To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-09
Ogłoszenie nr 80202 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.
Ropczyce: Przebudowa budynku handlowo-usługowego przy ul. 3-go Maja 2 w Sędziszowie Małopolskim w celu zmiany sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek z funkcją usług medycznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55874-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62840-2017 , 63624-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach, krajowy numer identyfikacyjny
69069211800000, ul.
ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego
54,
39100
Ropczyce, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
172 218 616, faks
172 218 929, e-mail
bjbrzoza@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zozropczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku handlowo-usługowego przy ul. 3-go Maja 2 w Sędziszowie Małopolskim w celu zmiany sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek z funkcją usług medycznych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zn_2017_06
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby świadczenia usług zdrowotnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wykonanie nowego szybu windowego z zamontowaniem windy. Zamówienie obejmuje m.in. następujące roboty: roboty wykończeniowe - roboty remontowe i renowacyjne - roboty budowlane różne (korekta otworów, skucia tynków ścian, uzupełnianie tynków zewnętrznych, uzupełnienie murów, wymiana pokrycia, remont kostki brukowej i naprawa schodów wejściowych, remont posadzek - roboty wykończeniowe pozostałe - elewacje - stolarka i ślusarka - tynki i okładziny zewnętrzne - podłoże i posadzki - roboty w zakresie wykonania pokryć i konstrukcji dachowych - instalacje elektryczne - instalacja odgromowa - instalacja c.o. wod.-kan. instalacja gazu wewnętrznego - remont istniejących ścian wewnętrznych i zewnętrznych - przebudowa do wymaganych przepisów obowiązujących w budynkach ośrodków zdrowia - budowa szybu windowego wraz z montażem windy - montaż elementów instalacji wentylacyjno-chłodniczej Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: - dokumentacja projektowa (załącznik nr 6 do SIWZ) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych, tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszym SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 6 oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.): - betoniarsko - zbrojeniowe, - malarskie, - murarskie, - posadzkarskie, - tynkarskie, - okładzinowe (gipsowo-kartonowe).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45216100-5
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45453000-7,
45450000-6,
45421100-5,
45410000-4,
45430000-0,
45260000-7,
45310000-3,
45317000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1072480.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1409832.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.