To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Konin: Doradztwo i nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami handlowo-usługowymi w parterze oraz z infrastrukturą techniczną - Konin, ul. Wodna.
Numer ogłoszenia: 7942 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505296 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, faks (063) 245 76 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo i nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami handlowo-usługowymi w parterze oraz z infrastrukturą techniczną - Konin, ul. Wodna..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Świadczenie kompleksowego doradztwa i nadzoru inwestorskiego wykonywane będzie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 31 grudnia 2015 r. zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r.1409 - tekst jednolity ). Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zostaną dostarczone Wykonawcy z chwilą przekazania ich przez projektanta - przewidywany termin - do 31 grudnia 2013 r. 2.Szczególne obowiązki wykonawcy: 2.1.konsultacje i weryfikacje techniczne polegające na współpracy z Zamawiającym przy przyjmowaniu i akceptacji dokumentacji projektowej oraz w toku postępowania przetargowego na wybór wykonawcy przedmiotowej inwestycji, 2.2.szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z umową na wykonanie robót budowlanych, warunkami pozwolenia na budowę, jak również terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, 2.3.udział w przekazaniu placu budowy, 2.4.uczestniczenie w spotkaniach i radach budowy organizowanych przez Zamawiającego w trakcie trwania inwestycji, 2.5.nadzór geodezyjny polegający na kontroli wszystkich elementów konstrukcyjnych obiektu oraz sprawdzeniu powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych. Wykonanie tych czynności inspektor nadzoru stwierdza zapisami w dzienniku budowy, 2.6.kontrola zgodności realizacji inwestycji z opracowanym przez wykonawcę robót harmonogramem finansowo-rzeczowym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.7.weryfikacja harmonogramów finansowo-rzeczowych opracowanych przez wykonawcę robót na kolejne lata realizacji inwestycji w terminie 3 dni od daty przekazania przez wykonawcę robót, 2.8.kontrolowanie rozliczeń budowy od strony kosztowej, potwierdzanie wykonanych przez wykonawcę robót ilości robót oraz ich zakresu finansowego - w szczególności zgodności z opracowanym przez wykonawcę robót harmonogramem finansowo - rzeczowym, w protokołach odbioru robót stanowiących podstawę do wystawienia faktury przez wykonawcę robót, 2.9.składanie comiesięcznych raportów (do 5 dnia następnego miesiąca) z postępu robót budowlanych i zaawansowania finansowego, 2.10. opiniowanie na piśmie wniosków w sprawie zmiany sposobu wykonania robót, w tym zmiany materiałów, urządzeń oraz przedstawianie (korzystnych) wniosków do akceptacji przez Zamawiającego i autora projektu, 2.11. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby w uzgodnieniu z Zamawiającym - zaciąganie opinii autora projektu, 2.12. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót oraz innych dokumentów budowy, 2.13. ujawnianie występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i przeciwdziałanie im. W razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu robót lub w prowadzeniu robót w sposób mogący narazić Zamawiającego na straty, inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy i zawiadamia o nich na piśmie Zamawiającego, wykonawcę robót i autora projektu, 2.14. zawiadamianie, w porozumieniu z Zamawiającym, właściwego organu nadzoru o stwierdzonych w toku realizacji zadania inwestycyjnego wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, bezpieczeństwa budowy, ochrony środowiska oraz o rażących nieprawidłowościach i uchybieniach technicznych, 2.15. potwierdzanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach gdy zajdzie potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń wykonawcy robót z Zamawiającym, 2.16. uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez właściwe organy nadzoru i współudział przy realizacji ewentualnych zaleceń pokontrolnych, 2.17. przygotowanie czynności związanych z odbiorem końcowym obiektu, weryfikacja dokumentów odbiorowych i prowadzenie czynności odbioru, 2.18. weryfikacja, opracowanych przez wykonawcę robót, dokumentów pozwalających na przygotowanie protokołów przejęcia środków trwałych, 2.19. nadzór i wyegzekwowanie usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego robót, 2.20. opracowanie opinii dotyczących wad przedmiotu odbioru uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy robót, 2.21. weryfikacja inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej wraz z ich akceptacją i zatwierdzeniem, 2.22. egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia usterek zgłaszanych przez użytkownika w okresie rękojmi i gwarancji i ich odbiór, 2.23. udział w pracach komisji powołanych do dokonania przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji, objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek na zrealizowanym zadaniu inwestycyjnym. 3.Nadzór będzie sprawowany przez zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego, posiadających uprawnienia bez ograniczeń w składzie: 3.1.koordynator zespołu - inspektor nadzoru robót budowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej, 3.2.inspektor nadzoru robót branży sanitarnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, 3.3.inspektor nadzoru robót branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3.4.inspektor nadzoru robót branży telekomunikacyjnej, 3.5.inspektor nadzoru robót drogowych. 3.6.Inspektorzy nadzoru wszystkich branż, muszą być dyspozycyjni dla Zamawiającego do obowiązków wynikających z umowy codziennie w dni robocze w godz. 7.00 - 15.00. Osoby zatrudnione na umowach o pracę powinny posiadać zgodę aktualnego pracodawcy na pełnienie obowiązków. 4.Z uwagi na fakt, że przedmiotowa nieruchomość znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej układu urbanistycznego miasta Konina do obowiązków Wykonawcy należy dodatkowo Współpraca z Wojewódzkim Oddziałem Służby Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Koninie z siedzibą w Posadzie ul.Tuwima 2, 62-530 Kazimierz Biskupi . 5.Usługi podlegające kompleksowemu doradztwu i nadzorowi inwestorskiemu obejmują budowę obiektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Koninie przy ul. Wodnej 39 Dojazd do budynków zapewniony będzie od ulicy Grunwaldzkiej i Wodnej. Na terenie zaprojektowano 55 miejsc postojowych. Budynek ten posiadać będzie 3 kondygnacje nadziemne wraz z poddaszem (bez podpiwniczenia). Możliwe będzie podniesienie budynku o jedną kondygnację. W parterze od strony ulic zaprojektowano pomieszczenia usługowe a od strony parkingu lokale mieszkalne dla osób niepełnosprawnych, techniczne i gospodarcze. Na wyższych kondygnacjach lokale mieszkalne. Wejścia do lokali usługowych od strony ulic Wodnej i Szarych Szeregów. Wejścia do lokali mieszkalnych zaprojektowano od strony wewnętrznego dziedzińca. Wstępne parametry techniczne inwestycji: Pow. terenu dz. nr 251/3 251/4 254/5 5074,13 Powierzchnia zabudowy 1171,30 m2 Powierzchnia utwardzona 2828,94 m2 Powierzchnia biologicznie czynna 1121,18 m2 Pow. terenu objętego opracowaniem na dz. 251/1, 252, 253, 254/1 254/6 900 Powierzchnia utwardzona 718,35 m2 Powierzchnia biologicznie czynna 407,46 m2 Dane techniczne: Powierzchnia użytkowa: 2419,1 (w tym PUM: 1748,76, PUU: 500,01) m2 Kubatura: 10870,8 m3 Wysokość 11,95 m, Ilość kondygnacji nadziemnych 2 + poddasze Ilość kondygnacji podziemnych 0.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INNOWATOR-PLUS" ŻYWICA PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INNOWATOR-PLUS" ŻYWICA PIOTR
- Biuro Obsługi Inwestycji INNOWATOR - PLUS Piotr Żywica, 62- 510 Konin, ul. Poznańska 74, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119310,00
Oferta z najniższą ceną: 119310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198030,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa cewników PFA do 3D wraz z dzierżawą generatora dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 7 części)
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024r
- Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania do wymogów w zakresie aseptycznej receptury aptecznej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem"
- "Budowa boiska trawiastego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSR CKZ w Świdwinie"
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.