eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Realizacja 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Dzierżoniów: Realizacja 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 79651 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8320380, 8325254, faks 074 8312347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupdzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy: 1. Specjalista ds. kontroli jakości z podstawami czytania rysunku technicznego, obsługą urządzeń pomiarowych oraz dwutygodniową praktyką u pracodawcy, 2. Uprawnienia elektryczne do 1 kV, 3. Operator wtryskarek z podstawami czytania rysunku technicznego oraz trzytygodniową praktyką u pracodawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada (aktualny na 2013 rok) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla jego siedziby. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku części I warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej dwiema osobami, posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu modułu I i II i III, w liczbie minimum 1 szkolenia lub co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku, na którym zakres wykonywanych obowiązków obejmował bądź obejmuje co najmniej zagadnienia z zakresu modułu I i II i III; lub - dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej dwiema osobami, posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu modułu I w liczbie minimum 1 szkolenia lub co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku, na którym zakres wykonywanych obowiązków obejmował bądź obejmuje co najmniej zagadnienia z zakresu modułu I, i - co najmniej dwiema osobami, posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu modułu II w liczbie minimum 1 szkolenia lub co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku, na którym zakres wykonywanych obowiązków obejmował bądź obejmuje co najmniej zagadnienia z zakresu modułu II, i - co najmniej dwiema osobami, posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu modułu III w liczbie minimum 1 szkolenia lub co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku, na którym zakres wykonywanych obowiązków obejmował bądź obejmuje co najmniej zagadnienia z zakresu modułu III. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie. W przypadku części II warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej dwiema osobami, posiadającymi aktualne (ważne co najmniej do dnia zakończenia szkolenia) uprawnienia elektryczne do 1 kV oraz doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu, który poprowadzą w ramach realizacji zamówienia, w liczbie minimum 3 szkoleń. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie. W przypadku części III warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej dwiema osobami posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu, modułu I i II, w liczbie minimum 1 szkolenia lub co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku, na którym zakres wykonywanych obowiązków obejmował bądź obejmuje co najmniej zagadnienia z zakresu modułu I i II; lub - dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej dwiema osobami, posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu modułu I w liczbie minimum 1 szkolenia lub co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku, na którym zakres wykonywanych obowiązków obejmował bądź obejmuje co najmniej zagadnienia z zakresu modułu I, i - co najmniej dwiema osobami, posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu modułu II w liczbie minimum 1 szkolenia lub co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku, na którym zakres wykonywanych obowiązków obejmował bądź obejmuje co najmniej zagadnienia z zakresu modułu II. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
  • 3 - Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymieniowych przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: - z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b) zmiany miejsca realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w rozdziale III pkt 3 lit.d,e,f niniejszej specyfikacji w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: - z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na miejsce realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupdzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie, Rynek 27 58-200 Dzierżoniów (sekretariat - pokój nr 102).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie, Rynek 27 58-200 Dzierżoniów (sekretariat - pokój nr 102).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalista ds. kontroli jakości z podstawami czytania rysunku technicznego, obsługą urządzeń pomiarowych oraz dwutygodniową praktyką u pracodawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1 grupy 10 osobowej. 2. Wymagana ilość godzin szkolenia: 260 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 149 godz. teorii, 20 godz. nauki czytania rysunku technicznego, 10 godz. nauki obsługi urządzeń pomiarowych, 80 godz. praktyki u pracodawcy, 1 godz. egzaminu wewnętrznego. 3. Zakres szkolenia: Moduł I : zasady BHP i p.poż., zarządzanie jakością; systemy zarządzania jakością; systemy ciągłej poprawy jakości; projektowanie, planowanie i kontrola jakości; główne zasady produkcji; zasady wdrażania nowego wyrobu do produkcji; zasady, narzędzia i techniki stosowane w metodologii zaawansowanego planowania jakości - APQP; produkcja seryjna; planowanie i realizacja audytu u dostawcy; znaczenie dokumentacji technicznej w kształtowaniu jakości wyrobów; podstawowe reguły oceny zgodności wyrobów z wymaganiami specyfikacji technicznej; projektowanie w zarządzanym obszarze (stanowisk kontrolno -pomiarowych) przebiegu produkcji i magazynowania danego wyrobu podlegającego ocenie jakościowej; opracowanie dokumentów obowiązujących w branży norm i warunków technicznych służących do oceny wyrobu gotowego; zbieranie informacji o dostarczonych surowcach zaangażowanych w proces wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakościowej; surowców i wyrobu pod kątem ich zgodności z obowiązującymi normami; nadzorowanie jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego; praktyka u pracodawcy. Moduł II: nauka czytania rysunku technicznego. Moduł III: nauka obsługi urządzeń pomiarowych. 4. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. średnie; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. 5. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Specjalista ds. kontroli jakości z podstawami czytania rysunku technicznego, obsługą urządzeń pomiarowych oraz dwutygodniową praktyką u pracodawcy. 6. Termin: 05.08.2013 - 27.09.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uprawnienia elektryczne do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1 grupy 15 osobowej. 2. Wymagana ilość godzin szkolenia: 65 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrzny i specjalistycznym), w tym: 61 godz. teorii, 2 godz. egzaminu wewnętrznego, 2 godz. egzaminu o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.) na uprawnienia na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 3. Zakres szkolenia: Zgodny z § 6 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 4. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. 5. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Uprawnienia elektryczne do 1 kV oraz świadectwo kwalifikacyjne zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 6. Termin: 08.07.2013 - 19.07.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator wtryskarek z podstawami czytania rysunku technicznego oraz trzytygodniową praktyką u pracodawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1 grupy 10 osobowej. 2. Wymagana ilość godzin szkolenia: 185 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 43 godz. teorii, 20 godz. nauki czytania rysunku technicznego, 120 godzin praktyki u pracodawcy, 2 godz. egzaminu wewnętrznego. 3. Zakres szkolenia: Moduł I: zasady BHP przy obsłudze wtryskarek; rodzaje tworzyw sztucznych; budowa wtryskarek i działanie poszczególnych zespołów; rodzaje wtryskarek; systemy sterowania wtryskarek; procesy pomocnicze i przygotowanie granulatu tworzywa do przetwórstwa; organizacja stanowiska wtryskarki, narzędzia i środki pomocnicze; formy wtryskowe; parametry wtryskiwania; dokumentacja technologiczna i programowa; uruchomienie produkcji i akceptacja pierwszych sztuk; wady wyprasek i uchybienia oraz ich zapobieganie; przyczyny deformacji kształtu i sposoby zapobiegania; nadzór pracy wtryskarek; zakończenie pracy, serii produkcyjnej i zmiana produkcji; wymagania systemu sterowania jakością i zastosowanie sterowania statystycznego; specjalne metody wtryskiwania; organizacja wydziału produkcyjnego; praktyka u pracodawcy. Moduł II: nauka czytania rysunku technicznego. 4. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. 5. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Operator wtryskarek z podstawami czytania rysunku technicznego oraz trzytygodniową praktyką u pracodawcy. 6. Termin: 22.07.2013 - 27.08.2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.