eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › usługa serwisowa obejmująca okresowe przeglądy techniczne oraz naprawy tomografu komputerowego SOMATOM DUO SN 37143



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Września: usługa serwisowa obejmująca okresowe przeglądy techniczne oraz naprawy tomografu komputerowego SOMATOM DUO SN 37143
Numer ogłoszenia: 79162 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa serwisowa obejmująca okresowe przeglądy techniczne oraz naprawy tomografu komputerowego SOMATOM DUO SN 37143.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - zakres usługi 1.Przeglądy okresowe: 1. 1 Regularne przeglądy okresowe: - ilość i zakres przeglądów zgodny z wymaganiami producenta, terminy należy uzgodnić z Zamawiającym 1.2 sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego, 1.3 kontrola występowania usterek zewnętrznych, 1.4 instrukcja zużycia części 1.5 oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła ]1.6 smarowanie ruchomych części mechanicznych 1.7 sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego, 1.8 konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego 1.9 porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych 1.10 sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy 1.11 dokumentacja przeglądów. 2. Kontrola jakości podczas przeglądów okresowych: 2.1 sprawdzanie jakości obrazu, 2.2 sprawdzanie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. 2.3 przeprowadzanie czynności korygujących - ustawianie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 3. Zdalna diagnostyka 3.1 Wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń. 3.2 Utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej. 4. Naprawy 4.1 interwencje na wezwanie - praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera 4.2 diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części 4.3 kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie 4.4 dokumentacja interwencji serwisowych 5. Modyfikacje 5.1 przeprowadzanie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia 5.2 wykonywanie zleconych przez producenta aktualizacji software`u systemowego i aplikacyjnego 6. Części zamienne 6.1 dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów 6.2 zamówienie nie obejmuję dostawy części zamiennych - w przypadku wymiany części zamiennej zostanie wystawiona stosowna oferta do potwierdzenia przez Zamawiającego 7. Czs pracy serwisu 7.1 praca inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych przez firmę tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17 .00 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Simens Sp. a o.o.,, ul. Żupnicza 11, 03-281 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64080,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.1a ustawy Prawo zamówień publicznych czyli w zakresie przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, usługa może być zrealizowana tylko przez jednego wykonawcę. Firma Siemens sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.