eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Prowadzenie zajęć cyrkowych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Lidzbark Warmiński: Prowadzenie zajęć cyrkowych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński
Numer ogłoszenia: 79807 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński , ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673274, faks 089 7673274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć cyrkowych w ramach projektu Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące organizację i prowadzenie zajęć cyrkowych w wymiarze 168 godzin w oddziale przedszkolnym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie oraz w wymiarze 168 godzin w oddziale przedszkolnym przy Zespole Szkół w Rogóżu. Zajęcia odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015r. . Realizacja zajęć w ramach projektu pn. Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zakres zamówienia : Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1: Organizacja i prowadzenie zajęć cyrkowych w oddziale przedszkolnym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie. Usługa obejmuje realizację 168 godzin zajęć cyrkowych. Ilość dzieci w grupie nie większa niż 25 dzieci(grupa wiekowa 3-4 latki). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 900 a godz. 1500, po wcześniejszym uzgodnieniu terminów z koordynatorem projektu. Czas trwania jednej godziny dydaktycznej wynosi 60min. Planowany termin prowadzenia zajęć od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015r. Zamawiający zapewni zakup materiałów edukacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć cyrkowych w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. Część 2: Organizacja i prowadzenie zajęć cyrkowych w oddziale przedszkolnym przy Zespole Szkół w Rogóżu. Usługa obejmuje realizację 168 godzin zajęć cyrkowych. Ilość dzieci w grupie nie większa niż 25 dzieci(grupa wiekowa 3-4 latki). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 900 a godz. 1500, po wcześniejszym uzgodnieniu terminów z koordynatorem projektu. Czas trwania jednej godziny dydaktycznej wynosi 60min. Planowany termin prowadzenia zajęć od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015r. Zamawiający zapewni zakup materiałów edukacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć cyrkowych w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. 3.Wymagania stawiane wykonawcy: 1)Organizacja i prowadzenie zajęć cyrkowych. 2)Dostosowanie metod i form zajęć do indywidualnych potrzeb każdego dziecka. 3)Współpraca z nauczycielami i rodzicami przedszkolaków. 4)Doświadczenie w prowadzeniu zajęć cyrkowych lub pokrewnych- minimum 1 rok. 5)Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzenia zajęć z uwzględnieniem wglądu w dokumentację dotyczącą całego procesu nauczania zajęć cyrkowych. 6)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i dokonywania na bieżąco wpisów do dokumentacji dydaktycznej realizowanych zajęć oraz monitorowania frekwencji uczestników zajęć. 7)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8)Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od Nr 1 do Nr 7 stanowią jej integralną część..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli(Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). Za spełnienie tego warunku uzna złożenie pisemnego oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają zgodne z ww. rozporządzeniem wymagane uprawnienia, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. będą prowadziły zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w oddziale przedszkolnym zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci w wieku przedszkolnym. Do wykazu należy załączyć oświadczenie wykazanych osób, że posiadają wymagane uprawnienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. będą prowadziły zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w oddziale przedszkolnym zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci w wieku przedszkolnym. Do wykazu należy załączyć oświadczenie wykazanych osób, że posiadają wymagane uprawnienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: a)Aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. b)Terminu realizacji, w szczególności spowodowanego zmianami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego c)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych; d)Zmiany osób wymienionych w umowie lub zmiany osób, przy pomocy których realizuje się zamówienie z zastrzeżeniem, że osoby wykonujące usługę będą spełniały wszystkie wymagane warunki realizacji zamówienia; Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają zgody obu stron, wyrażonej na piśmie w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1 ,11-100 Lidzbark Warmiński pokój Nr 15 lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1 ,11-100 Lidzbark Warmiński pokój Nr 19 lub przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Akademia przedszkolaków w Gminie Lidzbark Warmiński współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i prowadzenie zajęć cyrkowych w oddziale przedszkolnym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kraszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje realizację 168 godzin zajęć cyrkowych. Ilość dzieci w grupie nie większa niż 25 dzieci(grupa wiekowa 3-4 latki). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 900 a godz. 1500, po wcześniejszym uzgodnieniu terminów z koordynatorem projektu. Czas trwania jednej godziny dydaktycznej wynosi 60min. Planowany termin prowadzenia zajęć od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015r. Zamawiający zapewni zakup materiałów edukacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć cyrkowych w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i prowadzenie zajęć cyrkowych w oddziale przedszkolnym przy Zespole Szkół w Rogóżu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje realizację 168 godzin zajęć cyrkowych. Ilość dzieci w grupie nie większa niż 25 dzieci(grupa wiekowa 3-4 latki). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 900 a godz. 1500, po wcześniejszym uzgodnieniu terminów z koordynatorem projektu. Czas trwania jednej godziny dydaktycznej wynosi 60min. Planowany termin prowadzenia zajęć od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015r. Zamawiający zapewni zakup materiałów edukacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć cyrkowych w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.