To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-08
Ogłoszenie nr 79618 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.
Dzierzkowice: Zadanie nr 1 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice-Wola gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,500 km
Zadanie nr 2 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wyżnianka gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,400 km
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44136-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice, krajowy numer identyfikacyjny
53791200000, ul.
ul. Terpentynowa
1,
23251
Dzierzkowice, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
818 221 006, faks
818 221 500, e-mail
drogownictwo@dzierzkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): ugdzierzkowice.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie nr 1 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice-Wola gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,500 km Zadanie nr 2 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wyżnianka gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,400 km
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZKD.21.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest : 1.1 Dla zadania nr 1 1.1.1 Wykonanie modernizacji ( przebudowy) drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice - Wola gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,500 km (od km 0+000 do km 0+500 ) położonym na działce o nr ew. 1725 w m. Dzierzkowice - Wola W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać : - Roboty przygotowawcze polegające na geodezyjnym wytyczeniu pasa drogowego, parametrów drogi, na odcinku długości 0,5 km - Roboty ziemne mechaniczne dla przygotowania podłoża szer. 4,00 m pod wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy i nawierzchni na odcinku długości 0,450 km - Podbudowy zasadnicza szer. 3,80 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na odcinku długości 0,450 km o konstrukcji : - warstwa górna grubości 10 cm - warstwa dolna grubości 15 cm - Nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 3,50 m na odcinku długości 0,500 km , o konstrukcji : - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70 ) standard II - warstwa ścieralna grubości 3 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11S50/70 ) standard II - Roboty wykończeniowe - utwardzenie obustronnych poboczy szer. 0,25 m warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm na odcinku długości 0,5 km - wykonanie poboczy gruntowych szer. 0,25 m ( grunt z korytowania) grubości 10 cm na odcinku długości 0,5 km 1.2 Dla zadania nr 2 1.2.1 Wykonanie modernizacji ( przebudowy) drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wyżnianka gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,400 km ( od km 0+000 do km 0+400 ) położonym na działce o nr ew. 341w m. Wyżnianka gm. Dzierzkowice W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać : - Roboty przygotowawcze polegające na geodezyjnym wytyczeniu pasa drogowego, parametrów drogi, na odcinku długości 0,400 km - Roboty ziemne mechaniczne dla przygotowania podłoża szer. 4,00 m pod wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy i nawierzchni na odcinku długości 0,400 km - Podbudowa zasadnicza szer. 3,30 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na odcinku długości 0,400 km o konstrukcji : - warstwa górna grubości 10 cm - warstwa dolna grubości 20 cm - Nawierzchnia z betonu asfaltowego szer. 3,00 m na odcinku dług. 0,400 km o konstrukcji : - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70 ) standard II - warstwa ścieralna grubości 3 cm m z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2( AC 11S50/70 ) standard II - Roboty wykończeniowe - wykonanie poboczy gruntowych szer. 0,5 m ( grunt z korytowania) grubości 10 cm na odcinku długości 0,4 km 2. Podstawę wyceny i szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawierają: 2.1 Uproszczone dokumentacje techniczne - zał. do SiWZ nr 8 2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2.3 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wizja w terenie 2.4 Przedmiary robót ( jako elementy pomocnicze) 4. Wymagany minimalny okres nieodpłatnej gwarancji Wykonawcy na wykonane roboty - 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016r. poz. 1666, ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych), 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ustawy 3a - Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o prace, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców, 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań : w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 lit. j-k umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016r, poz. 290 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowane doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 8. Materiały użyte przez wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.). 9. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno- budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29. ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 11.Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 12.Wykonawca, który powołuję się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233226-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT192771.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 227115,81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.