eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad projektemRozbudowa systemu gospodarki ściekowej w miejscowości Krasnobród. - Kanalizacja sanitarna dla ulicy Zamojskiej w Krasnobrodzie. - Kanalizacja sanitarna w ulicy Wczasowej w Krasnobrodzie. - K

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Krasnobród: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad projektem: Rozbudowa systemu gospodarki ściekowej w miejscowości Krasnobród. - Kanalizacja sanitarna dla ulicy Zamojskiej w Krasnobrodzie. - Kanalizacja sanitarna w ulicy Wczasowej w Krasnobrodzie. - Kanalizacja sanitarna dla ulicy Tomaszowskiej i N.M.P. w miejscowości Krasnobród. - Kanalizacja sanitarna dla osiedla mieszkaniowego Namule w Krasnobrodzie. - Kanalizacja sanitarna z przyłączami dla ulic Modrzewiowej, Świerkowej i Lelewela w Krasnobrodzie.
Numer ogłoszenia: 80246 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad projektem: Rozbudowa systemu gospodarki ściekowej w miejscowości Krasnobród. - Kanalizacja sanitarna dla ulicy Zamojskiej w Krasnobrodzie. - Kanalizacja sanitarna w ulicy Wczasowej w Krasnobrodzie. - Kanalizacja sanitarna dla ulicy Tomaszowskiej i N.M.P. w miejscowości Krasnobród. - Kanalizacja sanitarna dla osiedla mieszkaniowego Namule w Krasnobrodzie. - Kanalizacja sanitarna z przyłączami dla ulic Modrzewiowej, Świerkowej i Lelewela w Krasnobrodzie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy nadzorowanego zadania: Kanalizacja sanitarna dla ulicy Zamojskiej w Krasnobrodzie. - Rury kanalizacyjne z PVC dwuścienne o średnicy nominalnej 200mm (dz 219) typ ciężki - 1421,00m. - Rurociągi PE-TS ciśnieniowe łączone metoda zgrzewania o średnicy zewnętrznej rury 90/8,2mm - 75,00m. - Pompownia z polimerobetonu dn 1500 montowana w gotowym wykopie- 1,00 szt. -Studnie rewizyjne z kręgów 1200mm - 42,00m. -Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy 400mm - 23,00szt. -Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 o długości przewiertu do 20,0m rurami o średnicy nominalnej 300-600mm dz. 358/10,9; 6 szt/85m -85,0m -Przewiert kontrolowany maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 o długości przewiertu do 40,0m rurami o średnicy nominalnej 150-250 mm- 42,00m -Wykonanie ściany oporowej dla sił nacisku do 50t, 2 płyty - 7,0 ścian -Rurociągi stalowe o złączach spawanych o średnicy zewnętrznej 358mm i gr. ścianek 10,9mm jako rury ochronne przy skrzyżowaniu z gazem - 20,00m -ułożenie rur osłonowych dwudzielnych PE dn 100 typu Arot l=3m; kabel energetyczny - 7 szt; kabel telefoniczny 8 szt. - 45,00m. - cokół betonowy o wymiarach 0,25 X 0,30m z fundamentem o wymiarach 0,25 X 1,00m - 15,00m. -ogrodzenie z siatki w ramach na słupach stalowych - 15,00m. -chodniki z płyt betonowych o wymiarach 35X35X5cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - 3,2m2. -Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej - 8,10m -Rury z PCW, kielichowe o średnicy dz. 160/4,7 typ ciężki - 678,00m -Studnie rewizyjne z kręgów 1200mm - 8,00szt. -Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy 400mm - 42,00 -Wykonanie ściany oporowej dla sił nacisku do 50t, 2 płyty - 3,00 ściany. -Rurociągi stalowe o złączach spawanych o średnicy zewnętrznej 273mm i gr. ścianek 7,1mm jako rury ochronne przy skrzyżowaniu z gazem - 40,0m -Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych PE dn 100 typu Arot l=3m; kabel energetyczny 4 szt.; kabel telefoniczny 13 szt. - 51,0m Kanalizacja sanitarna w ulicy Wczasowej w Krasnobrodzie. - Rury kanalizacyjne z PCW kielichowe o średnicy nominalnej 200mm (dz. 200/5,9) SN 8 - 643,00m. -Rury kanalizacyjne z PCW kielichowe o średnicy nominalnej 150mm (dz. 160/4,7) SN 8 - 52,00m. -Studnie rewizyjne z kręgów 1200mm - 7 ,00szt. -studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy 400mm - 20,0 szt. - Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 o długości przewiertu do 20,0m rurami o średnicy nominalnej 300-600 mm dz358/10,9; 1szt/8m - 8,00m -Wykonanie ściany oporowej dla sił nacisku do 50t, 2 płyty - 1,00 ściana -Rurociągi stalowe o złączach spawanych o średnicy zewnętrznej 358mm i gr. ścianek 10,9mm jako rury ochronne przy skrzyżowaniu z gazem - 2,50m. -Rurociągi stalowe o złączach spawanych o średnicy zewnętrznej 273mm i gr. ścianek 7,1mm jako rury ochronne przy skrzyżowaniu z gazem - 5,00m -Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych PE dn 100 typu Arot l=3m; kabel energetyczny 11 szt. - 33,0m. Kanalizacja sanitarna dla ulicy Tomaszowskiej i N.M.P. w miejscowości Krasnobród. - Rury kanalizacyjne z PVC dwuścienne o średnicy nominalnej 200mm (dz 219) typ ciężki - 2573m -Rurociągi PE ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania o średnicy zewnętrznej rury 110/6,6mm - 198,0m -Rurociągi PE ciśnieniowe łączone metoda zgrzewania o średnicy zewnętrznej rury 90/8,2mm - 96,00m - Pompownia z polimerobetonu dn 1500 montowana w gotowym wykopie, głębokość 2m - 2,00szt. - Studnie rewizyjne z kręgów 1200mm - 75,00szt -Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy 400mm, głębokość 2m - 34 szt. -Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 o długości przewiertu do 20,0m rurami o średnicy nominalnej 300-600mm dz. 358/10,9; 7 szt./129m -129,00m -Wykonanie ściany oporowej dla sił nacisku do 50t, 2 płyty - 7 ścian. -Rurociągi stalowe o złączach spawanych o średnicy zewnętrznej 358mm i gr. ścianek 10,9mm jako rury ochronne przy skrzyżowaniu z gazem - 100,00 -Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych PE dn 100 typu Arot l=3m; kabel energetyczny 14 szt.; kabel telefoniczny 8 szt. - 66,00m - cokół betonowy o wymiarach 0,25 X 0,30m z fundamentem o wymiarach 0,25 X 1,00m - 30,00m. -ogrodzenie z siatki w ramach na słupach stalowych - 30,00m. -chodniki z płyt betonowych o wymiarach 35X35X5cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - 6,4m2. -Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej - 16,20m -Rury z PCW, kielichowe o średnicy dz. 160/4,7 typ ciężki - 797,00m -Rury kanalizacyjne z PCV dwuścienne o średnicy nominalnej 200mm (dz219) typ ciężki - 123m -Studnie rewizyjne z kręgów 1200mm - 3,00szt. -Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy 400mm - 59,00szt. -Wykonanie ściany oporowej dla sił nacisku do 50t, 2 płyty - 1,00 ściana. -Rurociągi stalowe o złączach spawanych o średnicy zewnętrznej 273mm i gr. ścianek 7,1mm jako rury ochronne przy skrzyżowaniu z gazem - 104,0m -Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych PE dn 100 typu Arot l=3m; kabel energetyczny 8 szt.; kabel telefoniczny 2 szt. - 30,0m Kanalizacja sanitarna dla osiedla mieszkaniowego Namule w Krasnobrodzie. Kanalizacja sanitarna z przyłączami dla ulic Modrzewiowej, Świerkowej i Lelewela w Krasnobrodzie. - Rury kanalizacyjne z PCW kielichowe o średnicy nominalnej 200mm (dz. 219) typ ciężki - 2077,00m. -Rurociąg tłoczny z rur ciśnieniowych PE o średnicy zewnętrznej 63/3,0mm - 166,0m -Pompownia ścieków średnica kręgów 1200mm - 1,0 szt. -Studnie rewizyjne z kręgów 1200mm - 57,00 szt. -studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy 400mm - 43,0 szt. - Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 o długości przewiertu do 20,0m rurami o średnicy nominalnej 300-600 mm - 12,00m -Wykonanie ściany oporowej dla sił nacisku do 50t, 2 płyty - 1,00 ściana -Rurociągi stalowe o złączach spawanych o średnicy zewnętrznej 358mm i gr. ścianek 10,9mm jako rury ochronne przy skrzyżowaniu z gazem - 32,00m. -Rurociągi stalowe o złączach spawanych o średnicy zewnętrznej 89mm i gr. ścianek 6,3mm jako rury ochronne przy skrzyżowaniu z gazem - 8,00m -Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych PE dn 100 typu Arot l=3m; kabel energetyczny 5 szt. kabel telefoniczny 2 szt. - 21,0m. Zakres finansowy nadzorowanych robót budowlanych: Wartość robót budowlanych objętych nadzorem na zadaniu: Kanalizacja sanitarna dla ulicy Zamojskiej w Krasnobrodzie wynosi netto 1.209.601,40zł. Wartość robót budowlanych objętych nadzorem na zadaniu: Kanalizacja sanitarna w ulicy Wczasowej w Krasnobrodzie wynosi netto 176.698,82zł. Wartość robót budowlanych objętych nadzorem na zadaniu: Kanalizacja sanitarna dla ulicy Tomaszowskiej i N.M.P. w miejscowości Krasnobród wynosi netto 1.423.319,34zł. Wartość robót budowlanych objętych nadzorem na zadaniach: Kanalizacja sanitarna dla osiedla mieszkaniowego Namule w Krasnobrodzie i kanalizacja sanitarna z przyłączami dla ulic Modrzewiowej, Świerkowej i Lelewela w Krasnobrodzie wynosi netto 892.474,81zł. Wykonawca (Inspektor nadzoru), któremu Zamawiający powierzy funkcję pełnienia nadzoru inwestorskiego, zrealizuje usługę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami a w szczególności wypełni obowiązki inspektora nadzoru wynikające z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.). Zgodnie przepisami wynikającymi z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane do obowiązków inspektora nadzoru będzie należało: a. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. b. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy. e. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f. Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Ponadto Zamawiający wymagał będzie od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego monitorowania terminowości wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę. Inne informacje związane z realizacją zamówienia: Częstotliwość pobytu inspektora nadzoru na budowie i siedzibie Zamawiającego ustalana będzie według potrzeb, w miarę postępu robót, lecz nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu w okresach kiedy prowadzone będą roboty budowlane. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie do przybycia na teren budowy na każde żądanie kierownika robót i Zamawiającego. Nieobecność inspektora nadzoru na budowie spowodowana być może jedynie chorobą lub innym zdarzeniem losowym potwierdzonym odpowiednim dokumentem lub zostanie wcześniej uzgodniona z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowania przynajmniej jednej usługi związanej z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej lub deszczowej. Wartość zrealizowanej usługi nadzoru inwestorskiego musi stanowić wartość nie wartość nie mniejszą niż 70.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest posiadającą uprawnienia budowlane specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych. Osoba posiadająca uprawnienia budowlane musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 08:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozbudowa systemu gospodarki ściekowej w miejscowości Krasnobród finansowany jest w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.