eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zamówienie uzupełniające do zadnia pn.Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadnia pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 80716 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108605 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadnia pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I: Roboty budowlane. Zakres zadania obejmuje min.: wymianę uszkodzonych przez powódź płyt z piaskowca, zmianę przebiegu ścieżek oraz ukształtowanie terenu, budowa oświetlenia buka, przebudowę dna stawu dolnego wraz z oświetleniem, budowa boiska do gry w boule. Zadanie II: Utrzymanie i konserwacja parków zdrojowych. Zakres zadania obejmuje powierzchnie 7.5848 ha. Dokładny opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja. Zakres zadań obejmuje : 1. utrzymanie zieleni - pielęgnacja i utrzymanie istniejących rabat bylinowych lub mieszanych,utrzymanie trawników,pielęgnacja krzewów i żywopłotów,wycinka samosiewów, 2. utrzymanie porządku -porządkowanie terenu, usuwanie odpadów komunalnych z koszy ulicznych, utrzymanie cieków wodnych oraz zbiorników rumoszowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I: Roboty budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • konsorcjum: 1. Ogród Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak - lider konsorcjum 2. KIM-77 Paweł Nowak , 3. PPUH ENERKOM, 4. HELMAR Sp. z o. o, ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289299,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 295000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 295000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II: Utrzymanie i konserwacja parków zdrojowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • konsorcjum: 1. Ogród Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak - lider konsorcjum 2. KIM-77 Paweł Nowak , 3. PPUH ENERKOM, 4. HELMAR Sp. z o. o, ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78975,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78975,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78975,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.04.2010r. zawierając umowę nr OR.ZP1.342-12b/10, w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 20.04.2013r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono konsorcjum firm: 1) Ogród Usługi Ogrodnicze Leszek Kułak - lider konsorcjum ul. Lawendowa 1 66-440 Skwierzyna 2) KIM-77 Paweł Nowak - członek konsorcjum ul. Piekoszowska 41/60 25-735 Kielce 3) PPUH ENERKOM - członek konsorcjum ul. Kosynierów Gdyńskich 94/2 66-400 Gorzów Wlkp. 4) HELMAR Sp. z o. o. -członek konsorcjum ul. Lipowa 4 05-806 Komorów 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego - dla całego projektu wynosiła 5.851.005,94 zł, w tym dla zadania z części II - 4.227.619,65 zł, a możliwa do udzielenia wartość zamówienia uzupełniającego do przedmiotowego zadania wynosi - 2.113.809,93 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego do części II; 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj robót budowlanych. Ponadto wystąpią tutaj usługi utrzymania zieleni. 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.340-12/10 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu numer ogłoszenia: 56534 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010. Część I W dniach 7-9 sierpnia 2010 r. miały miejsce intensywne opady deszczu na obszarze Gminy Świeradów-Zdrój. Skutkowało to wystąpieniem lokalnych potoków z koryt i zalaniem przyległych terenów, powodując duże straty materialne w infrastrukturze miejskiej. Fala powodziowa przeszła również przez teren parków uzdrowiskowych, niszcząc na przedmiotowym obszarze infrastrukturę techniczną - zniszczony drenaż ciągów pieszych, wypłukane warstwy konstrukcyjne alejek i tarasów (skutkujące spękaniami nawierzchni tarasów - płyty z piaskowca). Także drzewostan parku ucierpiał w wyniku anomalii pogodowych. Silne podmuchy wiatru przyczyniły się do dużych uszkodzeń konarów i koron drzew. Powstałe szkody pociągają za sobą konieczność przeprowadzenia dodatkowych prac pielęgnacyjnych (cięcia pielęgnacyjne drzew) oraz prac mających na celu odbudowę zniszczonych elementów infrastruktury parkowej (drenaż, nawierzchnia tarasów). Ponadto ujawniono niezinwentaryzowaną infrastrukturę podziemną (zbiornik bezodpływowy na nieczystości płynne), która to uniemożliwia wybudowanie alejki parkowej zgodnie z posiadanym planem. Zaistniała konieczność zmiany przebiegu przedmiotowej alejki, co skutkuje potrzebą wykonania dodatkowych prac ziemnych i rozbiórkowych. Również ze względów bezpieczeństwa należy zamontować poręcz przy schodach obok fontanny oraz zabezpieczyć staw dolny i wymienić uszkodzone włazy studni rewizyjnych. Część II Utrzymanie czystości i porządku w parkach uzdrowiskowych należy powierzyć Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju. Wynika to z faktu przekazania Wykonawcy placu budowy obejmującego cały kompleks parków uzdrowiskowych. Charakter prowadzonych prac budowlanych, uniemożliwia wprowadzenie dodatkowej zewnętrzej jenostki zajmującej się utrzmaniem zieleni, a to z uwagi na bezpieczeństwo i higienę pracy oraz kwestię odpowiedzialności za obce podmioty na placu budowy. Istotną kwestią jest również sprawa możliwości utraty rękojmii, jakiej udzielił Wykonawca prac rewitalizacyjnych. Nienależyte oraz niezgodne z wytycznymi Wykonawcy prowadzenie prac pielęgnacyjnych na materii ożywionej parków, a także na jego infrastrukturze może skutkować utratą wcześniej wspomnianej rekojmii i narazić Zamawiającego na dodatkowej koszty. Utrzymanie czystości i porządku w parkach uzdrowiskowych poprzez następujący zakres prac: koszenie trawników, wywóz liści na miejsce wskazane przez Zamawiającego, oczyszczanie i konserwacja cieków wodnych, usuwanie odpadów komunalnych, w tym opróżnianie koszy parkowych, pielęgnacja rabat. W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej 461.138,43 zł ( w tym: roboty budowlane - 355.838,43 zł; utrzymanie zieleni - 105.300,00 zł) ; dotychczasowemu Wykonawcy, na okres od 15.04.2011 r. do 31.10.2011 r. jest zgodne z przepisami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.