eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastków Kościelny › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.300.000,00 zł na sfinansowanie wydatków związanych z modernizacją dróg gminnych i finansowaniem wydatków bieżących na oświatę

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Miastków Kościelny: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.300.000,00 zł na sfinansowanie wydatków związanych z modernizacją dróg gminnych i finansowaniem wydatków bieżących na oświatę
Numer ogłoszenia: 79157 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastków Kościelny, Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 025 7511286 w. 32, fax 025 7544007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1.300.000,00 zł na sfinansowanie wydatków związanych z modernizacją dróg gminnych i finansowaniem wydatków bieżących na oświatę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 300 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie wydatków związanych z modernizacją dróg gminnych i finansowaniem wydatków bieżących na oświatę. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV - 66130000-0 - usługi udzielania kredytu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w dwóch transzach I transza od 12.05.2008r. - 900 000,00 zł; II transza od 01.12.2008r. - 400 000,00 zł. 4. Spłata kredytu: Okres karencji w spłacie kredytu: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.01.2010r. Po okresie karencji spłata kredytu nastąpi w 14 ratach według poniższego harmonogramu: Lp. Termin spłaty Kwota kapitału 1. 31.01.2010r. 50 000,00 zł 2. 28.02.2010r. 100 000,00 zł 3. 30.04.2010r. 100 000,00 zł 4. 30.06.2010r. 100 000,00 zł 5. 31.08.2010r. 100 000,00 zł 6. 31.10.2010r. 100 000,00 zł 7. 31.12.2010r. 100 000,00 zł 8. 31.01.2011r. 50 000,00 zł 9. 28.02.2011r. 100 000,00 zł 10. 30.04.2011r. 100 000,00 zł 11. 30.06.2011r. 100 000,00 zł 12. 31.08.2011r. 100 000,00 zł 13. 31.10.2011r. 100 000,00 zł 14. 30.11.2011r. 100 000,00 zł Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części w terminie uzgodnionym z kredytodawcą bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 5. Spłata odsetek: Zamawiający wymaga zastosowania karencji w spłacie odsetek. Termin spłaty odsetek: - za cały okres karencji, tj. od daty uruchomienia transzy do dnia 28.02.2009r. - jednorazowo - w terminie do 28.02.2009r. Odsetki będą naliczane od kredytu rzeczywiście udzielonego. odsetki od wykorzystanego kredytu po okresie karencji będą naliczane w okresach miesięcznych oraz płatne w ratach miesięcznych - do ostatniego dnia każdego miesiąca roku kalendarzowego. 6. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Określenie stopy procentowej (bazowej) do wyliczenia kosztów kredytu - stawka WIBOR 3M z dnia 31.03.2008r. - 6,02%

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. złożą właściwą i właściwie podpisana ofertę, 2. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia, 6. są bankiem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 36 ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlegała by odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ofertę (załącznik nr 1), 2. oświadczenie w sprawie spełniania przez oferenta warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 prawa zamówień publicznych, 6. zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych w zakresie objętym zamówieniem lub dokument równoważny (z dokumentu powinno wynikać, że oferent posiada zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastkowkoscielny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.