eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Szkoła Podstawowa nr 7 w Legnicy ul. Polarna 1 -Szkoła jak nowa- modernizacja infrastruktury dydaktycznej etap I modernizacja basenu- rozbudowa i modernizacja basenu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Legnica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Szkoła Podstawowa nr 7 w Legnicy ul. Polarna 1 -Szkoła jak nowa- modernizacja infrastruktury dydaktycznej etap I modernizacja basenu- rozbudowa i modernizacja basenu.
Numer ogłoszenia: 79162 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Szkoła Podstawowa nr 7 w Legnicy ul. Polarna 1 -Szkoła jak nowa- modernizacja infrastruktury dydaktycznej etap I modernizacja basenu- rozbudowa i modernizacja basenu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Szkoła Podstawowa nr 7 w Legnicy ul. Polarna 1-Szkoła jak nowa- modernizacja infrastruktury dydaktycznej etap I modernizacja basenu w zakresie rozbudowa i modernizacja basenu obejmującego między innymi : 1.Wyburzenie żelbetowej niecki i wykonanie w jej miejscu niecki ze stali nierdzewnej łączenie spawaniem łukowym w osłonie gazów ochronnych (argon). Basen pływacki: 6 torowy o wymiarach: 12,5 m x 25,00 m o powierzchni lustra wody 312,5 m2 i głębokości od 2,0 m do 1,2 m. Basen wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, system pomiaru czasu, oświetlenie podwodne. 2.Rozbudowę istniejącego obiektu o część zawierającą: a)nieckę rekreacyjną, jacuzzi wykonane ze stali nierdzewnej, łączenie spawaniem łukowym w osłonie gazów ochronnych (argon), z atrakcjami wodnymi i dwoma torami do nauki pływania. Niecka rekreacyjna o nieregularnym kształcie o dł. 15 m i szerokości 7,5 m, o powierzchni lustra wody 102 m2 i głębokości 80 cm. Atrakcje wodne: ławka rurowa z masażem powietrznym, 2 masaże karku wąskie oraz szerokie i 2 masaże ścienne, oświetlenie podwodne. Jacuzzi o średnicy 2,50 m. b)zaplecze basenowe - szatnie, natryski, część socjalna, biura, c)zespół saun wyposażony w: saunę fińską, parową, saunę na podczerwień, masaż płaszczowy, natryski oraz pomieszczenie wypoczynku, basen z zimną wodą, d)w piwnicach pomieszczenia zaplecza technologii basenu, wentylatorowni, magazynów i węzła c.o., e)wejście główne do budynku z pochylnią dla osób niepełnosprawnych, 3.Wykonanie na piętrze szatni sali gimnastycznej oraz wentylatorowni. 4.Budowę instalacji: a)wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej b)centralnego ogrzewania, kolektory słoneczne c)wentylacji mechanicznej d)elektrycznej - zasilanie, oświetlenie, ochrona przeciwporażeniowa, odgromowa e)słaboprądowej - sygnalizacji pożaru, telewizji przemysłowej, nagłośnieniowej, system kontroli dostępu i rozliczania usług, f)technologii basenów, wyposażonej w system zamkniętego obiegu wody z czynnymi przelewami. Trzy obiegi wody, oddzielnie dla każdego basenu z zastosowaniem lamp UV g)węzła ciepłowniczego 5. Termomodernizacja całego obiektu z wymianą okien 6.Wyposażenie 7.Wykonanie przyłącza gazu, wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej 8.Wykonanie ciągu pieszo-jezdnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30 - 74.31.31.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: w zakresie kadry kierowniczej pod względem kwalifikacji, a w szczególności do obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1.Koordynator inspektorów nadzoru- Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający uprawnienia bez ograniczeń wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji posiadający kwalifikacje i doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat był inspektorem nadzoru branży konstrukcyjno- budowlanej i jednocześnie koordynatorem inspektorów pozostałych branż lub był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 2. Inspektor nadzoru robót elektrycznych posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji 3. Inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoby wskazane w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień dla poszczególnych branż oraz potwierdzenia wpisu na listę członków PIIB i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji. Dla inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych jako koordynatora inspektorów dodatkowo dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie, dokumentujące, że był koordynatorem inspektorów nadzoru lub kierownikiem budowy nad budową lub przebudową obiektu o kubaturze min. 10.000m3obejmujacą roboty branż : konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oświetlenia i niskoprądowych, sanitarnej w tym : instalacji CO, instalacji wody ciepłej i zimnej, kanalizacji oraz wentylacji mechanicznej -nawiewnej i wywiewnej. np. opinie, referencje od inwestorów lub kserokopie wybranych stron z dzienników budów itp.. Do załącznika nr 2 należy dołączyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Jeżeli w ww. załączniku nr 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia dodatkowo musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób zdolnych, do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 55% zakresu rzeczowego robót. Ocena warunku odbywać się będzie wg oświadczenia w Formularzu Oferty Rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoby wskazane w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień dla poszczególnych branż oraz potwierdzenia wpisu na listę członków PIIB i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji. Dla inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych jako koordynatora inspektorów dodatkowo dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie, dokumentujące, że był koordynatorem inspektorów nadzoru lub kierownikiem budowy nad budową lub przebudową obiektu o kubaturze min. 10.000m3obejmujacą roboty branż : konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oświetlenia i niskoprądowych, sanitarnej w tym : instalacji CO, instalacji wody ciepłej i zimnej, kanalizacji oraz wentylacji mechanicznej -nawiewnej i wywiewnej. np. opinie, referencje od inwestorów lub kserokopie wybranych stron z dzienników budów itp.. Do załącznika nr 2 należy dołączyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Jeżeli w ww. załączniku nr 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia dodatkowo musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób zdolnych, do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 4 Ocena warunku odbywać się będzie wg oświadczenia w Formularzu Oferty Rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 5 Ocena spełnienia warunku wg dokumentu - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Słowiański 7, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.