Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Świdwin: Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa ulic powiatowych Kolejowej i Lipowej w miejscowości Sławoborze wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 79404 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa ulic powiatowych Kolejowej i Lipowej w miejscowości Sławoborze wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa inwestorska robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa ulic powiatowych Kolejowej i Lipowej w miejscowości Sławoborze wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w wyszczególnionym poniżej zakresie: -roboty przygotowawcze, -roboty ziemne, -podbudowy, -nawierzchnia jezdni, -elementy ulic, -parkingi, -urządzenia bezpieczeństwa ruchu, -roboty wykończeniowe, -sieć kanalizacji deszczowej. Uwaga: Wykonawca będzie wykonywał usługę poprzez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem tj. Inspektorem nadzoru w branży drogowej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) oraz Inspektorem nadzoru w branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych). Koordynatorem zespołu Inspektorów będzie Inspektor branży drogowej. 2.Opis zamówienia. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności: 1)Obecność na placu budowy w zależności od potrzeb, niemniej jednak w razie konieczności odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, robót zgłaszanych do odbioru wpisem do dziennika budowy, oraz na każde żądanie Zamawiającego (w uzgodnionym z Zamawiającym terminie) i organizowanie spotkań koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót budowlanych i Inwestora. 2)Nadzór Inwestorski nad realizacją robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i innych przepisów wykonawczych tj.: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorem projektu budowlanego, c)sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbiorów robót budowlanych, e)potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 3)Sprawdzanie robót wykonanych, kontrola ich zgodności z dokumentacją techniczną, harmonogramem rzeczowo-finansowym i zakresem robót wykonanych. 4)Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem stałej organizacji ruchu, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych. 5)Informowanie Zamawiającego o robotach zaniechanych i o konieczności wykonania robót zamiennych. 6)W razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzenie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 7)Rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. 8)Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. 9)Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w przepisach i umowie prób i sprawdzeń, potwierdzenie w dzienniku budowy zapisu Kierownika budowy o gotowości robót do odbioru końcowego oraz należytym wykonaniu robót i uporządkowaniu terenu budowy. 10)Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego. 11)Rozpisanie odbioru końcowego, udział w dokonaniu czynności odbioru przedmiotu umowy i przekazaniu Zamawiającemu. 12)Udział w przeglądach gwarancyjnych bez dodatkowego wynagrodzenia. 13)Zamawiający ustala, że obowiązującą i wiążącą obie strony jest korespondencja elektroniczna wysyłana z adresu Inwestora; Wykonawcy robót budowlanych; Inspektora Nadzoru oraz wymaga, aby Wykonawca reagował na każdą wiadomość wysłaną przez Inwestora lub Wykonawcę robót budowlanych nie później niż w ciągu 24 godzin od jej wysłania oraz niezwłocznie potwierdzał jej otrzymanie. Kopię korespondencji elektronicznej z Wykonawcą robót budowlanych należy wysyłać Zamawiającemu (z wyjątkiem przypadku, gdy termin upływa w dzień wolny od pracy, wtedy reakcja musi nastąpić nie później niż do godz. 12 00 następnego dnia roboczego - soboty traktuje się jako dni robocze). 14)Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty związane z realizacją umowy dostarczone były Zamawiającemu w formie plików doc., xls, pdf, a w przypadku, gdy dokumenty wymagają podpisu w formie skanu w formacie pdf oraz w formie papierowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy , którzy dysponują osobą/osobami posiadającą/ymi uprawnienia do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w branży drogowej, Inspektora nadzoru w branży sanitarnej, w zakresie opisanym w pkt. III SIWZ, który/rzy wykonał/li usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi oraz usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy legitymujący się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Podmiejska 18
78-300 Świdwin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg sekretariat ul. Podmiejska18 78-300 Świdwin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Dostawę sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Powiat Świdwiński"
- ZP/18/2024 Dostawa sprzętu AGD i RTV
- "Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1059Z i 1063 przez m. Rąbino wraz z budową kanalizacji deszczowej"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 32 w Leśnictwie Oparzno
- "Budowa boiska trawiastego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSR CKZ w Świdwinie"
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Przebudowa Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w Bukowinie
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
- Wykonanie inwentaryzacji oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Parku Moczydełko przy ul. Wełnianej w dzielnicy Ursynów.
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.