eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach, wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg oraz wymiana roślinności trwałej w gazonach zlokalizowanych wokół budynku Ratusza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Kołobrzeg: Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach, wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg oraz wymiana roślinności trwałej w gazonach zlokalizowanych wokół budynku Ratusza
Numer ogłoszenia: 79589 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach, wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg oraz wymiana roślinności trwałej w gazonach zlokalizowanych wokół budynku Ratusza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ogrodniczych, związanych z wykonaniem II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach oraz wskazanych gazonów. Zamówienie jest podzielone na 8 części: Część 1 - wykonanie nasadzeń na terenie Skweru Miast Partnerskich - 7 kwietników (7.785 szt. roślin); Część 2 - wykonanie nasadzeń na terenie Parku 18 Marca - 6 kwietników (24. 130 szt. roślin); Część 3 - wykonanie nasadzeń na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego (3.655 szt. roślin); Część 4 - wykonanie nasadzeń na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego (8.878 szt. roślin); Część 5 - wykonanie nasadzeń 4.120 szt. roślin z wyłączeniem paciorecznika, dalii i begonii bulwiastej na terenie: zieleńca przy skrzyżowaniu ul. E. Łopuskiego, Armii Krajowej i Dubois, zieleńca przy wjeździe do osiedla Podczele, strumyczka przy ul. E. Gierczak, Skweru 750-lecia, zieleńca przy Starostwie Powiatowym, w Parku Stefana Żeromskiego, na Skwerze Pionierów Kołobrzegu, na byliniaku przy skrzyżowaniu ul. Wileńskiej i ul. Tarnopolskiej, rabaty u podnóża latarni morskiej, na Skwerze przy Bindażu Grabowym; Część 6 - wykonanie nasadzeń w 75 gazonach zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg; Część 7 - wykonanie nasadzeń kwiatowych w 57 amplach wiszących na terenach miasta Kołobrzeg; Część 8 - wymiana roślinności trwałej w 58 gazonach zlokalizowanych wokół budynku Ratusza.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże minimum jedną usługę w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 30 000,00 zł PLN (brutto) w zakresie części I, II i IV przedmiotu zamówienia oraz minimum jedną usługę w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 5 000,00 zł (brutto) w zakresie części II, V, VI, VII i VIII przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca zainteresowany jest łączną realizacją wszystkich części przedmiotu zamówienia, musi wykazać minimum jedną usługę w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 35 000,00 zł (brutto);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać zatrudnienie minimum 5 osób w zakresie części I, II, IV przedmiotu zamówienia oraz minimum 3 osoby w zakresie części III, V, VI, VII i VIII - załącznik nr 4 do oferty, wraz z oświadczeniem, dla przynajmniej 1 osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować i odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, potwierdzające posiadanie wyższego wykształcenia w dziedzinie ogrodnictwa, ogrodnictwa terenów zieleni lub architektury krajobrazu. W przypadku, gdy Wykonawca zainteresowany jest łączną realizacją wszystkich części przedmiotu zamówienia, musi wykazać zatrudnienie minimum 10 osób

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy; 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę z uprawnionym podmiotem na przyjęcie i transport odpadów pochodzących z realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie. Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny Urzędu Miasta Kołobrzeg (pok. nr 20), ul. Ratuszowa 12, 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg (I piętro, pok. nr 104), ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Skweru Miast Partnerskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń na terenie Skweru Miast Partnerskich (dz. nr 240 ob.12) - 7 kwietników - 7 785 szt. roślin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku 18 Marca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń na terenie Parku 18 Marca (dz. nr 133 ob.12) - 6 kwietników - 24 130 szt. roślin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 5/8 ob.4) - 3 655 szt. roślin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego (dz. nr 198 ob.12) - 8 878 szt. roślin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie nasadzeń 4.120 szt. roślin z wyłączeniem paciorecznika, dalii i begonii bulwiastej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń 4 120 szt. roślin z wyłączeniem paciorecznika, dalii i begonii bulwiastej na terenie:a) zieleniec przy skrzyżowaniu ul. E.Łopuskiego, Armii Krajowej i Dubois (dz. nr 211 ob.12), b) zieleniec zlokalizowany przy wjeździe do osiedla Podczele (dz. nr 4/332 ob.8), c) strumyczek przy ul. E. Gierczak (dz. nr 290/8 ob.12), d) Skwer 750-lecia (dz. nr 338 ob.12) - przy głazie z napisem Skwer 750-lecia, e) zieleniec przy Starostwie Powiatowym (dz. nr 242/2 ob.12), f) Park im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 66/3 ob.4) - byliniaki na wysokości dawnego Morskiego Oka, g) Skwer Pionierów Kołobrzegu (dz. nr 135 ob.12) - przy głazie z napisem Pionierom Kołobrzegu, h) byliniak przy skrzyżowaniu ul. Wileńskiej i ul. Tarnopolskiej (dz. nr 4/332 ob.8) - nasadzenia przy Krzyżu, i) rabata u podnóża latarni morskiej (dz. nr 3/36 ob.4), j) Skwer przy Bindażu Grabowym im. prof. Ryszarda Siweckiego przy ul. Towarowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie nasadzeń w 75 gazonach zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń w 75 gazonach zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie nasadzeń kwiatowych w 57 amplach wiszących na terenach miasta Kołobrzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń kwiatowych w 57 amplach wiszących na terenach miasta Kołobrzeg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wymiana roślinności trwałej w 58 gazonach zlokalizowanych wokół budynku Ratusza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana roślinności trwałej w 58 gazonach zlokalizowanych wokół budynku Ratusza (wymiana bukszpanu na egzemplarze róży okrywowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.