eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowym im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09. 02. 00- 06- 001/ 09 TytułZawodowa Przyszłość Lubelszczyzny finansowana ze środków unijnych. Część I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Łuków: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowym im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09. 02. 00- 06- 001/ 09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny finansowana ze środków unijnych. Część I
Numer ogłoszenia: 80592 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa jednostka Organizacyjna Samorządu Województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowym im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09. 02. 00- 06- 001/ 09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny finansowana ze środków unijnych. Część I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest -Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 - Część I. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków unijnych projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09. 02. 00- 06- 001/09, Zawodowa przyszłość Lubelszczyzny. Zakres dostawy obejmuje środki dydaktyczne: 1. Do doposażenia pracowni specjalistycznych w zawodzie technik farmaceutyczny- załącznik nr 2.1 do SIWZ Asortyment został posegregowany w zestawach obejmujących 2 grupy: A. szkło laboratoryjne - określone w załączniku nr 2.1.1 do SIWZ, 2 zestawy, obejmujące parownice emaliowane, porcelanowe, bagietki szklane, lejki szklane, butelki jałowe, łopatki, łyżeczki apteczne. B. odczynniki chemiczne - określone w załączniku nr 2.1.2 do SIWZ, 10 zestawów, obejmujących substancje chemiczne, podłoża leków i inne komponetnty leków recepturowych. 2. Do realizacji kursów, poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie- załącznik nr 2.2 do SIWZ A. Masaż sportowy - określone w załączniku nr 2.2.1 do SIWZ, 3 zestawy zawierające tablice podglądowe, taśmy rehabilitacyjne, środki do masażu oraz ręczniki frote i 3 zestawy zawierające wieszak na podkłady, poduszki do masażu, podkłady i pokrycia celulozowe oraz środek dezynfekcyjny. B. Techniki BLS/AED - określone w załączniku nr 2.2.2 do SIWZ, 7 zestawów zawierających elektrody samoprzylepne, maseczki do sztucznego oddychania, rękawiczki lateksowe oraz rurki ustno gardłowe. 3. Podręczniki, książki i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć pozalekcyjnych, kursów i do doposażenia pracowni technika dentystycznego i farmaceutycznego- zał. Nr 2.3 do SIWZ A. Wybrane techniki informacyjne - określone w załączniku nr 2.3.1 B. Podstawy języka angielskiego-wersja uzawodowiona- określone w załączniku nr 2.3.2 C. Asertywność jako metoda budowania poprawnych relacji interpersonalnych- określone w załączniku nr 2.3.3 D. Podstawy języka migowego- określone w załączniku nr 2.3.4 E. Techniki BLS AED- określone w załączniku nr 2.3.5 F. Masaż sportowy- określone w załączniku nr 2.3.6 G. Doposażenie pracowni technika dentystycznego- określone w załączniku nr 2.3.7 H. Doposażenie pracowni technika farmaceutycznego- określone w załączniku nr 2.3.8.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Doposażenie pracowni specjalistycznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 14.82.00.00 - Szkło 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonego oświadczenia musi jednoznacznie wynikać iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Sprzęt medyczny i inne urządzenia, konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia powinny posiadać certyfikaty i być oznaczone znakiem CE lub posiadać deklarację zgodności CE dopuszczenia wyrobu medycznego do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe im. J. Korczaka ul. A. A. Kryńskiego 10 21-400 Łuków w sekretariacie szkoły..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe im. J. Korczaka ul. A. A. Kryńskiego 10 21-400 Łuków w sekretariacie szkoły..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.