eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › Konserwacja urządzeń melioracji wodnych Nadleśnictwa Trzebielino w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Trzebielino: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych Nadleśnictwa Trzebielino w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 80629 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Trzebielino, 53A, 77-235 Trzebielino, woj. pomorskie, tel. 059 8580244, 8580113-115, fax 059 8580168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/przetargi.php?id=58

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń melioracji wodnych Nadleśnictwa Trzebielino w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługa polegająca na naprawie - konserwacji urządzeń melioracji wodnych : tj. rowów melioracyjnych otwartych i przepustów na ciekach i strumieniach leśnych, na obiektach N-ctwa Trzebielino

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi : 3 500,00 zł - ( Trzy tysiące pięćset PLN) . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu ( kopia potwierdzająca wpłatę na konto Zamawiającego) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ( tylko oryginał) - gwarancjach bankowych ( tylko oryginał) - gwarancjach ubezpieczeniowych ( tylko oryginał) - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tylko oryginał) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto na następujący rachunek bankowy BGŻ O/Słupsk nr 57 2030 0045 1110 0000 0092 8630.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: wykonywali podobne roboty (melioracji wodnych) w latach 2005-2007 (3 lata). Wartość wykonanych robót musi być tożsama z zadaniem, które należy wykonać dla Zamawiającego tzn. minimum przerób finansowy powinien wynosić około 100 tys. PLN w ciągu roku . Załącznik nr 4 do wypełnienia - wraz z protokółami odbioru robót lub referencje. c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - wymienić jaki sprzęt (dysponuje lub jest właścicielem ) - Załącznik nr 5 do wypełnienia. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji minimum następujący potencjał sprzętowy: - koparki gąsienicowe - 2 szt. (o poj. łyżki przynajmniej 0,25 m3) - spycharki gąsienicowe - 1 szt. o mocy co najmniej 55kW(75KM) na szerokich gąsienicach tzw. błotniak - samochód do transportu - 5-10 t - ciągnik + przyczepa d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 i 24 ust. 1 i 2 ustawy) - Załącznik nr 3 e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania - pracownicy, operatorzy maszyn oraz kierownik budowy (wpis do Izby Inżynierów) wraz z uprawnieniami w zakresie robót - zadań które należy wykonać dla Zamawiającego - Załącznik nr 6 do wypełnienia . f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zadania zaświadczenia z US i ZUS : - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) wpłata wadium 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), b) szczegółowy kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót dołączonego do niniejszej SIWZ (Przedmiar w załączniku nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 i 24 ustawy - Załącznika nr 3, e) wykaz robót od inwestorów o tożsamych robotach i podobnym zakresie finansowym - roboty wykonane w latach 2005-2007 . Wartość wykonanych robót musi być tożsama z zadaniami które należy wykonać dla Zamawiającego tzn. minimum przerób finansowy powinien wynosić około 100 tys. PLN w roku. Załącznik nr 4 do wypełnienia, f) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakie posiada (dysponuje) wykonawca - Załącznik nr 5 g) kopia wpłaty wadium h) zaświadczenia z US i ZUS - patrz pkt.8.f) SIWZ [wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy każdej ze stron dokumentów). 3. Oferent może uzupełnić dokumenty. Po wezwaniu do uzupełnienia dokumentów brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli: wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/przetargi.php?id=58

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Nadleśnictwa Trzebielino 77-235 Trzebielino 53A, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Nadleśnictwa Trzebielino.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.