Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Warszawa: Dostawa zestawów ginekologicznych do leczenia zaburzeń statyki narządu rodnego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-41/2012)
Numer ogłoszenia: 79289 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów ginekologicznych do leczenia zaburzeń statyki narządu rodnego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-41/2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 4 pakiety: PAKIET 1 - zestaw ginekologiczny do leczenia chirurgicznego zaburzeń statyki narządów miednicy mniejszej i leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu, PAKIET 2 - system do naprawy zaburzeń statyki przedniej ściany pochwy współistniejących z wysiłkowym nietrzymaniem moczu, PAKIET 3 - system do leczenia wypadania pochwy, PAKIET 4 - retraktor pierścieniowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie stosownego oświadczenia. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi (zgodnie z art. 2 pkt 11 oraz art. 26 i 29 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych); 2. materiały producenta, foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów itp. dotyczące oferowanego produktu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten jest pożądany w celu weryfikacji ważności złożonej oferty. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. składa równoważny dokument, na podstawie którego Zamawiający będzie miał możliwość stwierdzenia ważności oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, pawilon H, pokój 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, pawilon H, pokój 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestaw ginekologiczny do leczenia chirurgicznego zaburzeń statyki narządów miednicy mniejszej i leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 88 zestawów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: system do naprawy zaburzeń statyki przedniej ściany pochwy współistniejących z wysiłkowym nietrzymaniem moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 zestawów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: system do leczenia wypadania pochwy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 zestawów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: retraktor pierścieniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, rękawów do sterylizacji, rurek krtaniowych, nici chirurgicznych oraz środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy siatek do operacji przepuklin metodą laparoskopową i siatek do operacji przepuklin pępkowych.
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Dostawy nici chirurgicznych
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych: nici, staplerów - II
- Dostawy nici i siatek chirurgicznych, DZP.261.10.2024
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.