenia medyczne.2.2.Zadanie nr 2 Dostawa i montaż stanowiska do bezpiecznej pracy przy preparatach konserwowanych formaliną 1 szt. Wspólny słownik zamówień: 33100000 1 urządzenia medyczne. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wyspecyfikowany szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ: Formularz asortymentowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla poszczególnych zadań części.4.Montaż obejmuje: dostarczenie stanowisk do miejsca instalacji, rozpakowanie, rozmieszczenie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych testów, prób i pomiarów, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego i przekazanie do użytku.5.Zamawiający wymaga zaoferowanie co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na stanowiska, w tym elementy zużywalne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia.6.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 6.1.Zamawiający wymaga dostawy stanowisk fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nie będących prototypem, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, nieregenerowanych, kompletnych, które po zamontowaniu będą gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji, nie obciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.7.Rozwiązania równoważne:7.1.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.7.2.Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.7.3.Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ Formularz asortymentowy opis przedmiotu zamówienia.7.4.W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.7.5.Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy stanowisk będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż stanowiska do pobierania materiału tkankowego z wyposażeniem 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAR-FOUR Marian Siekierski, Kilińskiego 185, 90-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94251,60
Oferta z najniższą ceną: 94251,60 / Oferta z najwyższą ceną: 94251,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż stanowiska do bezpiecznej pracy przy preparatach konserwowanych formaliną 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HYGECO POLSKA Sp. z o.o., Ul. Partyzantów 34, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60885,00
Oferta z najniższą ceną: 60885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60885,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.