eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych powiatu tarnogórskiego realizowanych w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Tarnowskie Góry: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych powiatu tarnogórskiego realizowanych w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 80161 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26637 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych powiatu tarnogórskiego realizowanych w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych z przedmiotów: język angielski, język niemiecki, matematyka, biologia, chemia dla uczniów kształcących się w ponadgimnazjalnych szkołach zawodowych Powiatu Tarnogórskiego. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Usługa przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych z przedmiotów: język angielski, język niemiecki, matematyka, biologia, chemia dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych powiatu tarnogórskiego realizowanego w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie. 1) Usługę przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć dodatkowych należy przeprowadzić na rzecz uczniów kształcących się w: a) Centrum Edukacji Ekonomiczno-Handlowej im. Karola Goduli (Technikum Nr 9 ul. Sobieskiego 5, 42-600 Tarnowskie Góry); b) Zespole Szkół Techniczno-Usługowych im. Jana Pawła II (Technikum Nr 12) ul. Pokoju 14, 42-600 Tarnowskie Góry; c) Zespole Szkół Artystyczno - Projektowych (Technikum Nr 7) ul. Legionów 35, 42-600 Tarnowskie Góry; d) Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich (Technikum Nr 6, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 4) ul. Karola Miarki 17, 42-600 Tarnowskie Góry; e) Wieloprofilowym Zespole Szkół (Technikum Nr 5, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 3) ul. Sienkiewicza 6, 42-600 Tarnowskie Góry; f) Zespole Szkół Budowlano - Architektonicznych (Technikum Nr 2, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1) ul. Okrzei 2, 42-600 Tarnowskie Góry; g) Zespole Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących (Technikum Nr 1) ul. Opolska 26, 42-600 Tarnowskie Góry; h) Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących (Technikum Nr 4, Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 2) ul. Sienkiewicza 23, 42-600 Tarnowskie Góry; i) Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych (Technikum nr 13), ul. Zofii Nałkowskiej 2, 41-922 Radzionków; j) Zespole Szkół Techniczno - Humanistycznych (Technikum Nr 17), ul. ks. dr J. Knosały 113, 41-922 Radzionków; k) Zespole Szkół Specjalnych (Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 16) ul. Zofii Nałkowskiej 2, 41-922 Radzionków; l) Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym (Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 14) ul. Strzelców Bytomskich 7, 42-600 Tarnowskie Góry; 2) Maksymalna liczba Uczestników zajęć wynosi 259, co w podziale na grupy liczące około 5, jednak nie więcej niż 9 osób daje maksymalnie 49 grup. 3) Zajęcia odbywać się będą w ustalonych przez Zamawiającego grupach w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych Uczestników zajęć, w wymiarze 32 godzin lekcyjnych - po 45 minut każda - na grupę, świadczone w okresie maksymalnie do 12 tygodni licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę zatwierdzonego harmonogramu zajęć, jednak nie dłużej niż do 2 maja 2014 (I etap) w przypadku Uczestników zajęć, którzy przystępują w maju 2014r. do egzaminu dojrzałości oraz do 30 czerwca 2014 (II etap) dla pozostałych Uczestników zajęć. Łączna maksymalna liczba godzin zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i dodatkowych wynosi: 1568 godzin lekcyjnych. 4) Planowany rozkład grup oraz godzin dla poszczególnych przedmiotów przedstawia się następująco: a) j. angielski zajęcia wyrównawcze: Maksymalna liczba Uczestników zajęć - 101, Maksymalna liczba grup - 20, Liczba godzin przewidziana na grupę - 32, Maksymalna liczba godzin - 640, b) j. angielski zajęcia dodatkowe: Maksymalna liczba Uczestników zajęć - 49, Maksymalna liczba grup - 9, Liczba godzin przewidziana na grupę - 32, Maksymalna liczba godzin - 288, c) matematyka zajęcia wyrównawcze: Maksymalna liczba Uczestników zajęć - 60, Maksymalna liczba grup - 12, Liczba godzin przewidziana na grupę - 32, Maksymalna liczba godzin - 384, d) matematyka zajęcia dodatkowe: Maksymalna liczba Uczestników zajęć - 12, Maksymalna liczba grup - 2, Liczba godzin przewidziana na grupę - 32, Maksymalna liczba godzin - 64, e) j. niemiecki zajęcia wyrównawcze: Maksymalna liczba Uczestników zajęć - 14, Maksymalna liczba grup - 2, Liczba godzin przewidziana na grupę - 32, Maksymalna liczba godzin - 64, f) biologia zajęcia wyrównawcze: Maksymalna liczba Uczestników zajęć - 6, Maksymalna liczba grup - 1, Liczba godzin przewidziana na grupę - 32, Maksymalna liczba godzin - 32, g) chemia zajęcia wyrównawcze: Maksymalna liczba Uczestników zajęć - 17, Maksymalna liczba grup - 3, Liczba godzin przewidziana na grupę - 32, Maksymalna liczba godzin - 96, h) łącznie: Maksymalna liczba Uczestników zajęć - 259, Maksymalna liczba grup - 49, Maksymalna liczba godzin - 1568. 5) W przypadku zmniejszenia planowanej liczby osób objętych wsparciem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia, bez prawa wystąpienia Wykonawcy o roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę przeprowadzonych godzin lekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych lub dodatkowych. Cena jednostkowa tj. cena za 1 godzinę lekcyjną dla jednej grupy nie ulegnie zmianie, a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W powyższym przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności. 6) Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy: a) terminarz zajęć b) imienną listę Uczestników zajęć wraz z danymi kontaktowymi oraz informacją czy wybrane zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze/dodatkowe mają być ukierunkowane na przygotowanie do egzaminu dojrzałości w roku szkolnym 2013/2014. 7) W terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania terminarza, o którym mowa w punkcie 6) podpunkcie a), Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć sporządzony z uwzględnieniem otrzymanego terminarza, celem ostatecznego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram zajęć powinien zostać sporządzony oraz przekazany Zamawiającemu w formie odpowiadającej wzorowi harmonogramu zajęć, który stanowi załącznik do treści istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający dokonuje ostatecznego zatwierdzenia harmonogramu zajęć w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania i informuje o tym Wykonawcę. 8) Wykonawca będzie realizował zajęcia zgodnie z ostatecznie zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć wyłącznie w bezpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego salach wykładowych, znajdujących się we wszystkich zespołach szkół wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wyłącznie w salach, o których mowa wyżej, z zastrzeżeniem, iż Uczestnicy zajęć mogą mieć zajęcia wyłącznie w salach znajdujących się w zespole szkół, którego są uczniami, chyba że nie ma możliwości utworzenia grupy na dane zajęcia z uczniów danej szkoły. Wszelkie odstępstwa od harmonogramu zajęć, wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego. 9) Utworzenie grupy o mniejszej liczbie uczniów, niż wymagana oraz grup dla przedmiotów język niemiecki - zajęcia dodatkowe, chemia - zajęcia dodatkowe oraz biologia - zajęcia dodatkowe jest możliwe po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 10) Zajęcia będą prowadzone przez kadrę o odpowiednich kwalifikacjach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400) oraz zgodnie z wykazem osób stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 11) Wykaz osób realizujących Zamówienie przedłożony w ofercie jest wiążący. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany po podpisaniu umowy w zakresie zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia pod warunkiem, iż osoby wykonujące zamówienie będą posiadały kwalifikacje w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12) Tematyczny zakres zajęć dydaktyczno-wyrównawczych powinien mieścić się w programie nauczania oraz uzupełnić wiadomości i umiejętności uczestników projektu, a w szczególności powinien być ukierunkowany na przygotowanie Uczestników zajęć do egzaminu dojrzałości. Celem zajęć jest wyrównanie dysproporcji edukacyjnych, powstałych w trakcie procesu kształcenia. Oczekiwane rezultaty to m.in.: lepsze wyniki oraz podniesienie kompetencji w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, podniesienie kompetencji językowych oraz przygotowanie do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. 13) Tematyczny zakres zajęć dodatkowych powinien wykraczać poza ustalony program nauczania i ukierunkowywać na rozwój kluczowych kompetencji uczniów z ukierunkowaniem na języki obce oraz przedmioty matematyczno - przyrodnicze. Zajęcia będą realizowane w oparciu o rozkład nauczania dodatkowych zajęć pozaszkolnych i pozalekcyjnych, obejmujący potrzeby adekwatne do wymiaru godzin przedstawionego w zamówieniu. Celem zajęć dodatkowych jest ugruntowanie posiadanej wiedzy i poszerzanie jej, a także rozwijanie zainteresowań oraz przygotowanie do matury z zakresu rozszerzonego z danego przedmiotu. 14) Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wiedzy dla Uczestników zajęć w każdej grupie, sprawdzającego poziom wiedzy z danego przedmiotu i na tej podstawie przygotowanie programu zajęć. 15) Wykonawca zapewni każdemu Uczestnikowi zajęć wszelkie niezbędne materiały szkoleniowo - dydaktyczne związane z przeprowadzeniem zajęć w szczególności podręczniki i testy. Przekazane materiały dydaktyczne mogą stanowić gotowe publikacje dostępne na rynku (aktualne podręczniki), nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich. Materiały dydaktyczne zostaną przekazane każdemu Uczestnikowi zajęć na własność za pokwitowaniem na liście odbioru na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 16) Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Uczestników zajęć każdorazowo przed rozpoczęciem zajęć, że zajęcia są realizowane w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, a projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 17) Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym dojazdy nauczycieli do sal wykładowych oraz wydruk materiałów dydaktycznych. 18) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo UE, EFS, POKL i nazwy projektu na wszystkich dokumentach i materiałach edukacyjnych związanych z przeprowadzanymi zajęciami dydaktyczno - wyrównawczymi i dodatkowymi. 19) Zajęcia winny odbywać się w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych Uczestników zajęć w dniach od poniedziałku do soboty, z zastrzeżeniem, że Uczestnik zajęć może mieć maksymalnie 3 godziny zajęć z danego przedmiotu dziennie. Za pisemną zgodą Uczestników kursu, zajęcia mogą odbywać się również w niedziele i święta. 20) Wykonawca dodatkowo wyda każdemu Uczestnikowi zajęć zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu zajęć. 21) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia odbioru zaświadczenia/certyfikatu, poprzez złożenie podpisu przez każdego Uczestnika zajęć. 22) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji, na którą składają się: a) listy obecności Uczestników zajęć, potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami wraz z tematyką zajęć, b) harmonogramy zajęć, c) protokoły odbioru materiałów szkoleniowych przez Uczestników zajęć, potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami, d) kopie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu zajęć dla każdego Uczestnika zajęć, e) ankiety ewaluacyjne na zakończenie zajęć. 23) Po zakończeniu wszystkich zajęć w ramach jednej grupy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: podpisane przez Uczestników zajęć listy obecności oraz wypełnione w ramach ostatnich zajęć ankiety. Podpisane przez Uczestników zajęć listy obecności oraz ankiety należy przedłożyć w terminie do 2 dni roboczych od dnia zakończenia zajęć w danej grupie. Formularz listy obecności na zajęciach oraz formularz ankiety Uczestnika zajęć stanowią załączniki do treści istotnych postanowień umowy. 24) Podpisane listy obecności oraz wypełnione przez Uczestników zajęć ankiety będą stanowiły podstawę do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru, który zostanie podpisany przez Naczelnika Wydziału Strategii, Promocji i Sportu lub osobę jego zastępującą oraz osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. 25) Po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT. 26) Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do kancelarii ogólnej Zamawiającego. 27) Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktur cząstkowych po każdym zakończonym etapie zadania opisanego w punkcie 3, po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym. 28) Warunkiem wystawienia przez Wykonawcę faktur cząstkowych jest podpisany protokół odbioru z danego etapu zadania. 29) Odbiór cząstkowy dokonuje się na zasadach opisanych w punktach 23-25. 30) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i efektywności zajęć. W przypadku stwierdzenia naruszenia realizacji obowiązków określonych w SIWZ oraz umowie Wykonawca zobowiązany jest, na żądanie Zamawiającego, do niezwłocznej zmiany prowadzącego zajęcia. 31) Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA Organ prowadzący CE LINGUA Sp. z o.o., Os. Bohaterów Września 1A/C, 31-620 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75891,20

  • Oferta z najniższą ceną: 58486,40 / Oferta z najwyższą ceną: 203840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.