eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja układu zasilania w energię elektryczną Pompowni Wody Chojny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Łódź: Modernizacja układu zasilania w energię elektryczną Pompowni Wody Chojny
Numer ogłoszenia: 79336 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZWiK Sp.zo.o. działający jako Pełnomocnik Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej sp. z o.o w Łodzi, ul. Piotrkowska 190, tel.042 6649100, fax 042 6649102, REGON 100077301 , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778454, 6778215, faks 042 6778453, 6778482.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja układu zasilania w energię elektryczną Pompowni Wody Chojny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielkość zamówienia - poniżej 4 845 000 euro. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać : 2.1. Budowa stacji kontenerowej z rozdzielnicą RS - 15 kV - zgodnie z projektem tom 1,3i 8 Roboty budowlane: - geodezyjne wytyczenie lokalizacji stacji kontenerowej, - wykonanie wykopu oraz płyty fundamentu pod stację, - dostawa i montaż nowej stacji kontenerowej zgodnie z projektem tom 8, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej skrzyni fundamentowej, - zasypanie wykopów oraz wykonanie opaski wokół stacji. Roboty elektryczne: - dostawa montaż transformatorów 2 x 1,6 MVA, 15/6 kV wraz z rozdzielnicą 10-cio celkową RS-15 kV, wraz zabezpieczeniami pól zgodnie z projektem tom 1 i 3, - wykonanie rozdzielnicy TO i instalacji oświetleniowej w stacji kontenerowej, - wykonanie rozdzielnicy TPS i instalacji zasilania obwodów pomocniczych, - wykonanie instalacji uziemiającej, - wyposażenie stacji kontenerowej w sprzęt b.h.p. i p.poż. oraz tablice ostrzegawcze, - próby i badania odbiorcze. 2.2. Modernizacja pól 21 i 40 w rozdzielni głównej RG-6 kV oraz montaż tablic pomiarów rozliczeniowych energii elektrycznej - zgodnie z projektem tom 2: - demontaż celek zasilających ZASILANIE I i ZASILANIE II (21 a i 40 a) w rozdzielnicy RG-6 kV oraz izolatorów przepustowych nad tymi celkami wraz z zamurowaniem otworów, po uzgodnieniu z PGE Dystrybucja Łódź Sp. z o.o. wyłączenia napięcia i dopuszczenia do pracy, - demontaż obwodów pierwotnych (wraz z wyłącznikami SCJ) i wtórnych w celkach nr 21 i 40 rozdzielnicy RG-6 kV, - demontaż istniejących tablic pomiarów rozliczeniowych energii elektrycznej, - montaż nowej aparatury obwodów pierwotnych w celkach nr 21 i 40 rozdzielni RG-6kV - montaż nowej aparatury obwodów wtórnych wraz z nowym przekaźnikiem zabezpieczenia pola w celkach nr 21 i 40 rozdzielnicy RG-6 kV, - odwzorowanie pól nr 21 i 40 w nastawni, - połączenie terminali z systemem nadrzędnym, - montaż nowych tablic pomiarów rozliczeniowych energii elektrycznych zgodnie z projektem, - próby i badania odbiorcze, uruchomienie zdalnego przekazu danych pomiarowych 2..3. Wizualizacja rozdzielni 15/6 kV. - wykonanie wizualizacji rozdzielni 15/6 kV w pomieszczeniu nastawni, - wizualizację rozdzielni 15/6 kV należy wmontować w tablicę synoptyczną realizowaną przez firmę ZPAS-NET sp. z o.o. w ramach prac - Unijnych. Na wykonywanej tablicy synoptycznej przewidziano miejsce na wizualizację rozdzielni 15/6 kV, - uzyskanie zgody firmy ZPAS-NET - wykonawcy tablicy synoptycznej w nastawni - do wykonania wizualizacji rozdzielni 15/6 kV na tablicy synoptycznej, - widok rozdzielni 15/6 kV na tablicy synoptycznej wykonać w oparciu o projekt tom 4 i w uzgodnieniu z Użytkownikiem, - podłączenie i uruchomienie wizualizacji na tablicy synoptycznej, - próby i badania odbiorcze. 2.4. Zmiany w zasilaniu silników pomp P-5/II i P-2/II - zgodnie z projektem tom 6. - wymiana aparatury elektrycznej w szafie falownikowej ZA, - demontaż starych i montaż nowych kabli i przewodów pomiędzy szafami ZAP i silnikami pomp wraz z podłączeniem, - dostosowanie ustawień falowników do nowych parametrów pomp i silników, - w szafie falownikowej ZB dostosować zabezpieczenia do nowych silników pomp P-2/II i P-5/II, - przekazanie ustawień falowników w formie pisemnej i elektronicznej, - przeprowadzenie prac regulacyjno - pomiarowych, - uruchomienie zespołów pompowych, - próby i badania odbiorcze. 2.5. Wymiana pomp P-5/II i P-2/II - dostawa i montaż: - wymiana 2 szt. pomp diagonalnych P-2/II i P-5/II (typ 50/40D30-2x2 o nr fabr. 86167 i 86740 firmy Grupa Powen-Wafapomp SA) o wydajności 1500 m3/h i H = 42 m z silnikami 250 kW na dwie tej samej firmy pompy diagonalne o wydajności 800 m3/h i H = 46 m z silnikami 160 kW, 0,4kV w wykonaniu energooszczędnym i podwyższonej sprawności. Nowe zespoły pompowe typu 50/35D30 - 2x2 spec. powinny być przystosowane do posadowienia na stanowiskach pomp zdemontowanych bez konieczności przeróbki stropów i rurociągów, - w nowych pompach należy wykorzystać istniejące zespoły pomp zdemontowanych takie jak: kolano wylotowe, zespół tłoczny, zespół wylotowy, wał górny, podzespół łożyska baryłkowego i sprzęgło sztywne. W/w zespoły Wykonawca dostarczy do miejsca montażu pompy wskazanego przez jej wytwórcę, - silniki nowych pomp P-2/II i P-5/II powinny być wyposażone w czujniki pomiaru temperatury uzwojeń 3 szt. i łożysk 2 szt. (typ przetworników PT-100), - nowe pompy P-2/II i P-5/II powinny posiadać pomiar temperatury łożyska pompy miejscowy i zdalny /PT-100 z przetwornikiem 4-20 mA/, - montaż pomp na miejscu wbudowania należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Techniczno - Ruchową ,którą dostarczy producent. Montaż odbywał się będzie pod jego nadzorem, - dobrać i zainstalować przepływomierze wraz z kryzami pomiarowymi na każdą pompę, - próby i badania odbiorcze, - Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą montażu pomp. Uwaga: Wykonawca najpierw wymieni jedną pompę, uruchomi ją a następnie przystąpi do wymiany drugiej pompy. 2.6. Rozprowadzenie kabli - zgodnie z projektem tom 5. - geodezyjne wytyczenie trasy kabli układanych w ziemi, - rozprowadzenie i podłączenie linii kablowych s.n. i n.n., sterowniczych, sygnalizacyjnych, pomiarowych oraz linii do połączenia z systemem nadrzędnym, - wykonanie szczelnych przepustów kablowych, - na końcach przewodów i kabli zamocować oznaczniki adresowe, - wykonanie badań i pomiarów. 2.7. Badania i pomiary po montażowe. Po zakończeniu robót należy wykonać: - pomiary rezystancji izolacji wszystkich nowo ułożonych kabli i przewodów, - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - pomiary rezystancji uziemienia, - pomiary i próby odbiorcze stacji transformatorowej, - próby potwierdzające prawidłowość działania wszystkich zastosowanych urządzeń i aparatów wraz z układami pomiarowo-rozliczeniowymi energii i przesyłu danych, - pomiary zgodności faz. 3. Dodatkowe wymagania Wykonawca instalacji przed przystąpieniem do robót powinien zapoznać się z inwentaryzacją istniejących instalacji elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjnych i innych będących w posiadaniu Użytkownika w celu uniknięcia ewentualnych kolizji przy prowadzeniu robót. Przed przystąpieniem do prac należy wykonać szczegółowy harmonogram robót uwzględniający konieczność zachowania ciągłości zasilania obiektu w energię elektryczną. Wykonawca przedstawi do akceptacji projekt organizacji i harmonogram robót uwzględniając wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. Harmonogram musi uwzględniać wykonanie rozdzielni SN i instalacji elektrycznej do podłączenia zasilania przez PGE Dystrybucja Łódź sp. z o.o. do dnia 30.10.2010 r. Harmonogram robót musi być zaakceptowany przez Użytkownika i Inspektora Nadzoru. Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta oraz wymaganiami zawartymi w normach dotyczących odpowiednich instalacji. Podczas układania kabli i montażu urządzeń należy uwzględnić każdorazowo architekturę wnętrza pomieszczeń oraz fakt pracy Pompowni Wody Chojny. Wykonawca instalacji przy prowadzeniu robót powinien: - stosować się do wskazówek montażowych zawartych w projekcie, - modyfikować konfigurację projektowanych systemów i okablowania tylko w uzgodnieniu z projektantem i Inwestorem zastępczym, - wszelkie odstępstwa od dokumentacji uzgadniać z projektantem i osobą pełniącą nadzór inwestorski, którzy powinni dokonać odpowiednich wpisów do dziennika budowy, - wszelkie problemy powinny być sygnalizowane projektantowi i osobie prowadzącej nadzór inwestorski, a po ich rozwiązaniu dokumentowane przez naniesienie modyfikacji w egzemplarzu dokumentacji powykonawczej, - wszystkie kable powinny być zaopatrzone w oznaczniki adresowe umożliwiające ich jednoznaczną identyfikację, - cała adresacja przewodów i obwodów wewnętrznych rozdzielnic winna być wykonana tak aby adresy krosowe odwoływały się wzajemnie poprawnie, - w przypadku skracania kabli w czasie montażu, oznaczniki należy przenieść na ich końce, - kable instalacji słaboprądowych winny być ułożone w oddzielnych przeznaczonych do tego celu kanałach, - wykonawca dostarczy pełną konfigurację nastaw każdego z zabezpieczeń w wersji elektronicznej i pisemnej (gotowe aplikacje do wgrania dla zabezpieczeń), - wszystkie instalacje, przed oddaniem do eksploatacji, podlegają procedurze odbioru przez użytkownika, 4. Technologia robót. Przed przystąpieniem do robót związanych z przebudową czynnych urządzeń Wykonawca zgłosi zamiar ich wykonania Użytkownikowi obiektu i dokona aktualizacji zawartych uzgodnień. Wykonawca pokryje wszystkie opłaty związane z wykonaniem robót jak np. lokalizację i identyfikację urządzeń w ziemi, opłaty za wyłączenie i załączenie linii itp. Wszystkie roboty muszą być wykonywane przez wykwalifikowanych pracowników stosownie do rodzaju robót i kierowane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez Prawo Budowlane. 5. Pełnomocnik zamawiającego dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń (pomp diagonalnych) niż podano powyżej w pkt. 2..5 niniejszego ogłoszenia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tym punkcie. W takiej sytuacji Pełnomocnik zamawiającego wymaga złożenie stosownych dokumentów , uwiarygodniających te urządzenia (pompy diagonalne). Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez Pełnomocnika zamawiającego. Ocena ta będzie podstawą do podjęcia przez Pełnomocnika zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 6. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, a w przypadku dostawy wraz z montażem 2 szt. pomp zapis zamieszczony w 2.5 niniejszego ogłoszenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Pełnomocnik zamawiającego przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 33 000 zł . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto Pełnomocnika zamawiającego tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź - GETIN Noble Bank S.A. Oddział w Łodzi, ul. Wodna 39/41, 90-046 Łódź 89 1560 0013 2026 0001 2120 0003 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na Modernizacja układu zasilania Pompownia Wody Chojny. Wadium wnoszone w pieniądzu Pełnomocnik zamawiającego przechowuje na ww. rachunku bankowym. Oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) winien być załączony do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) konieczne jest jej potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Pełnomocnika zamawiającego to jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, a także zawierać zapis mówiący , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty Pełnomocnikowi zamawiającego pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. gdy ; 4.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 4.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Pełnomocnika zamawiającego. 6. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego (wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego powinni być wymienieni) - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 7. Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp . 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Pełnomocnik zamawiającego zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Pełnomocnik zamawiającego żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Pełnomocnika zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Pełnomocnik zamawiającego zwraca je bez odsetek (rachunek bieżący ZWiK Sp. z o.o. jest nieoprocentowany),, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Pełnomocnik zamawiającego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli : 12.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie, 12.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień na roboty ogólnobudowlane, o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 1 200 000 zł, zawierające w swoim zakresie montaż rozdzielni elektrycznych SN i urządzeń pompowni wody zł.Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1),2.2) i 2.3) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj dysponowania : a)jedną osobą na stanowisk kierownika budowy posiadająca : - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń , uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w odniesieniu do architektury obiektu lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, b) jedną osobę na stanowisko kierownika robót budowlanych posiadającą : - uprawnienia budowlane takie same jak w/w w pkt.3.4 a) kierownika budowy, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego c) jedną osobę na stanowisko kierownika robót instalacji wod. - kan. posiadającą : - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak : sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, d) jedną osobę na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającą : - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak : sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, Uprawnienia budowlane winny być zgodne z Rozp. M.T i B z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U nr 83, poz. 578) lub z wcześniej wydanymi przepisami. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1) i 2.4) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z założeniami określonymi w rozdziale XIV Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada taki wpis.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy , które wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy w sytuacjach i na warunkach , określonych w § 5 ust. 4 , § 6 ust. 6 i ust. 7 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy). Dopuszcza się również zmianę postanowień umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy w sytuacjach, o których mowa w § 13 ust. 5 i § 7 ust. 7 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok. A- 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 222 PLN + koszt przesy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:30, miejsce: : Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełnomocnik zamawiającego oświadcza, że na sfinansowanie zamówienia Zamawiający - Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. przeznaczyła środki finansowe : a) w roku 2010 (netto) - 730 000,00 zł, b) w roku 2011 - pozostałe środki finansowe. Zastrzega się prawo zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania w roku 2010 i 2011. Formalności jakie powinny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego niżej wymienione dokumenty : 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale XVIII niniejszej SIWZ. 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada taki wpis. 3. Uprawnienia budowlane : a. kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w odniesieniu do architektury obiektu lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, b. kierownika robót budowlanych - uprawnienia budowlane takie same jak w/w kierownika budowy, c. kierownika robót instalacji wod. - kan. w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak : sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, d. kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia Do wskazanych wyżej w pkt. a), b), c) i d) uprawnień, Wykonawca winien załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykonawca jako wytwórca odpadów ( w tym mas ziemnych ) zobowiązany jest złożyć stosowne (odpowiednie) dokumenty określone w art. 17 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. 2007 nr 39, poz. 251 ze zm.) tj. : - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie - decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne - informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobie gospodarowania odpadami. 5. Opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł .Wykonawca ma obowiązek zapewnić ważność ubezpieczenia na okres trwania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Uwaga Dokumenty wymienione powyżej w pkt.2-5 mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wykonawcy występujący wspólnie : a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani do zawarcia między sobą umowy regulującej ich współpracę i dostarczenia jej Pełnomocnikowi Zamawiającego w terminie wskazanym w piśmie powiadamiającym o wyborze oferty. Umowa ta w swojej treści musi zawierać co najmniej następujące postanowienia : -wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę), -określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotu zamówienia ), -wskazanie lidera do ich reprezentowania i zawarcia umowy o ile to nie wynika z dokumentów przedłożonych do oferty, -zapis mówiący, że wszyscy wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, -umowa musi być zawarta na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres udzielonej rękojmi i gwarancji jakości, -zapis mówiący, że lider jest upoważniony do otrzymywania płatności i wszelkiej korespondencji, - zapis mówiący, że żaden z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora. Umowa podmiotów występujących wspólnie winna być złożona w oryginale..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.