eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Środa Wielkopolska: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu
Numer ogłoszenia: 79149 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp. , ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 287 06 17, faks 061 287 06 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsroda.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: -ciągnikiem rolniczym: z przyczepą, z ładowaczem; -kosiarką doczepną bijakową; -samochodem ciężarowym: bez przyczepy, z przyczepą; -samochodem dostawczym, -ciągnikiem siodłowym z naczepą; -równiarką, ładowarko-spycharką, walcem drogowym, ładowarką, beczkowozem; -szczotką mechaniczną-zamiatarką; -WUKO;..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi bieżącego utrzymania dróg, obiektów mostowych i promu wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu. W skład zamówienia wchodzą usługi wykonywane poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu: -ciągnikiem rolniczym: z przyczepą, z ładowaczem; -kosiarką doczepną bijakową; -samochodem ciężarowym: bez przyczepy, z przyczepą; -samochodem dostawczym, -ciągnikiem siodłowym z naczepą; -równiarką, ładowarko-spycharką, walcem drogowym, ładowarką, beczkowozem; -szczotką mechaniczną-zamiatarką; -WUKO;.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wnoszenie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż 3 000,00 PLN . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg zasady: - III.3.2a) po jednym punkcie otrzyma wykonawca, za każde wykazane zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia wymagane warunkami udziału w postępowaniu, jednak maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów, - III.3.2b) dodatkowo wykonawca, za każde inne wykazane zadanie związaną z usługą wykonywaną poszczególnymi rodzajami sprzętu i transportu otrzyma jeden punkt, jednak maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów. Maksymalnie można otrzymać 20 punktów. W przypadku liczby wykonawców większej niż 20, zaproszeni do składania ofert zostaną wykonawcy, którzy otrzymali największą ilość punktów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i transportu do wykonania usług z podziałem na poszczególne rodzaje sprzętu i transportu (oferty częściowe)w ilości nie mniejszej niż: 1. Ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności min. 3,5 tony oraz minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej 2,0m*4,0m min. jedna jednostka, 2. Ciągnik rolniczy z ładowaczem typu (Cyklop) min. jedna jednostka, 3. Kosiarka doczepna bijakowa min. jedna jednostka, 4. Samochód ciężarowy typu o ładowności min. 6,5 tony bez przyczepy o minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej 3,6m*2,0m min. jedna jednostka 5. Samochód ciężarowy typu o ładowności min. 6,5 tony z przyczepą o ładowności min. 6,5 tony o minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej pojazdu 3,6m*2,0m i minimalnych wymiarach skrzyni ładunkowej przyczepy 2,0m*5,3m min. jedna jednostka, 6. Samochód dostawczy o ładowności min. 0,95 tony z odkrytą skrzynią ładunkową samowyładowczą o minimalnych wymiarach 1,7m*2,7m i kabiną dla pasażerów na min. 4 osoby min. jedna jednostka, 7. Ciągnik siodłowy z naczepą o ładowności min. 25 ton min. jedna jednostka, 8. Równiarka ze sprzętem towarzyszącym min. jedna jednostka, 9. Ładowarko-spycharka min. jedna jednostka, 10. Walec drogowy od 0,6 do 1,0 tony min. jedna jednostka, 11. Ładowarka typu Ł34 ,Ł 35 lub podobna min. jedna jednostka, 12. Beczkowóz o pojemności min. 5 m3 min. jedna jednostka, 13. Szczotka mechaniczna - zamiatarka min. jedna jednostka, 14. WUKO min. jedna jednostka. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż 5 i nie większej niż 20

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie jest udostępniona na stronie internetowej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp., ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wlkp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Wniosek należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. Zarządzie Dróg Powiatowych w Środzie Wlkp., ul. Libelta 2, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16)1. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie mniejszej niż 5 i nie większej niż 20. IV.4.16)2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - znaczenie 100%. IV.4.16)3. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: umowa ramowa nie będzie zawierana. IV.4.16)4. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy. IV.4.16)5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3. IV.4.16)6. Informacja na temat Podwykonawców: Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. IV.4.16)7. Nr sprawy nadany przez Zamawiającego: ZDP 11-3431/3/2010 IV.4.16)8. Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Grynia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.