eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › REMONT ULICY WRZOSOWEJ NA ODCINKU OD ULICY TULIPANOWEJ W KIERUNKU DO SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ STOKROTKOWĄ W ŚWIERKLANACH



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Jankowice: REMONT ULICY WRZOSOWEJ NA ODCINKU OD ULICY TULIPANOWEJ W KIERUNKU DO SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ STOKROTKOWĄ W ŚWIERKLANACH
Numer ogłoszenia: 79525 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ULICY WRZOSOWEJ NA ODCINKU OD ULICY TULIPANOWEJ W KIERUNKU DO SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ STOKROTKOWĄ W ŚWIERKLANACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi będzie polegał na wymianie istniejącej nawierzchni wraz z budową odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej, korekcie połączenia z drogami krzyżującymi się z ul. Wrzosową oraz budowie chodników i wjazdów do posesji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa, projekt umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Spełniać warunki udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykonać (zakończyć) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa (2) zadania polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub modernizacji drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni co najmniej 1800 m2 - każde zadanie; b) Wykonać (zakończyć) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa (2) zadania polegające na budowie i/lub przebudowie parkingu, placu o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 400 m2 - każde zadanie; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełniania warunku dot. w/w doświadczenia zawodowego, z których wynikałoby, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy posiadającego ważne uprawnienia budowlane drogowe, wpisanego aktualnie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna spośród z nich posiada odpowiednie uprawnienie budowlane oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (uprawnienia budowlane według aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadajace im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku, gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności). UWAGA - W sytuacji, gdy Wykonawcy będą dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, zostaną dopuszczeni do postępowania, jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że zostaną im on udostępniony. Ocena zostanie dokonana na podstawie komisyjnego przeanalizowania dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowanu według formuły: spełnia-nie spełnia z uwględnieniem zastosowania odpowiednich przepisów ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie oświadczenia oraz dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które wyszczególniono poniżej: 1. Formularz oferty - sporządzony wg załącznika do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - sporządzony wg załącznika do SIWZ; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi spełniania warunku dot. doświadczenia zawodowego, z których wynikałoby, że roboty te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie spełniania warunku przetargowego w kwestii doświadczenia zawodowego; 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba posiada ważne uprawnienie budowlane drogowe oraz jest aktualnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 7. Zaparafowany projekt umowy - według wzoru stanowiącego załącznik SIWZ; 8. Kosztorys ofertowy, sporządzony według zasad opisanych w specyfikacji; 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy - w roku 2009 r.. Wykonawca winien uwzględnić wykonanie rzeczowo-finansowe zadania w roku 2009 r. w kwocie 440 000,00 zł brutto (słownie: czterysta czterdzieści tysięcy zł 00/100). Jest to kwota maksymalna w tym sensie, że: a) Zamawiający nie będzie dysponować w 2009 r. kwotą większą; b) Wykonawca winien zaplanować i wykonaćw roku 2009 r. zakres rzeczowo-finansowy najpełniej odpowiadający przewidzianej kwocie 440 000,00 zł - z możliwym odchyleniem w -dół- o 5%..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świerklany z/s w Jankowicach (44-264) przy ul. Świerklańskiej 54, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. nr 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklany z/s w Jankowicach (44-264) przy ul. Świerklańskiej 54, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.