eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Oczyszczenie jezdni przy krawężniku i ścieków przy krawędzi jezdni dróg powiatowych (Przetarg nr 4/U/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Poznań: Oczyszczenie jezdni przy krawężniku i ścieków przy krawędzi jezdni dróg powiatowych (Przetarg nr 4/U/2009)
Numer ogłoszenia: 80656 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8593430, faks 061 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczenie jezdni przy krawężniku i ścieków przy krawędzi jezdni dróg powiatowych (Przetarg nr 4/U/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p. n. Oczyszczenie nawierzchni przy krawężniku i ścieków przy krawędzi jezdni dróg powiatowych, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań i dopuszcza się składanie ofert częściowych. II.Termin realizacji zamówienia: 1. Zamówienie należy realizować w okresie jednego miesiąca licząc od dnia podpisania umowy. 2. Terminy ustalone w ust. 1 ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a. działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, b. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usług - fakt ten musi być potwierdzony w przez inspektora nadzoru, c. wystąpienie okoliczności ( np. konieczność wykonania usług dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych ), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania usług dodatkowych. III. Zakres usług objętych zamówieniem: 1. W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na oczyszczeniu nawierzchni przy krawężniku i ścieków przy krawędzi jezdni dróg powiatowych na długości 120.224,0 mb oraz oczyszczenie nawierzchni na powierzchni 4.020,0 m2 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług objętych niniejszym zamówieniem . 2.1Szczegółowy zakres usług określony jest w załączonej specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru usług oraz formularzu cenowym. W przypadku wystąpienia różnic w ilości usług określonych w Formularzu cenowym a obmiarem rzeczywistym, Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę w zakresie wynikającym z obmiaru rzeczywistego, która rozliczona zostanie zgodnie z § 6 ust 1.1, projektu umowy. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia : I. pisemnego oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie , II. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie: a) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.1 pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, p. 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykazu wykonywanych 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgonie z treścią załącznika -Doświadczenie zawodowe 2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z treścią Załącznika - Wykaz sprzętu, Wykonawca dysponuje następującym sprzętem: zmywarko-zamiatarką lub zamiatarką samobieżną - 1 szt. 2.1 W przypadku nie dysponowania sprzętem określonym w ust.2, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II, lit. a, 1. pkt 1, 2 i 4, - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. pkt 3, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust 1 lit. a i c oraz ust. 2 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania B. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia, 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 3. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 4. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 5. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty ( na załączonym druku) - należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł. Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT. 2. Formularz cenowy ( na załączonym druku dla Zdania nr ). 3. Pisemne oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.1 Pełnomocnictwo dla podmiotów ( konsorcjum i spółka cywilna) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmioty te mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie do co najmniej reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może też mieć upoważnienie do podpisania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. 5. Wykaz wykonanych w okresie 3 lat minimum 2 usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z treścią Załącznika - Doświadczenie zawodowe wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te, zostały wykonane należycie. 6. Wykaz sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Wykaz sprzętu. Wykonawca dysponuje następującym sprzętem: zmywarko-zamiatarką lub zamiatarką samobieżną - 1 szt. 6.1 W przypadku nie dysponowania sprzętem określonym w ust.6, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4, - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie firmy: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, VI piętro, pokój 603..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie firmy: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, V piętro, pokój 504..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - drogi powiatowe na terenie gmin : Buk, Dopiewo, Komorniki i Stęszew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi powiatowe na terenie gmin Buk, Dopiewo, Komorniki i Stęszew o nr 2387P, 2389P, 2390P, 2391P, 2401P, 2402P, 2403P, 2412P, 2413P, 2414P, 2415P, 2417P,2450P, 2496P, 2500P, o łącznej długości oczyszczania 38948,0 mb.Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - drogi powiatowe na terenie gmin : Tarnowo Podgórne i Rokietnica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi powiatowe na terenie gmin Rokietnica i Tarnowo Podgórne o nr 1859P, 1872P, 1890P, 2392P, 2400P, 2404P, 2405P, 2417P, 2418P, 2419P, 2420P, 2421P,2423P, 2424P, 2425P, o łącznej długości oczyszczania 27827,0 mb i dodatkowo na powierzchni 3.540 m2 . Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - drogi powiatowe na terenie gmin : Suchy Las, Murowana Goślina i Czerwonak..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi na terenie gmin Czerwonak, Murowana Goślina i Suchy Las o nr 2061P, 2029P, 2396P, 2399P, 2407P, 2406P, 2427P, 2430P, 2431P, 2433P, 2434P, 2449P, o łącznej długości oczyszczania 21203 mb i dodatkowo na powierzchni 480,0m2. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - drogi powiatowe na terenie gmin : Kostrzyn, Pobiedziska i Swarzędz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi powiatowe na terenie gmin Kostrzyn , Pobiedziska i Swarzędz o nr 2147P, 2408P, 2436P, 2437P, 2439P, 2441P, 2443P, 2444P, 2445P, 2446P, 2485P, 2486P, 2487P, o łącznej długości oczyszczania 16895,0 mb . Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - drogi powiatowe na terenie gmin : Kleszczewo, Kórnik i Mosina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi powiatowe na terenie gmin Kleszczewo , Kórnik i Mosina o nr 2410P, 2429P, 2440P, 2446P, 2447P, 2460P, 2461P, 2465P, 2468P, 2469P, 2472P, 2476P, 3911P o łącznej długości oczyszczania 25.261,0 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.