eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › System oznakowania obszarów atrakcyjnych kulturowo w Czeladzi - Dostawa gablot do wiat przystankowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Czeladź: System oznakowania obszarów atrakcyjnych kulturowo w Czeladzi - Dostawa gablot do wiat przystankowych
Numer ogłoszenia: 80169 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi , ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System oznakowania obszarów atrakcyjnych kulturowo w Czeladzi - Dostawa gablot do wiat przystankowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: System oznakowania obszarów atrakcyjnych kulturowo w Czeladzi - Dostawa gablot do wiat przystankowych. CPV: 35261000-1 - Panele informacyjne 39295000-6 - Artykuły informacyjne i promocyjne 60000000-8 - Usługi transportowe 1) W ramach zamówienia oferent zobowiązany jest do: a) dostawy 9 szt. gablot o następującej charakterystyce: -gablota dwustronna, kompatybilna z wiatą model Merkury 2005, do zainstalowania w bocznej ścianie w miejsce szyby; -wykonana w całości z aluminium, malowana proszkowo na kolor z palety kolorów RAL o numerze 6029 (konieczność zachowania jednolitej kolorystyki z wiatą), przeszklona szkłem hartowanym 5 mm lub materiałem równoważnym; -wymiary zewnętrzne - 1920 x 1290 x 164 mm, widoczny format - 1780 x 1150 mm, szerokość profilu ramki - 50 mm, ościeżnicy - 12 mm; -profile ramki oraz ościeżnicy połączone ze sobą w sposób trwały, przy pomocy elementów aluminiowych; -gablota dwustronnie podświetlana (przyłącze po stronie zamawiającego), posiadająca certyfikat bezpieczeństwa , pozwalający na oznakowanie unijnym symbolem CE, co świadczy o spełnianiu norm w przypadku urządzeń NN stosowanych w miejscach publicznych; -zapewnienie systemu uszczelnienia oraz zawiasów wewnętrznych ze stali nierdzewnej Zamykana na klucz uniwersalny; -wewnątrz wyposażona w płytę ze sztucznego tworzywa z uchwytami rolkowymi dla ułatwienia instalacji plakatów; -oświetlenie od wewnątrz poziomymi świetlówkami o łącznej mocy ok.180 W. Wyposażona dodatkowo w wyłącznik różnicowo-prądowy. - transport gablot do Zamawiającego; - demontaż i zabezpieczenie szyby bocznej i jej zwrot do Zamawiającego; - montaż gablot. b) dostawa 2 szt. gablot informacyjnych wolnostojących (city-light) o następującej charakterystyce: -gabloty dwustronne ,współgrające wizualnie z istniejącymi wiatami, model Merkury 2005, z uwagi na przewidywaną ich instalację przy tych wiatach. -wykonane w całości z aluminium, malowane proszkowo na kolor z palety kolorów RAL o numerze 9006 ; -gabaryty zewnętrzne 2650 do 2670 x 1430 do 1450 mm; -wkład dwustronny , aluminiowy o formacie widocznym przeszklenia szkłem hartowanym 5 mm lub materiałem równoważnym w wymiarach 1780 do 1800 x 1150 do 1180 mm; -zamknięcie na uniwersalny klucz specjalny, zapewnienie systemu uszczelnienia oraz zawiasów wewnętrznych ze stali nierdzewnej; -wewnątrz płyta z tworzywa sztucznego z uchwytami rolkowymi dla ułatwienia zawieszania plakatów; -podświetlenie od wewnątrz poziomymi świetlówkami; -dodatkowe wyposażenie w postaci wyłącznika różnicowo-prądowego; -zapewnienie certyfikatu bezpieczeństwa , pozwalającego na oznakowanie unijnym symbolem CE, co świadczy o spełnianiu norm w przypadku urządzeń NN stosowanych w miejscach publicznych; -konstrukcja nośna wykonania z profili stalowych ocynkowanych, obudowanych blachą aluminiową; - transport gablot do Zamawiającego. c) dostawa 16 szt. paneli informacyjnych wolnostojących niepodświetlanych o następującej charakterystyce: -panele dwustronne , wykonane w całości z aluminium, malowane proszkowo na kolor z palety kolorów RAL o numerze 9006 , gabaryty zewnętrzne 2400 x 1000 mm; -konstrukcja nośna wykonana z profili stalowych, ocynkowanych, obudowanych blachą aluminiową; -dolna krawędź konstrukcji przylegająca do podłoża; -przód i tył - kaseton wykonany z blachy aluminiowej; - transport paneli do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że gwarancja na same gabloty i panele informacyjne winna być udzielona na minimum 24 miesiące. Dodatkowym obowiązkiem wykonawcy jest przejęcie gwarancji na całe wiaty (do których montowane będą gabloty), do końca jej trwania, zgodnie z terminem i zakresem określonym w umowie przez producenta wiat t.j. gwarancja na 60 miesięcy na ocynkowaną konstrukcję oraz na 24 miesiące na powłokę malarską liczone od daty odbioru montażu wiat (zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.26.10.00-1, 39.29.50.00-6, 60.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SiWZ) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć: Wykaz dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) wykonanych, to jest zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej trzy dostawy o łącznej wartości 20.000zł. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100.000 zł. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zapewnienie certyfikatu bezpieczeństwa , pozwalającego na oznakowanie unijnym symbolem CE, co świadczy o spełnianiu norm w przypadku urządzeń NN stosowanych w miejscach publicznych;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mzgk.czeladz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, Czeladź, ul. E. Orzeszkowej 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.