Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Babiak: Przebudowa drogi gminnej nr G-492515 w ciągu ulicy Wiosny Ludów w m. Babiak- ułożenie nawierzchni bitumicznej odcinka o dłg. 0,303 km
Numer ogłoszenia: 79306 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babiak, Plac Wolności 5, 62-620 Babiak, woj. wielkopolskie, tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, fax 063 2711624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr G-492515 w ciągu ulicy Wiosny Ludów w m. Babiak- ułożenie nawierzchni bitumicznej odcinka o dłg. 0,303 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty pomiarowe, korytowanie, wykonanie podbudowy tłuczniowej (melafir, bazalt, granit), wykonanie nawierzchni asfaltowej oraz oznakowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie robót budowlanych - budowa dróg; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - w okresie ostat-nich trzech lat wykonali minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i zakre-sie jak zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej wg zał. nr 3 do SIWZ; c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - dysponują odpowiednim sprzętem gwarantującym oczekiwaną jakość wykonania zadania, tj: min l szt: - koparką o minimalnej poj. łyżki 0,25 m3; - spycharką, - równiarka samojezdną, - walcem wibracyjnym, - walcem statycznym wg zał. nr 5 do SIWZ; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobą posiadającą : - uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej iżby inżynierów budownictwa - wg zał. nr 4 do SIWZ; e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnocści gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł - polisa lub inny dokument ubezpieczenia f) deklarują termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury - na formularzu ofertowym zał. nr l do SIWZ; g) deklarują termin rękojmi nie krótszy niż 36 miesięcy - na formularzu ofertowym zał. nr l do SIWZ; h) oświadczą, że spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 22 ust. l ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy. na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr l do SIWZ; b) deklarację o terminie płatności - na formularzu ofertowym zał. nr l do SIWZ; c) deklarację o okresie rękojmi -na formularzu ofertowym zał. nr l do SIWZ; d) kosztorys ofertowy wg załączonego przedmiaru robót - zał. nr 7 do SIWZ; e) oświadczenie w trybie art. 22 ust l oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienie, w tym: - uprawnienia budowlane w zakresie - drogowe - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa - na formularzu wg zał. nr 4 do SIWZ; g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ; h) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); i) dokument potwierdzający poziom zabezpieczenia zobowiązań konsorcjum - potwierdzony przez wszystkich członków konsorcjum; j) wykaz min. 2 robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jak w zamówieniu zrealizowanych w ostatnich 3 latach przez wykonawcę o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny ofertowej- wg zał. nr 3 do SIWZ; k) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); m) podpisany projekt umowy - wg zał. nr 6 do SIWZ; g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 50 000,00 zł 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babiak.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Babiaku Plac Wolności 5 62-620 Babiak pok.28.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Babiaku Plac Wolności 5 62-620 Babiak sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI BABIAK
więcej: przetargi BABIAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- "Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1633R Roźwienica - Rudołowice w m. Rudołowice - chodnik
- Przebudowa drogi gminnej nr 160063Z na odcinku Jarosławiec-Jezierzany. Etap Ib.
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.