eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirków › Budowa ulicy Borowej w miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka- etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Mirków: Budowa ulicy Borowej w miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka- etap I
Numer ogłoszenia: 79810 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, Długołęka, ul. Wrocławska 18, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, fax 071 3152578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Borowej w miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka- etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ulicy Borowej wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym oraz przebudowa kolidującego uzbrojenia (teletechniczne i elektroenergetyczne) - Etap I, lokalizacja na działkach 26/1, 84/8, 88/13, 96/3, 96/6, 96/7, 96/12, 96/20, 96/26, 99/1, 99/2, 100/1, 100/2, 102/4, 427, 429, 435 oraz 507 w miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka. 2. Zamówienie, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust. 5 ma na celu: modernizację istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną, budowę oświetlenia drogowego i przebudowę linii telekomunikacyjnej, a także wykonanie odwodnienia korpusu drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej. 3. W zakres prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) zakres prac związany z budową drogi: a) roboty przygotowawcze - usunięcie drzew i krzewów, roboty pomiarowe, b) rozbiórka i odtworzenie ogrodzeń - ok. 37 m, c) zabezpieczenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych - ok. 369 m, d) zabezpieczenie gazociągu płytą żelbetową - ok. 12 m, e) przebudowa kablowych linii energetycznych, f) wykonanie odwodnienia poprzez kanalizację deszczową, g) wykonanie oświetlenia drogowego, h) przebudowa linii telekomunikacyjnej, i) wykonanie 1300 m2 chodników z kostki betonowej szarej, j) wykonanie 509 m2 nawierzchni zjazdów do posesji z kostki betonowej czerwonej, k) wykonanie 4709 m2 nawierzchni jezdni mineralno-bitumicznej, l) wykonanie progów zwalniających - 6 szt., m) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem organizacji ruchu, n) czyszczenie rowów z profilowaniem dna i skarp. 2) prace związane z budową kanalizacji deszczowej tj. a) wybudowana kanalizacja deszczowa ma za zadanie odbierać wody opadowe tylko z wybudowanego pasa drogowego; b) kanalizację deszczową należy wykonać w technologii tworzywowych systemów rur PVC; c) wodę należy odprowadzić za pomocą kanałów deszczowych d200, d315 i d500 mm PVC-U, d) wpusty deszczowe z projektowanym kanałem deszczowym mają być podłączone za pomocą przykanalików deszczowych o średnicy d160 mm, e) projektowany kanał prowadzć należy zgodnie ze spadkiem w kierunku wylotu W1 (ul. Słoneczna) do istniejącego rowu, dz. nr 507, f) spadki i długości kanałów i przykanalików deszczowych należy zgodnie z dokumentacją projektową dostosować do niwelety istniejącego terenu oraz projektowanego układu drogowego, g) studzienki rozmieszczone na kanałach (Ø1000 mm betonowe) oznaczono symbolem D i ponumerowano kolejno, h) zastosowano separatory substancji ropopochodnych typu PSW LAMELA 20/200, przeznaczone do oddzielania związków ropopochodnych oraz szlamu i piasku z wód płynących, i) wylot kanału do odbiornika zaprojektowanego z rur PVC-U o średnicy Ø500 mm, zabezpieczony kratą na wylocie oraz klapą burzową, j) na odcinkach budowanego kanału deszczowego należy zamontować przepływomierz umożliwiający pomiar i rejestrację ilości wód deszczowych odprowadzanych do istniejącego cieku wodnego, k) w celu kontroli zanieczyszczeń przy wylocie W1 na wyjściu za separatorem należy wykonać studnię kontroli zanieczyszczeń. 3) prace związane z budową oświetlenia drogowego tj.: a) mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków wzdłuż trasy kabla, b) montaż ok. 620 m linii energetycznej; c) montaż słupów wraz z oprawami oświetleniowymi- 3 szt.; 4) prace związane z przebudową sieci telekomunikacyjnej tj. a) budowa studni kablowej SKR 2 i demontaż starej (kolidującej) studni kablowej, b) przesunięcie istniejącej studni kablowej w pas chodnika, c) wzmocnienie studni w km 0 + 700 i wymiana pokrywy, d) wykonanie wstawki kablowej w km 1 + 600, e) regulacja pionowa studzienek; 4. Parametry budowy: 1) Drogi: a) ul. Borowa, (długość ok. 1000 m) - nawierzchnia mineralno - bitumiczna szer. zmienna od 3,0 do 5,0 m ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm z jednostronnym chodnikiem szer. zmienna od 0,75 m do 2m, ograniczonym z jednej strony jezdnią, z drugiej obrzeżem betonowym 8/15 cm, wraz z budową zjazdów do posesji o szer. min. 3 m, b) sięgacz ul. Borowej (długość ok. 60 m) - nawierzchnia mineralno - bitumiczna szerokość ok. 4,0m ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30 cm, 2) kanalizacji deszczowej: a) studnie rewizyjne fi 1000mm - 62 (w tym 1 studnia do kontroli zanieczyszczeń, 1 studnia pomiarowa), b) studnie ściekowe uliczne żelbetowe fi 500mm - 20, c) kanał z rur PCV-U fi 160mm - 120,0m, d) kanał z rur PCV-U fi 200mm - 36,5m, e) kanał z rur PCV-U fi 315mm - 322,0m, f) kanał z rur PCV-U fi 400mm -629,0m, g) kanał z rur PCV-U fi 500mm -12,5m, h) montaż separatora - 1 kpl., i) montaż przepływomierza dn500 - 1 kpl. 3) oświetlenia drogowego: a) oświetlenie ul. Borowej należy wykonać przy pomocy opraw Philips SGS 203 - 125W umieszczonych na słupach stalowych ocynkowanych typu VALMONT Antares P60 o wysokości 9m bez wysięgników w linii krawężnika; b) odległość między słupami - ok. 40m c) słupy zasilić należy kablem YAKXS 4x35; d) w słupach należy zastosować tabliczki bezpiecznikowe TB-1 z zabezpieczeniem 6 A e) słupy należy przymocować do prefabrykowanego fundamentu F100/40 przy pomocy 4 śrub kotwiących M24; f) moc zainstalowana w I etapie wynosi 375 W; g) zasilanie wykonać kablem YAKXS 4x120 SE mm2 zgodnie z technicznymi warunkami przyłączenia nr RE13/WT/MG/ZW/2719/9055/9179/2006 z dnia 29-12-2006 r. wydanymi przez EnergiaPro - Rejon Energetyczny w Oleśnicy, z wolnego pola liniowego rozdzielnicy NN w stacji R-1362 (ul. Polna). 4) przebudowywanej linii telekomunikacyjnej a) przedłużenie istniejących kanalizacji rurami dwudzielnymi A 120PS b) wymiana pokryw i ram studni z 500x500 na 600x1000 5. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez ALFA PROJEKT Tomasz Płonka z/s Wrocław , (pozwolenie na budowę - decyzja nr 636/2008 z dnia 27 lutego 2008 r.) tj. w: 1) Projekcie architektoniczno - budowlanym 2) Przedmiarze robót 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 09.05.2008 r., do godz. 10.00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na budowie ul. Borowej w miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka -ETAP I, tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 09.05.2008 r., do godz. 10.00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury; 3) dysponują własną lub wynajętą bazą sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 12) Oświadczenie, że Wykonawca, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, przekaże Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy. 13) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 14) Oświadczenie, że Wykonawca, przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 15) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć: a) wykonanie nawierzchni dróg z kostki betonowej, b) wykonanie nawierzchni dróg z asfaltobetonu, c) wykonanie odwodnienia dróg za pomocą kolektora deszczowego, d) wykonanie oświetlenia ulicznego. Zamawiający dopuszcza przedstawienie w/w prac w wykazie wykonanych robót budowlanych jako odrębnie prowadzone zadania. W wykazie należy podać wartości, daty i miejsce wykonania przedstawionych robót budowlanych/ przedstawionej roboty budowlanej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury; 3) dysponują własną lub wynajętą bazą sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 12) Oświadczenie, że Wykonawca, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, przekaże Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy. 13) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 14) Oświadczenie, że Wykonawca, przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 15) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć: a) wykonanie nawierzchni dróg z kostki betonowej, b) wykonanie nawierzchni dróg z asfaltobetonu, c) wykonanie odwodnienia dróg za pomocą kolektora deszczowego, d) wykonanie oświetlenia ulicznego. Zamawiający dopuszcza przedstawienie w/w prac w wykazie wykonanych robót budowlanych jako odrębnie prowadzone zadania. W wykazie należy podać wartości, daty i miejsce wykonania przedstawionych robót budowlanych/ przedstawionej roboty budowlanej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (Punkt Informacyjny - parter Urzędu).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (sekretariat Urzędu - I piętro, pokój nr 7).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zamierza złożyć wniosek o finansowanie projektu z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa dolnośląskiego 2007-2013 Zamawiający nie przewiduje udzielenia wyłonionemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną należy uznać taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe postawione przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego zaoferowany przedmiot różni się znakiem firmowym, towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.