eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa serwerów oraz zasilaczy awaryjnych UPS z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Poznań: Dostawa serwerów oraz zasilaczy awaryjnych UPS z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 80619 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów oraz zasilaczy awaryjnych UPS z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów oraz zasilaczy awaryjnych UPS z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-6, 31.68.25.30-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany opis techniczny przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, 3) zmiany w zakresie stawki podatku VAT w przypadku zmiany ustawowej. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 474, budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno - Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 2 serwerów oraz 2 zasilaczy awaryjnych UPS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer: L.p. Komponent Minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego 1.Obudowa o wysokości 1U z możliwością instalacji 8 dysków typu HotPlug, dedykowana do zamontowania w szafie rack 19 z zestawem szyn do mocowania w szafie i wysuwania do celów serwisowych 2.Typ procesora Procesor dedykowany do pracy w serwerach wieloprocesorowych 3. Ilość procesorów Zainstalowany 1 procesor 4. Wydajność systemu 1 procesor 6 rdzeniowy o częstotliwości taktowania nie mniejszej niż 1.9 GHz, osiągający wynik co najmniej 351 pkt (Base) w teście spec_int_rate_base2006, wynik testu opublikowany na stronie www.spec.org 5. Pamięć RAM Zainstalowane minimum 32 GB DDR3, z technologią ECC 6. Płyta główna Dwuprocesorowa, dedykowana do pracy w serwerach, zaprojektowana przez producenta serwera 7. Sloty PCI Minimum 4 sloty PCI-Express 8. Dyski HDD Zainstalowane minimum 5 dysków 300GB SAS, 10k obrotów na minutę, typu Hot-Plug 9. Kontroler macierzowy Kontroler macierzowy SAS, umożliwiający konfigurację dysków w macierzach RAID 0/1/5/10 posiadający min. 512 MB nieulotnej pamięci cache 10. Karta sieciowa Karta sieciowa musi wspierać load balancing i TCP/IP Offload Engine. 11. Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna 12. Porty 2 porty RJ-45, 10/100/1000 Ethernet 1 port RJ-45 dedykowany dla interfejsu zdalnego zarządzania, 2 porty USB na przedniej obudowie serwera oraz 2 porty na tylnej ścianie obudowy, 1 port VGA na przedniej ścianie obudowy serwera oraz 1 na tylnej ścianie obudowy 1 port szeregowy, 13. Napęd dysków optycznych Wbudowany napęd DVD+/-RW 14. Zasilanie 2 redundantne zasilacze typu Hot-Plug ~230V zapewniające odpowiednią moc do poprawnego działania serwera 15. Bezpieczeństwo i zarządzanie Wbudowany panel diagnostyczny umożliwiający identyfikację uszkodzonego elementu serwera, z oprogramowaniem umożliwiającym wysyłanie komunikatów alarmowych. Możliwość konfiguracji oprogramowania karty zarządzającej do wysyłania zdarzeń na zdalny serwer log-ów (obsługa syslog). 16.Gwarancja i serwis Sprzęt fabrycznie nowy. Trzy lata gwarancji producenta realizowanej w miejscu instalacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii w trybie 24x7x365. W przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego. Diagnostyka po zgłoszeniu awarii przeprowadzana w miejscu instalacji przez pracownika autoryzowanego serwisu producenta. 17. Dokumentacja Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Zasilacz awaryjny UPS: L.p. Parametr Minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego 1. Obudowa Obudowa o wysokości maksymalnie 2U, dedykowana do zamontowania w szafie rack 19 z zestawem szyn do mocowania w szafie 2. Inne parametry - moc czynna (moc rzeczywista) - 1000 Watts - port komunikacjny RS232 - moduł zarządzający z interfejsem RJ45 - 4 gniazda wyjściowe - możliwość zimnego startu 3. Gwarancja i serwis Sprzęt fabrycznie nowy. Dwa lata gwarancji producenta. 4. Dokumentacja Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-6, 31.68.25.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 1 serwera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Prametr Minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego 1. Obudowa Rack o wysokości max 1U z możliwością instalacji do 8 dysków 2.5 lub 4 dysków 3.5 HotPlug raz z kompletem wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych 2. Płyta główna Jednoprocesorowa, dedykowana do pracy w serwerach, zaprojektowana przez producenta serwera. 3. Procesor 1 procesor 6 rdzeniowy o częstotliwości taktowania nie mniejszej niż 1.9 GHz, osiągający wynik co najmniej 182 pkt (Base) w teście spec_int_rate_base2006, wynik testu opublikowany na stronie www.spec.org 4. Pamięć RAM Zainstalowane minimum 8 GB DDR3, z technologią ECC 5. Sloty PCI Express Minimum 2 sloty PCI-Express 6. Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna 7. Wbudowane porty min. 4 porty USB , 2 porty RJ45, 2 porty VGA (1 na przednim panelu obudowy, drugi na tylnym), min. 1 port RS232 8. Interfejsy sieciowe Wbudowana dwuportowa karta Gigabit Ethernet 9. Kontroler dysków Sprzętowy kontroler dyskowy, możliwe konfiguracje poziomów RAID : 0, 1, 5, 10 10. Dyski twarde Zainstalowane 4 dyski twarde o pojemności min. 500 GB SATA każdy 11. Napęd optyczny Wbudowany napęd DVD+/-RW 12 System diagnostyczny Wbudowany panel diagnostyczny umożliwiający identyfikację uszkodzonego elementu serwera z oprogramowaniem umożliwiający wysyłanie komunikatów alarmowych. 13. Zasilacze 2 redundantne zasilacze typu Hot-Plug ~230V zapewniające odpowiednią moc do poprawnego działania serwera 14. Karta zarządzająca Niezależna od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego posiadająca dedykowany port RJ-45 Gigabit Ethernet umożliwiająca: - zdalny dostęp do graficznego interfejsu Web karty zarządzającej - zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera (m.in. prędkości obrotowej wentylatorów, konfiguracji serwera, ) 15. Gwarancja i serwis Sprzęt fabrycznie nowy. Trzy lata gwarancji producenta realizowanej w miejscu instalacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii w trybie 24x7x365. W przypadku awarii, dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego. Diagnostyka po zgłoszeniu awarii przeprowadzana w miejscu instalacji przez pracownika autoryzowanego serwisu producenta. 16. Dokumentacja Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-6, 31.68.25.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.