Lubartów: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Brzezinach i Nowodworze-Piaski, Lubartów.
Numer ogłoszenia: 79780 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie , Skrobów Kolonia 104, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553002, faks 081 8553002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Brzezinach i Nowodworze-Piaski, Lubartów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Brzezinach i Nowodworze-Piaski, Lubartów będą wykonywane n/w roboty A. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-pompowej wraz z przyłączami dla m. Nowodwór Piaski (część centralna - południe) w zakresie 1) kanały grawitacyjne - z rur kanalizacyjnych PVC-U typ ciężki S (SDR 34) z wydłużonym kielichem (w/k), o klasie sztywności SN 8 kPa łączonych na uszczelki gumowe o średnicach D200 - D160 o łącznej długości 3722,0 m, w tym: - D160 długości 68,5 m - D200 długości 3653,5 m. 2) kanały ciśnieniowe - z rur ciśnieniowych PE szereg SDR 17 (PN 8) łączonych poprzez zgrzewanie czołowe o średnicy D75 łącznej długości 288,0 m, 3) przyłącza domowe - z rur kanalizacyjnych PVC-U typ ciężki S (SDR34) z wydłużonym kielichem (w/k), o klasie sztywności SN 8 kPa łączonych na uszczelki gumowe o średnicy D160 - szt. 107 o łącznej długości 2313,5 m, 4) przepompownia ścieków P10 - ze zbiornikiem podziemnym o średnicy 1,20 m z polimerobetonu - szt. 1 (dane wg opisu tematycznego), zasilanie energetyczne kablowe przepompowni ścieków wg projektu branży elektrycznej, 5) studzienki kontrolne i przelotowe na sieci grawitacyjnej - w miejscach połączeń zbieraczy, jako studzienki rozprężne oraz zamykające odcinki sieci wykonane metodą przewiertu stosuje się studzienki Wavin (mix PVCPE) Tegra 1000 z pierścieniami odciążającymi i włazami żeliwnymi D400 oraz włazami B125 łącznie szt. 5 oraz studzienki (mix PVC-PP) D 425 z włazami żeliwnymi typu ciężkiego kl. D o nośności 400 kN lub w terenach zieleni kl. B o nośności 125 kN łącznie 106 szt., 6) studzienki kontrolne i przelotowe na przyłączach łącznie 140 szt. B. Budowa sieci wodociągowej w m. Brzeziny w zakresie 1) sieć wodociągowa z rur PE100 SDR17 dzxg 110x6,6 mm o długości 969,5 mb, 2) sieć wodociągowa z rur PE100 SDR17 dzxg 63x3,8 mm o długości 18,5 mb, 3) sieć wodociągowa z rur PE100 SDR17 dzxg 50x3,0 mm o długości 46,0 mb, 4) hydranty p.poż. nadziemne fi 80 mm w ilości 8 szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w zakresie zawartej umowy o łącznej wartości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 50 000,00 zł,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał jedną lub więcej sieci kanalizacji ściekowej lub deszczowej, z przyłączami lub bez, o łącznej długości min. 10 km oraz min. 2 pompownie ścieków oraz jedną lub więcej sieci wodociągowych o łącznej długości min. 2 km. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży wykaz wykonanych robót z poświadczeniami potwierdzającymi prawidłowość ich wykonania, oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu wskazany w art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp, zostaną uznani Oferenci, którzy dysponuj ą co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w bu-downictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r Nr 83 poz.578) o specjalności: kierowanie budową sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej a w przypadku obywateli innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające do pełnienia w/w funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł. (słownie pięćset tysięcy zł.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
jedna lub więcej sieci kanalizacji ściekowej lub deszczowej, z przyłączami lub bez, o łącznej długości min. 10 km oraz min. 2 pompownie ścieków oraz jedna lub więcej sieci wodociągowych o łącznej długości min. 2 km.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach 1.zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, 2.zmiany osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej oraz zmiana inspektora nadzoru, 3.gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową, 4.zmiany stawki podatku VAT, 5) konieczności zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na a) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, b) zaistniałe warunki terenowe, geologiczne, archeologiczne, wodne, utrudniające wykonanie umowy c) niezawinione przez Wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót, d) wstrzymanie przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę) - termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, e) wystąpienie siły wyższej, f) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, g) zlecenie robót dodatkowych i uzupełniających w rozumieniu art. 67 ustawy Pzp, h) nieprzewidziane okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy, przy czym powody tej przerwy muszą być potwierdzone odpowiednim zapisem w dzienniku budowy. 6) zmniejszenia zakresu realizowanych robót z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, 5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartów.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych
w Lubartowie
Skrobów-Kolonia 104
21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie Skrobów-Kolonia 104 21-100 Lubartów Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla ludności i gospodarki wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
- "Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Ulasku o budynek Sali gimnastycznej wraz z urządzeniami towarzyszącymi"
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.