Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Poznań: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w:
- I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych,
- II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych,
- Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych,
- Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych,
- Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 80495 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w: - I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, - II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, - Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w: - I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 379 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 35 faksów; - II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 378 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 20 faksów; - Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 481 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 32 faksy; - Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 300 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 28 faksów; - Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 122 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 6 faksów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Części I - 3.100,00 złotych (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100) dla Części II - 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części III- 3.300,00 złotych (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100) dla Części IV - 3.300,00 złotych (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100) dla Części V - 680,00 złotych (słownie: sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na serwisie urządzeń drukujących o wartości umowy nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto - w przypadku Części I,II,III i IV oraz 25.000,00 złotych brutto w przypadku Części V.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Rabat na części zamienne - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl; w siedzibie Zamawiającego: na wniosek Wykonawcy wysłana na adres Wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego - ul. Starołęcka 31 budynek A, w sekretariacie, piętro I, pok. 102 lub przesłać na adres Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 379 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 35 faksów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rabat na części zamienne - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w II Oddziale ZUS w Poznaniu ul. Starołęcka 31 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 378 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 20 faksów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rabat udzielony na części zamienne - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 481 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 32 faksy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rabat udzielony na części zamienne - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 300 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 28 faksów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rabat udzielony na części zamienne - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisu urządzeń drukujących eksploatowanych w Oddziale ZUS w Pile ul. Dr. Drygasa 7 i podległych jednostkach organizacyjnych, który posiada 122 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych 1 drukarkę kodów kreskowych i 6 faksów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Rabat udzielony na części zamienne - 5
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.