eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w- I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, - II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Poznań: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w: - I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, - II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 80495 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w: - I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, - II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w: - I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 379 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 35 faksów; - II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 378 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 20 faksów; - Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 481 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 32 faksy; - Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 300 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 28 faksów; - Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 122 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 6 faksów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Części I - 3.100,00 złotych (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100) dla Części II - 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części III- 3.300,00 złotych (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100) dla Części IV - 3.300,00 złotych (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100) dla Części V - 680,00 złotych (słownie: sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na serwisie urządzeń drukujących o wartości umowy nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto - w przypadku Części I,II,III i IV oraz 25.000,00 złotych brutto w przypadku Części V.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Rabat na części zamienne - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl; w siedzibie Zamawiającego: na wniosek Wykonawcy wysłana na adres Wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego - ul. Starołęcka 31 budynek A, w sekretariacie, piętro I, pok. 102 lub przesłać na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 379 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 35 faksów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rabat na części zamienne - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 378 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 20 faksów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rabat udzielony na części zamienne - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 481 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 32 faksy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rabat udzielony na części zamienne - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 300 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 28 faksów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rabat udzielony na części zamienne - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 122 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 6 faksów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Rabat udzielony na części zamienne - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.