eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Zakup materiałów przeznaczonych do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Kościelisko: Zakup materiałów przeznaczonych do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 80613 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów przeznaczonych do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów przeznaczonych do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych dróg gminnych: 1) 100 Mg mieszanki mineralno-asfaltowej (na gorąco), 2) 20 Mg emulsji asfaltowej, 3) 160 Mg grysu kamiennego (czarny) frakcji 5-8 mm Materiały odbierane będą w partiach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami). a)wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu okre-ślone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca w/w warunki spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), b) wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pokój nr 7 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 zakup mieszanki mineralno-asfaltowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 Mg mieszanki mineralno-asfaltowej (na gorąco) Materiały odbierane będą w partiach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 zakup emulsji asfaltowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 Mg emulsji asfaltowej Materiały odbierane będą w partiach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 zakup grysu kamiennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 160 Mg grysu kamiennego (czarny) frakcji 5-8 mm. Materiały odbierane będą w partiach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.37.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.