eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana wykładziny i drzwi wewnętrznych w wytypowanych salach w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej oraz remont pomieszczenia nr 405 w budynku 10-25 Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Kraków: Wymiana wykładziny i drzwi wewnętrznych w wytypowanych salach w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej oraz remont pomieszczenia nr 405 w budynku 10-25 Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 80611 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wykładziny i drzwi wewnętrznych w wytypowanych salach w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej oraz remont pomieszczenia nr 405 w budynku 10-25 Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat 1a: Wymiana wykładziny w salach nr 407,408,409,410,411,416 oraz wykonanie podestu w Sali 411 w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej. Kod CPV 45432100-5. Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie wymiany wykładziny z wymianą wszystkich warstw podłogowych. Temat 1b: Wymiana drzwi do sal nr 310,311,416,346,345,326,426,425 oraz do pomieszczeń nr 12 dla Instytutu L-2 i do pomieszczenia nr 207 dla Instytutu L-3 z dostosowaniem do przepisów p.poż. w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej . kod CPV 45421000-4. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących drzwi wewnętrznych w wytypowanych salach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary, rysunki ,specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Opis: Remont pomieszczenia nr 405 w budynku 10-25 Wydziału Architektury . kod CPV 45400000-1,45300000-0 Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -robót budowlanych -robót wod-kan -robót elektrycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary, rysunki ,specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.42.10.00-4, 45.40.00.00-0, 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: dla zadania nr 1- dwie roboty budowlane polegające na wymianie wykładziny podłogowej z wymianą warstw podłogowych oraz wymianie drzwi wewnętrznych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dostarczy dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ dla zadania nr 2- dwie roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w zakresie robót budowlanych, wod-kan, elektrycznych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dostarczy dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać, że : - dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego(należy wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ) - dla zadania nr 1 i 2 - dysponują kierownikiem br.elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego(należy wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ) - dla zadania nr 2 - dysponują kierownikiem br.sanitarnej posiadającym uprawnienia instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,wod -kan oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego(należy wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ) - dla zadania nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ kosztorys ofertowy Do oferty zaleca się dołączyć płytkę CD z kosztorysem ofertowym w wersji oryginalnych plików w programie kosztorysowym Rodos lub Zuzia lub w plikach możliwych do wczytania w przynajmniej z jednych z podanych programów (np. format ath, xml), oraz kopie kosztorysu ofertowego spiętego jako osobny dokument (wg. osobnej numeracji) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) Wysokości wynagrodzenia w przypadku wykonania robót zamiennych i /lub dodatkowych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy o wartość robót zamiennych/dodatkowych - przy wynagrodzeniu kosztorysowym dla zad. 1-temat 1a i zad.2 2) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach: a) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego, b) niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. c) Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone pisemnie. d) Termin Wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 3) Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę projektant sprawujący nadzór autorski. W takich sytuacjach rozliczenie za te materiały lub urządzenia odbywać się będzie następująco: a) Zamawiający odliczy z wynagrodzenia Wykonawcy, na podstawie kosztorysu ofertowego cenę takiego materiału lub urządzenia b) Zamawiający zakupi nowy materiał lub urządzenie, stosując ustawę Prawo zamówień publicznych c) Wykonawca wbuduje nowy materiał lub urządzenie, przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym 4) Uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do specyfikacji technicznej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron. 5) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały kwalifikacje i uprawnienia zgodne z wymogiem SIWZ . 6) Podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą 7) Określonym w umowie wykaz podwykonawców określający, zakres i wartość wykonywanych robót pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy. 8) W przypadku ograniczenia części robót objętych zamówieniem Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego obniżenia wynagrodzenia o wartość tych prac w związku z nadzwyczajnymi okolicznościami powodującymi ograniczenie środków finansowych. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 3. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego , budynek 10-24, pok.110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego , budynek 10-24, pok.110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana wykładziny w wytypowanych salach oraz wykonanie podestu w sali 411 w budynku 10-20, wymiana drzwi w wytypowanych salach i pomieszczeniach dla Instytutu L-2 i L-3 z dostosowaniem do przepisów p.poż w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat 1a: Wymiana wykładziny w salach nr 407,408,409,410,411,416 oraz wykonanie podestu w Sali 411 w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej. Kod CPV 45432100-5. Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie wymiany wykładziny z wymianą wszystkich warstw podłogowych. Temat 1b: Wymiana drzwi do sal nr 310,311,416,346,345,326,426,425 oraz do pomieszczeń nr 12 dla Instytutu L-2 i do pomieszczenia nr 207 dla Instytutu L-3 z dostosowaniem do przepisów p.poż. w budynku 10-20 Wydziału Inżynierii Lądowej . kod CPV 45421000-4. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących drzwi wewnętrznych w wytypowanych salach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary, rysunki ,specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczenia nr 405 w budynku 10-25 Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie : -robót budowlanych -robót wod-kan -robót elektrycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary, rysunki ,specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.