eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski -Pilska Strefa Aktywności Turystycznej - Budowa trzech przystani na rzece Gwdzie w Pile.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Piła: Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski -Pilska Strefa Aktywności Turystycznej - Budowa trzech przystani na rzece Gwdzie w Pile.
Numer ogłoszenia: 79939 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski -Pilska Strefa Aktywności Turystycznej - Budowa trzech przystani na rzece Gwdzie w Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa markowego produktu turystycznego Wielkopolski -Pilska Strefa Aktywności Turystycznej - Budowa trzech przystani na rzece Gwdzie w Pile. W ramach przedmiotu zamówienia należy wybudować trzy przystanie na rzece Gwdzie: 1) Przystań nr 1 - zlokalizowana na działkach Nr 103/17, 104/2 i 1/1 ARK 4, w pobliżu istniejącej elektrowni wodnej, przy moście Łokietka, zjazd do przystani z Alei Wyzwolenia. Zakres robót przewiduje wykonanie: - zjazdu z Alei Wyzwolenia, - placu technicznego, - ciągu pieszego i dojścia do pomostu, - placu piknikowego i muru gabionowego, - placu rekreacyjnego, - małej architektury zgodnie z projektem, - pylonu świetlnego wraz z przyłączeniem, - zatoki obudowanej umocnieniem gabionowym, - trapu i pomostu pływającego mocowanego na czterech palach kotwicznych (dalbach) z wyposażeniem(np. barierki, okucia itd.), przystosowanego do cumowania kajaków, - elementów zieleni, oznakowania przystani na rzece znakami żeglugowymi A9. 2) Przystań Nr 3 zlokalizowana przy parku miejskim na wyspie - fragment działki 329. Zakres robót przewiduje wykonanie: - dwóch tarasów - dolny i górny z placami rekreacyjnymi, - schodów amfiteatralnych 1 i 2, - zadaszenia, - oświetlenia terenu - 3 słupy z lampami wraz z przyłączeniem, - elementów wyposażenia i małej architektury zgodnie z projektem, - umocnienie nabrzeża, - pomostu pływającego skonstruowanego zgodnie z dokumentacją mocowanego czterema palami (dalbami) wbitymi w dno rzeki, przystosowanego do cumowania kajaków z wyposażeniem (np. barierki, okucia, itd), - trapu, - elementów zieleni, - oznakowania przystani na rzece znakami żeglugowymi A9. 3) Przystań Nr 4 zlokalizowana przy moście Zygmunta Starego. Zakres robót przewiduje wykonanie: - placu rekreacyjnego nr 1 i nr 2, - tarasu drewnianego, ciągu pieszego, - oświetlenia terenu wraz z przyłączeniem, - elementów wyposażenia i małej architektury przewidzianych dokumentacją, - pomostu pływającego z trapem zejściowym, mocowany palami wbitymi w dno rzeki wraz z wyposażeniem (np. barierki, okucia, itd), - oznakowanie przystani na rzece znakami żeglugowymi A9, - nasadzeń i zagospodarowania zielenią. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacji projektowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.84.80 - 45.24.84.80 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 31700 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zadanie dotyczące budowy budowy kotwiczonego pomostu pływającego o długości minimum 6 m na wodzie płynącej lub stojącej z podaniem nazwy zadania, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać ,że: ww warunek spełniają łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) kierownik budowy - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub odpowiednie w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych i co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień; b) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w zakresie branży elektrycznej i co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień. Przez wymagane doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji robót w danej branży. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że ww warunek spełniają łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych); b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Dokument wniesienia wadium 3) Wypełnione kosztorysy ofertowe 4) Parafowany wzór  umowy  - załącznik nr 8 do SIWZ 5) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 9 do SIWZ 6) Oświadczenie o podwykonawstwie - załącznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - okres gwarancji jakości - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewidział w specyfikacji istotnych warunków zamówienia możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określił następujące warunki takiej zmiany: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy wystąpią: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych (niekorzystne), uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. Przez niekorzystne warunki pogodowe rozumie się: -  występowanie na placu budowy temperatur powietrza poniżej 0°C mierzonej o godzinie 7:00   rano przez okres dłuższy niż 3 dni następujących jeden po drugim; -  wystąpienia w czasie dnia roboczego intensywnych opadów deszczu przez 3 dni   następujących jeden po drugim; - utrzymywanie się wyjątkowo wysokiego stanu wody uniemożliwiającego kontynuowanie prac Wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych winno być zgłoszone w dzienniku budowyoraz pisemnie Zamawiającemu z potwierdzeniem przez Inżyniera Kontraktu, a także stwierdzonezaświadczeniem najbliżej stacji meteorologicznej; b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; c)  zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi  przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usuniecie kolizji; e)  odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 2) Pozostałe rodzaje zmian: Zamawiający dopuszcza: a) zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy pod warunkiem  uzyskania akceptacji Zamawiającego i spełnienia przez te osoby warunków SIWZ; b) zmianę umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj. możliwe    powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także  możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to     postanowieniem SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.