eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Prowadzenie usług związanych z segregacją odpadów komunalnych na terenie miasta i gminy Kluczbork w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Kluczbork: Prowadzenie usług związanych z segregacją odpadów komunalnych na terenie miasta i gminy Kluczbork w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 7979 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluczbork , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4183864, faks 077 418 22 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie usług związanych z segregacją odpadów komunalnych na terenie miasta i gminy Kluczbork w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Zakupienie ze środków własnych firmy oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym 80 zestawów po 3 pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 1,1 m3 (1 pojemnik na szkło, 1 pojemnik na plastik, 1 pojemnik na papier), 1.2. Opróżnianie pojemników określonych w pkt 1.1. wg następującego harmonogramu: a) selektywna zbiórka plastiku: miesiące - IV-IX - 8 wywozów w miesiącu, miesiące - X-III - 4 wywozy w miesiącu, b) selektywna zbiórka szkła: miesiące - IV-IX - 2 wywozy w miesiącu, miesiące - X-III - 1 wywóz w miesiącu, c) selektywna zbiórka papieru: miesiące - IV-IX - 2 wywozy w miesiącu, miesiące - X-III - 1 wywóz w miesiącu, 1.3. Zakupienie ze środków własnych firmy, ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, a następnie opróżnianie 1 raz na 2 miesiące 10 zestawów dwupojemnikowych ( 1 pojemnik o pojemności 120 l oraz 1 pojemnik o pojemności 240 l ) na odpady niebezpieczne komunalne, 1.4. Zakupienie ze środków własnych firmy oraz ustawienie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, a następnie opróżnianie 1 raz na miesiąc kontenera, który będzie służył jako punkt zbiórki zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego z terenu miasta i gminy Kluczbork.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dysponują następującym sprzętem: 3 samochody specjalne - śmieciarki ( poj. od 16 do 22 m3 ), samochód specjalny - bramowiec, samochód dostawczy ( od 1,5 do 3,5 tony ). 3) Dysponują osobami do obsługi sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: Ad. 1) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ad. 2) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz ( według wzoru Zamawiającego ) zawierający co najmniej 3 samochody specjalne - śmieciarki ( poj.od 16 do 22 m 3 ), samochód specjalny - bramowiec, samochód dostawczy ( od 1,5 do 3,5 tony ). Ad 3) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz (według wzoru Zamawiającego) osób do obsługi sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia ( według wzoru Zamawiającego ), d) wykaz osób do obsługi sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia ( według wzoru Zamawiającego ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, f) oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych wyłącznie według wzoru Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl/specyfikacje.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 46-200 Kluczbork ul.Katowicka 1 pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 46-200 Kluczbork ul. Katowicka 1 pok. 136 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.