eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETRAGU NIEOGRANICZONEGO PONIZEJ 125 000 EURO NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, MATERIAŁÓW GRUPY B ORAZ NARZĘDZI OBRÓBKI RĘCZNEJ NR POSTĘPOWANIA 31-CZS-10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Koszalin: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETRAGU NIEOGRANICZONEGO PONIZEJ 125 000 EURO NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, MATERIAŁÓW GRUPY B ORAZ NARZĘDZI OBRÓBKI RĘCZNEJ NR POSTĘPOWANIA 31-CZS-10
Numer ogłoszenia: 80663 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETRAGU NIEOGRANICZONEGO PONIZEJ 125 000 EURO NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, MATERIAŁÓW GRUPY B ORAZ NARZĘDZI OBRÓBKI RĘCZNEJ NR POSTĘPOWANIA 31-CZS-10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, materiałów grupy B oraz narzędzi obróbki ręcznej na potrzeby Jednostki Wojskowej 1223 opisana szczegółowo zgodnie z poniżej przedstawionymi zadaniami. ZADANIE NR 1 FARBY I LAKIERY ZADANIE NR 2 materiały grupy B ZADANIE NR 3 - części samochodowe STAR 266 ZADANIE NR 4 - części samochodowe LUBLIN 3 ZADANIE NR 5 - części samochodowe tarpan honker ZADANIE NR 6 - części samochodowe FIAT SIENA ZADANIE NR 7 INNE MARKI POJAZDÓW Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która zamieszczena została na stronie internetowej www.przetargi.army mil.pl ZADANIE NR 8 - części samochodowe ZIŁ ZADANIE NR 9 - części samochodowe STAR 660 ZADANIE NR 10 ogumienie ZADANIE NR 11 akumulatory ZADANIE NR 12 - narzędzia obróbki ręcznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 44.51.10.00-5, 44.53.14.00-5, 44.53.16.00-7, 44.53.22.00-0, 44.53.14.00-5, 44.53.16.00-7, 44.33.30.00-3, 14.71.20.00-5, 31.71.11.40-6, 44.53.22.00-0, 31.71.11.40-6, 44.53.22.00-0, 31.71.11.40-6, 42.91.33.00-2, 31.53.10.00-7, 19.51.00.00-4, 34.35.11.00-3, 31.43.10.00-6, 44.51.10.00-5, 19.51.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 13 do SIWZ) 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku 14 do SIWZ) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony (lub uaktualniony) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 15 do SIWZ); 5) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 16 do SIWZ); 6) Zamawiajacy żada, aby wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołączył dokument, lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.:aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dizałalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualany rejestr handlowy ( Wymagane dokumenty można złozyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę). Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna warunki za spełnione w przypadku gdy Wykonawca dostarczy komplet żądanych oświadczeń wypełnionych zgodnie z przedstawionymi w SIWZ załącznikami oraz załączy dokument z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia a informacje o dokonanej ocenie zostaną umieszczone w załączniku ZP-17 do Protokół postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty opisu urządzenia w celu potwierdzenia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia (dotyczy zadania numer 12). Podstawa: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów. Zamawiający uzna warunki za spełnione w przypadku gdy Wykonawca dostarczy komplet żądanych dokumentów.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia a informacje o dokonanej ocenie zostaną umieszczone w załączniku ZP-17 do Protokół postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1223 ul. 4-go MARCA 2 75-901 KOSZALIN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 09:45, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1223 ul. 4-go MARCA 2 75-901 KOSZALIN Sala odpraw budynek nr 1 I pietro pok nr 112..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 FARBY I LAKIERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb i lakierów na potrzeby JW 1223.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.84.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 materiały grupy B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materió grupy B na potrzeby Jednostki Wojskowej 1223.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.53.16.00-7, 44.53.22.00-0, 44.53.14.00-5, 44.53.16.00-7, 44.53.22.00-0, 31.71.11.40-6, 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - części samochodowe STAR 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cześci zsamochodowych do samochodu STAR 266 na potrzeby JW1223.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.91.33.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - części samochodowe LUBLIN 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cześci zamiennych do pojazdu LUBLIN 3 na potrzeby JW 1223.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.91.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - części samochodowe tarpan honker.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cześci zamiennych do pojazdu tarpan honker na potrzeby JW 1223.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.91.33.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 7 INNE MARKI POJAZDÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa cześci zamiennych do różnych marek pojazdów na potrzeby JW 1223.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.91.33.00-2, 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8 - części samochodowe ZIŁ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dosatwa cześci zamiennych do pojazdu ZIŁ na potrzeby JW 1223 w Koszalinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9 - części samochodowe STAR 660.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdu STAR 660 na potrzeby JW 1223 w Koszlainie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE NR 10 ogumienie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pzedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia na potrzeby JW 1223 w Koszalinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.10.00-1, 34.35.11.00-1, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE NR 11 akumulatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów na potrzeby JW 1223 w Koszalinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE NR 12 - narzędzia obróbki ręcznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi obróbki ręcznej na potrzeby JW 1223 w Koszlainie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.