eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem- Sprawa nr EZP-252-5/2008

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-01-11

Morawica: ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem- Sprawa nr EZP-252-5/2008
Numer og³oszenia: 8011 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: ¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3641378, fax 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem- Sprawa nr EZP-252-5/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug pralniczych w pralni Wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Odbiór bielizny do prania w siedzibie Zamawiaj±cego, - Moczenie, pranie, dezynfekcja, krochmalenie, prasowanie, suszenie i maglowanie po¶cieli i odzie¿y szpitalnej, - Dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej, - Dostarczanie czystej bielizny do siedziby Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. ¦rednia roczna ilo¶æ bielizny do prania to oko³o 156.000 kg, miesiêczna ilo¶æ to oko³o 13.000 kg.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg s³ownika 2008: 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia, w niniejszej specyfikacji mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokumenty te maj± stwierdzaæ aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego dzia³alno¶ci stwierdzaj±cy, ¿e wykonawca prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± o profilu odpowiadaj±cym zamówieniu, osoby upowa¿nione do dokonywania czynno¶ci prawnych w imieniu oferenta; - o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 oraz , ¿e nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2006, Nr 164, poz. 1163 z pó¼n. zm.) 2. Posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizowana co najmniej jedna us³uga lub zrealizowane w ci±gu jednego roku co najmniej trzy us³ugi, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. - wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia maszyn i urz±dzeñ jakimi dysponuje Wykonawca, ( tj. posiadanie maszyn wyposa¿onych w automatyczne systemy dozuj±ce ¶rodki pior±ce i dezynfekcyjne oraz w urz±dzenia kontroluj±ce parametry procesu prania i dezynfekcji). - wykonawca powinien dysponowaæ minimum 2 oddzielnymi ¶rodkami transportu brudnej i czystej bielizny lub ¶rodkami transportu posiadaj±cymi podzia³ na strefê przewozu bielizny czystej i brudnej (wykaz ¶rodków transportu, którymi wykonywana bêdzie us³uga winien zawieraæ markê pojazdu, nr rejestracyjny, ³adowno¶æ, a do ka¿dego wymienionego w wykazie ¶rodka transportu Wykonawca powinien do³±czyæ orygina³ lub potwierdzon± kserokopiê dokumentów wydanych przez Inspekcjê Sanitarn± zezwalaj±cych na wykonywanie przewozów czystej i brudnej bielizny tymi ¶rodkami transportu, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.). 3. Znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. - polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, na kwotê minimaln± 400 tysiêcy z³otych. 4. Nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wyra¿± zgodê na 30 dniowy termin p³atno¶ci faktur za wykonan± us³ugê. 6. Spe³nia wszystkie inne wymogi okre¶lone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ spe³nienie wymaganych warunków udzia³u w postêpowaniu przez ocenê z³o¿onych w z ofert± dokumentów wg zasady: spe³nia - nie spe³nia. 1. o¶wiadczenie okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - za³±cznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji; 2. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizowana co najmniej jedna us³uga lub zrealizowane w ci±gu jednego roku co najmniej trzy us³ugi, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji; 4. dokumenty (referencje) potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi ¿e us³ugi wymienione w pkt. 3 zosta³y wykonane nale¿ycie; 5. wykaz maszyn i urz±dzeñ jakie posiada wykonawca niezbêdnych do wykonania zamówienia, 6. wykaz ¶rodków transportu którymi wykonywana bêdzie us³uga oraz aktualne dokumenty wydane przez Inspekcjê Sanitarn± zezwalaj±cy na wykonywanie przewozów czystej i brudnej bielizny ¶rodkami transportu wymienionymi w wykazie wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, na kwotê minimaln± 400 tysiêcy z³otych. Inne wymagane dokumenty stanowi±ce ofertê: a) wype³niony formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji; b) Opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik Nr 1 - opieczêtowany i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. c) o¶wiadczenie z mocy art. 36 ust. 4 ustawy w sprawie podwykonawców - za³±cznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji; d) O¶wiadczenie wykonawcy - za³±cznik nr 6 oraz aktualna opinia sanitarna wydana przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny na podstawie rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. w sprawie wymagañ jakim powinny odpowiadaæ pod wzglêdem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urz±dzenia zak³adów opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568) e) Technologie prania i dezynfekcji bielizny w tym: modu³y prania i dezynfekcji bielizny zaka¼nej i ogólnoszpitalnej, sposób dozowania ¶rodków pior±co-dezynfekcyjnych. ¦rodki pior±ce i dezynfekcyjne winny byæ stosowane zgodnie z zaleceniami PZH, powinny posiadaæ odpowiednie atesty lub certyfikaty oraz gwarantowaæ technologiê dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania, gdzie ¶rodki chemiczne i temperatura dezynfekcji ju¿ od 400C z wyj±tkiem kocy które winny byæ dezynfekowane w temperaturze nie wiêkszej ni¿ 400C, modu³ za³adunku bielizny (w kg) do wody 1:4 lub 1:5, spe³niaj± warunki zgodne z wymaganiami PZH, Urzêdu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, co pozwala na w³a¶ciw± jako¶æ prania nie powoduj±c przyspieszonego zu¿ycia bielizny; f) Wykaz ¶rodków pior±co-dezynfekcyjnych, jakich wykonawca zamierza u¿ywaæ do wykonania zamówienia wraz z za³±czeniem aktualnych atestów, certyfikatów na ¶rodki pior±ce i dezynfekcyjne lub potwierdzenie zarejestrowania w Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³adaj± dokumenty zgodnie z przepisami rozporz±dzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres niezmienno¶ci cen licziny od dnia zawarcia umowy - 10

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 20 z³. p³atne w kasie ¦CP lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:45, miejsce: Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia ¦wiêtokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.