eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżąca konserwacja urządzeń zabawowych zlokalizowanych na placach zabaw na terenie miasta Bytomia w 2009 roku z podziałem na trzy rejony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Bytom: Bieżąca konserwacja urządzeń zabawowych zlokalizowanych na placach zabaw na terenie miasta Bytomia w 2009 roku z podziałem na trzy rejony
Numer ogłoszenia: 79446 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja urządzeń zabawowych zlokalizowanych na placach zabaw na terenie miasta Bytomia w 2009 roku z podziałem na trzy rejony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca i funkcjonalna kontrola placów zabaw oraz konserwacja i drobne naprawy urządzeń zabawowych zlokalizowanych na placach zabaw na terenie miasta Bytomia w 2009 roku, z podziałem na trzy rejony. Przedmiot zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 4 i 5 do specyfikacji. Lokalizację placów zabaw wraz z wyszczególnieniem znajdujących się na nich urządzeń zabawowych zawiera załącznik nr 6. 2. Ze względu na liczne akty wandalizmu Zamawiający zwraca uwagę na konieczność dokonania oględzin w terenie. Wykonawca zobowiązany jest do zaznajomienia się z przedmiotem zamówienia w terenie. 3. Wykonawca winien zaproponować okres co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na malowanie licząc od dnia zakończenia wykonania zamówienia. 4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm), tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji lub remoncie urządzeń zabawowych o wartości co najmniej : - 50.000,00 zł brutto dla rejonu I - 50.000,00 zł brutto dla rejonu II - 30.000,00 zł brutto dla rejonu III oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. UWAGA : w przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja usługi na kwotę co najmniej wskazaną w postawionym warunku. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usług poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę (załącznik nr 7 do SIWZ), Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA Nr 1: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006 Nr 87, poz. 605). UWAGA NR 2: Oświadczenie i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 (II piętro, pok. nr 14).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 (II piętro, pok. nr 14).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca i funkcjonalna kontrola placów zabaw oraz konserwacja i drobne naprawy urządzeń zabawowych zlokalizowanych na placach zabaw na terenie miasta Bytomia w 2009 roku, w Rejonie I. Przedmiot zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 4 i 5 do specyfikacji. Lokalizację placów zabaw wraz z wyszczególnieniem znajdujących się na nich urządzeń zabawowych zawiera załącznik nr 6. 2. Ze względu na liczne akty wandalizmu Zamawiający zwraca uwagę na konieczność dokonania oględzin w terenie. Wykonawca zobowiązany jest do zaznajomienia się z przedmiotem zamówienia w terenie. 3. Wykonawca winien zaproponować okres co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na malowanie licząc od dnia zakończenia wykonania zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca i funkcjonalna kontrola placów zabaw oraz konserwacja i drobne naprawy urządzeń zabawowych zlokalizowanych na placach zabaw na terenie miasta Bytomia w 2009 roku, w Rejonie III . Przedmiot zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 4 i 5 do specyfikacji. Lokalizację placów zabaw wraz z wyszczególnieniem znajdujących się na nich urządzeń zabawowych zawiera załącznik nr 6. 2. Ze względu na liczne akty wandalizmu Zamawiający zwraca uwagę na konieczność dokonania oględzin w terenie. Wykonawca zobowiązany jest do zaznajomienia się z przedmiotem zamówienia w terenie. 3. Wykonawca winien zaproponować okres co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na malowanie licząc od dnia zakończenia wykonania zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca i funkcjonalna kontrola placów zabaw oraz konserwacja i drobne naprawy urządzeń zabawowych zlokalizowanych na placach zabaw na terenie miasta Bytomia w 2009 roku, w Rejonie III. Przedmiot zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 4 i 5 do niniejszej specyfikacji. Lokalizację placów zabaw wraz z wyszczególnieniem znajdujących się na nich urządzeń zabawowych zawiera załącznik nr 6. 2. Ze względu na liczne akty wandalizmu Zamawiający zwraca uwagę na konieczność dokonania oględzin w terenie. Wykonawca zobowiązany jest do zaznajomienia się z przedmiotem zamówienia w terenie. 3. Wykonawca winien zaproponować okres co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na malowanie licząc od dnia zakończenia wykonania zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.