eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przedmiotem zamówienia jestDostawa zasilaczy awaryjnych UPS i baterii (akumulatorów) do UPSa General Electric LanPro 33 10kVA, do punktów dystrybucyjnych sieci MAN w Opolu - Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj.Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS. Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-14

Opole: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS i baterii (akumulatorów) do UPSa General Electric LanPro 33 10kVA, do punktów dystrybucyjnych sieci MAN w Opolu - Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj.: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS. Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA.
Numer ogłoszenia: 79576 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS i baterii (akumulatorów) do UPSa General Electric LanPro 33 10kVA, do punktów dystrybucyjnych sieci MAN w Opolu - Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj.: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS. Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS i baterii (akumulatorów) do UPSa General Electric LanPro 33 10kVA, do punktów dystrybucyjnych sieci MAN w Opolu - Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania tj.: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS. Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5, 31.44.00.00-5, 31.36.25.30-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: Każda oferta w danym musi być zabezpieczona wadium, odpowiednio dla: Zadanie nr 1: 450,00 zł ( słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Zadanie nr 2: 280,00 zł ( słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 5.1.2. SIWZ tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie, dla zadania nr 1: min. 2 dostawy zasilaczy UPS oraz dla zadania nr 2: min. 2 dostawy baterii (akumulatorów) do UPS o wartości minimum dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: 19.000,00 zł ( słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 2: 12.000,00 zł ( słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do siwz), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1, 6.2 niniejszej SIWZ, a przypadku podmiotów zagranicznych dokumenty, o których mowa w pkt. 6.6 SIWZ 4. dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zadaniu wraz z warunkami gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5, 31.68.25.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 80 szt. akumulatorów do UPS GE LP33 10kVA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zadaniu wraz z warunkami gwarancji i serwisu zawiera Załącznik nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.