eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych 27 kart SIM dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Łódź: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych 27 kart SIM dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 79302 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39798 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych 27 kart SIM dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej bez limitu na rozmowy komórkowe i stacjonarne oraz smsy w kraju wraz z dostawą 27 nowych kart SIM dla Wydziałów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi : 1) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Tybury 16, 2) II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30, 3) III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Będzińska 5. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył bezpłatnie 27 szt. nowych, aktywnych kart SIM. 3. Wykonawca bezpłatnie aktywuje wszystkie dostarczone karty SIM. 4. Wykonawca zapewni dostęp do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych na terenie kraju, na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach. 5. Usługa świadczona będzie 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. 6. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy informację, które numery będą użytkowane na poszczególnych Wydziałach. 7. Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczać miesięczne wykazy rozmów oraz pozostałych usług świadczonych Zamawiającemu (rachunek szczegółowy), nie później niż 5 dni roboczych po zakończeniu okresu rozliczeniowego z podziałem na Wydziały. 8. Wykonawca zapewni możliwość natychmiastowej blokady karty SIM np.: w przypadku kradzieży, utraty aparatu telefonicznego po zgłoszeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 9. W przypadkach określonych w pkt. 8 Wykonawca bezpłatnie wyda nową kartę SIM i zapewni jej aktywację. 10. Dotychczasowa karta SIM w skradzionym telefonie nie będzie funkcjonować, jeżeli nastąpi aktywacja nowej karty SIM. 11. W przypadku uszkodzenia karty SIM Wykonawca bezpłatnie wyda duplikat karty SIM i zapewni jej aktywację. 12. Wykonawca zapewni naliczanie sekundowe od pierwszej do ostatniej sekundy każdego połączenia w ruchu krajowym. 13. Szczegółowy zakres i warunki wykonywania usług telekomunikacyjnych realizowanych na podstawie Umowy zostaną określone w przedstawionym przez Wykonawcę Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych zwanym dalej ,Regulaminem wydanym na podstawie ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz w Zbiorowym Formularzu Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych (jeżeli wewnętrzny Regulamin lub inna regulacja Wykonawcy zobowiązuje go do podpisania takiego formularza). 14. Regulamin oraz Zbiorowy Formularz Umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych (jeżeli wewnętrzny Regulamin lub inna regulacja Wykonawcy zobowiązuje go do podpisania takiego formularza) będzie wiązał Strony w zakresie w jakim nie będzie sprzeczny z istotnymi postanowieniami umowy. 15. Zamawiający nie dopuszcza (Wykonawca zablokuje) połączeń międzynarodowych, infolinii , numerów premium, sms premium, smsów i MMS -ów międzynarodowych oraz roamingów. 16. Wykonawca zapewni bezpłatną zmianę numerów telefonicznych w okresie obowiązywania umowy. 17. Dostawa 27 szt. kart SIM , nastąpi w nieprzekraczalnym terminie wskazanym w formularzu ofertowym, nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy w godzinach 9:00-14:00 w dzień roboczy (poniedziałek - piątek),do siedziby Zamawiającego - Miejski Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a. 18. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie świadczone usługi w okresie trwania zamówienia. 19. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie wadliwie działającej usługi oraz usunięcie awarii będzie wynosił nie więcej niż 24 godziny zegarowe. 20. Zamawiający wymaga, aby faktury za abonamenty były wystawione na Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Łódź ul. Kilińskiego 102/102a. Zamawiający dopuszcza wystawianie faktur na poszczególne Wydziały, ale płatnikiem pozostaje Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, a odbiorcą Wydział. 21. Zamawiający wymaga, aby do faktury była załączona specyfikacja numerów z podziałem na Wydziały, zgodnie z pkt. 6. 22. Kwota do zapłaty wyszczególniona w fakturze musi wynikać z iloczynu ilości abonamentów i ich wartości zgodnie z umową. 23. W przypadku rozpoczęcia świadczenia usługi w trakcie miesiąca kalendarzowego, należność za wykonaną usługę będzie obliczona proporcjonalnie do ilości dni, w których usługa była świadczona. 24. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. 25. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktur VAT, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury Zamawiającemu, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty jej wystawienia wraz z wykazami rozmów wskazanymi w pkt. 7. 26. Wynagrodzenie wynikające z faktury płatne będzie przelewem na konto wskazane na fakturze. 27. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. 28. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość , zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 29. Wykonawca zobowiązany jest do określenia numerów telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz dokonania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 30. W celu zapewnienia bieżącej obsługi Zamawiającego w zakresie świadczonych usług, Wykonawca wyznaczy opiekuna handlowego z którym będą uzgadniane ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 31. Kontakt z wyznaczonym opiekunem handlowym możliwy będzie drogą e-mailową i telefoniczną we wszystkie dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego. 32. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia swoich służb wewnętrznych o wysokości abonamentów obowiązujących dla numerów użytkowanych przez Zamawiającego. 33. Dniem roboczym na potrzeby określenia sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia będzie każdy dzień roku nie będący dniem wolnym od pracy w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego z wyjątkiem sobót. 34. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał za działania lub zaniechania podwykonawców jak za własne. 35. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 36. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć jedną ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Orange Polska S.A., Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3506,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3453,84

  • Oferta z najniższą ceną: 3453,84 / Oferta z najwyższą ceną: 17269,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.