eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.w.u (poziomów) w pomieszczeniach piwnicznych budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Szczecin: Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.w.u (poziomów) w pomieszczeniach piwnicznych budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4
Numer ogłoszenia: 80783 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4303439, 4303465, fax 091 4303606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.w.u (poziomów) w pomieszczeniach piwnicznych budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wymianie instalacji wodno- kanalizacyjnej i c.w.u (poziomów) w pomieszczeniach piwnicznych budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4. Szczegółowy opis robót został określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Demontaż starych instalacji wodno-kanalizacyjnych i c.w.u (poziomów) zostanie wykonany przez pracowników Zamawiającego pod nadzorem Wykonawcy. Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie przed otwarciem ofert wadium w wysokości 5 000.00 zł.(pięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem do objętej przedmiotem zamówieniem i o wartości nie mniejszej niż 100 000.00 zł brutto. 3.Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej. 4.Zamawiający będzie oceniał spełnianie powyższych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej w następujący sposób: brak dokumentów lub nieprawidłowy dokument - nie spełnia, dokument prawidłowy - spełnia. 5.Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych rozdziale VII niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu wymogów ustawowych z art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych wg załączonego wzoru (zał. nr 2). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.). 3)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje (sporządzony wg zał.nr 4 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem do objętej przedmiotem zamówieniem i o wartości nie mniejszej niż 100 000.00 zł brutto. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie (dot. również S.C), 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (sporządzony wg zał. nr 3). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie 5)Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych w branży sanitarnej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Ponadto oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XV SIWZ (zał.nr1). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w sposób opisany w rozdziale XV SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy określające zakres robót, które Wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców. (zał.nr 6. 4) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. 5)Wskazanie, jakie dokumenty nie mogą być udostępnione innym Wykonawcom zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy gdyż stanowią tajemnicę wykonawcy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 Nr 47 poz.211 z późniejszymi zmianami). Nie złożenie oświadczenia zostanie zrozumiane jako możliwość udostępnienia wszystkich dokumentów. Przy czym Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Prawo Zamówień Publicznych. OFERTY WSPÓLNE 1.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. 2. Oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinna spełniać następujące wymagania: 1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; 2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: a) oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS, lub KRUS - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy, b) oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: formularz oferty i załączniki składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum, c) oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez Zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum, którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają (np. doświadczenie w wykonywaniu prac podobnych, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, wykazanie określonego obrotu); 3) do oferty należy dołączyć oświadczenie, zawierające co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, b) wskazanie osoby pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa (czy obejmuje ono także podpisanie umowy), c) czas obowiązywania umowy konsorcjum nie może być krótszy, niż termin obejmujący realizację zamówienia wraz z okresem gwarancji należytego wykonania umowy; 4) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 5) wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów. 3. W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką cywilną, to dopuszcza się złożenie łącznej oferty przez kilku przedsiębiorców. W tym przypadku każdy ze wspólników (przedsiębiorców) powinien przedłożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Każdy przedsiębiorca (osoba fizyczna) składający ofertę musi podać swój adres zamieszkania oraz PESEL. WYKONAWCY ZAGRANICZNI 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 - 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy i zakresy dokumentów określone w ust. 1 - 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.uw.gov.pl w dziale Przetargi / Zamówienia publiczne.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego , Szczecin ul.Wały Chrobrego 4 I piętro pok. 189.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.