eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Rypin: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Numer ogłoszenia: 80580 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 48180 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Rypina, ul. Warszawska, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zgodnie z Uchwałą Nr XVI/180/08 Rady Miasta Rypina z dnia 1 lutego 2008 roku. Obszar ten jest ograniczony od zachodu terenami kolejowymi, od południa ul. Mławską, od północy i wschodu granicami miasta z wyłączeniem działek o numerach geodezyjnych 882/30, 882/31 i 882/32 i ma powierzchnię około 56 ha. Plan należy opracować zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2003 roku Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego(Dz. U. z 2003 roku Nr 164 poz. 1587) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Uzyskanie własnym staraniem i na własny koszt wszystkich materiałów, opracowań itp. niezbędnych do opracowania, uchwalenia i zatwierdzenia przez wojewodę Planu z wyjątkiem materiałów przekazanych przez Zamawiającego tj.: a) kopia mapy zasadniczej z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w skali 1:500 w formie papierowej dla obszaru objętego planem, b) kopia mapy katastralnej z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w skali 1:1000 w formie papierowej dla obszaru objętego planem, c) Uchwała Rady Miasta Rypina XVI/180/08 z dnia 1 lutego 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III, d) wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowanie przestrzennego w formie graficznej w skali 1:2000 i opisowej (wersja papierowa lub elektroniczna pdf, bmp) dla obszaru objętego Planem, e) kopie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obszaru objętego Planem, f) kopie wniosków w sprawie sporządzenia planu złożonych w trybie realizacji uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu oraz wniosków, opinii, uzgodnień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania. 2) Sporządzenie projektu planu z prognozą oddziaływania na środowisko oraz z prognozą skutków finansowych uchwalenia planu w wersji gotowej do: udostępnienia do publicznego wglądu, opiniowania, uzgadniania, uchwalenia i publikacji - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. 3) Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń, ogłoszeń itp. w imieniu Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej oraz wykonywanie innych czynności związanych z Planem w imieniu Zamawiającego. 4) Przygotowanie pisemnych opinii (wraz z uzasadnieniem) w kwestii przyjęcia lub odrzucenia wniosków, opinii i uwag. 5) Przygotowanie materiałów niezbędnych do wystąpienie o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. 6) Wprowadzanie zmian w sporządzanym projekcie Planu wynikających z uwzględnionych wniosków, opinii i uwag oraz uzgodnień i zmian wprowadzonych przez Radę Miasta. 7) Omówienie i zaprezentowanie w siedzibie Zamawiającego: a) propozycji uwzględnienia bądź odrzucenia wniosków, uwag i opinii do Planu, b) projektu Planu przed organami gminy - min. 3 prezentacje, c) projektu Planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, d) projektu Planu podczas dyskusji publicznej. 8) Sporządzenie ostatecznej wersji Planu: a) Cześć tekstowa w 3 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg). b) Część rysunkowa w formie papierowej 4 egzemplarze w tym 2 foliowane wra z oprawą umożliwiającą zawieszenie i prezentację oraz 2 egzemplarze w formie elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym z zachowaniem rozdzielczości gwarantującej czytelność na płycie CD. 9) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko w 3 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg). 10) Sporządzenie Prognozy skutków finansowych uchwalenia Planu w 2 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg). 11) Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 rozporządzenia wskazanego na początku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: URBS - Grupa Projektowa s.c. i Stanisław Grzegorz Korpanty, ul. Gen. Zajączka 19/60, 01-505 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 37500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 37500.00 / oferta z najwyższą ceną: 60000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.