eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › ZAKUP / Z DOSTAWĄ/ KOPARKO - ŁADOWARKI w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rzekuniu o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 211 000 euro.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Rzekuń: ZAKUP / Z DOSTAWĄ/ KOPARKO - ŁADOWARKI w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rzekuniu o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 211 000 euro.
Numer ogłoszenia: 79986 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 029 7617370, fax 029 7617378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekuń.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP / Z DOSTAWĄ/ KOPARKO - ŁADOWARKI w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rzekuniu o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 211 000 euro..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup /Z DOSTAWA/ KOPARKO - ŁADOWARKI w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rzekuniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 211 000 euro.Przeznaczenie: Kopanie, plantowanie, ładowanie. Wymagane parametry techniczne zamawianej koparko - ładowarki: fabrycznie nowa, rok produkcji 2008r, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 dokonana zostanie wg zasady spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem) - wg zasad podanych w części X pkt. 7 - przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 PZP, wg załącznika nr 2 do SIWZ, 4. Kolorowe zdjęcia oferowanej koparko - ładowarki ( widok ogólny, oraz każdej ze stron, zdjęcie kabiny, zdjęcie numeru ramy oraz silnika, zdjęcie stanu licznika mtg, zdjęcie silnika) - zdjęcia w formacie A4 (zdjęcia powinny być opieczętowane i opisane typ, model, rok produkcji), 5. Kserokopia Dokumentacji Techniczno Ruchowej 6. Dokument ustanawiający pełnomocnika (wystawiony zgodnie z wymogami prawa) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), - jeżeli dotyczy, A. Formularz oferty (załącznik nr 1, powinny zostać wypełnione (lub przepisane z zachowaniem formy i treści i wypełnione) przez Wykonawcę bez wyjątku i dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści. B. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione wyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Szczegółowy zakres potrzebnych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekuń.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń ZGK w Rzekuniu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.