eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › przebudowa obiektów inżynierskich w ciągu dróg krajowych nr 5 i 11 w Poznaniu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004 - 2006, Nr Projek



Ogłoszenie z dnia 2006-02-10

POZYCJA 7910

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: przebudowa obiektów inżynierskich w ciągu dróg krajowych nr 5 i 11 w Poznaniu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004 - 2006, Nr Projektu SPOT/2.2/62/04. Wiadukt Franowo - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją budowy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Robert Mazurczak, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, tel. +48 061 64 77 200, fax +48 061 820 17 09, e-mail: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, www.zdm.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa obiektów inżynierskich w ciągu dróg krajowych nr 5 i 11 w Poznaniu. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport na lata 2004 - 2006, Nr Projektu SPOT/2.2/62/04. Wiadukt Franowo - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją budowy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotom zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejącego wiaduktu w ciągu drogi krajowej Nr 11 - ul. Bolesława Krzywoustego nad torami kolejowymi stacji Poznań - Franowo, uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę oraz, po jej uzyskaniu, wykonanie robót budowlanych polegających na wzmocnieniu ustroju nośnego w drodze zmiany systemu statycznego z układu betek wolnopodpartych na układy ciągłe, wieloprzęsłowe i wykonaniu zespolonej płyty pomostowej o grubości 14 cm. Przebudowa na konstrukcje uciągloną nad podporami pociąga za sobą wymianę istniejących łożysk na pojedyncze łożyska w osiach podpór. Podpory należy wzmocnić poprzez zwiększenie przekroju poprzecznego i ilości zbrojenia. Należy przebudować przyczółki dostosowując ich szerokość do zwiększonej szerokości pomostu. Całość robót budowlanych ma spowodować zwiększenie nośności wiaduktu do klasy nośności A wg PN 85/S-l0030. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - 74232000-4, CPV - róinc usługi inżynieryjne - 74233000-1. CPV - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne - 451U 000-8, CPV - roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej - 45221000-2,, CPV - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych - 45231000-5, CPV - roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli - 45232000-2, CPV - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg - 45233000-9, CPV - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych - 45316000-5. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 33 476 524,84 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.01.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 500 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust, 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: posiadają, uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną, wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a takie dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy, Aby potwierdzić, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że; 1 . Uzyskał w okresie ostatnich trzech lat obrotowych tj. 2002 - 2004 r. średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 20.000.000,00 PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Uzyskał wskaźnik płynności bieżącej nie mniejszy niż jeden w ostatnim roku obrotowym. Wskaźnik liczony jest wg wzoru: xpb = aktywa bieżące / pasywa bieżące. 3. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN. 4. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione w następujący sposób; a) warunki określone w pkt 1, 3 i 4 powyżej muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, b) warunek określony w pkt 2 powyżej musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców ubiegających nie wspólnie o zamówienie. Potencjał kadrowy 1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) przeznaczonymi i odpowiedzialnymi za realizacje zamówienia; b) posiadającymi stosowne kwalifikacje oraz uprawniania jeżeli są ono wymagane obowiązującymi przepisami; c) dostępnymi podczas realizacji kontraktu. 2. Osoby stanowiące kluczowy personel Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodne z poniższymi wymogami; Stanowisko - Ogólne doświadczenie (lat) licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2005 r. łącznie Projektant w specjalności mostowej - min. 10 lat od uzyskania uprawnień bud. w specjalności mostowej bez ograniczeń Weryfikator projektu w specjalności mostowej - min. 10 lat od uzyskania uprawnień bud. w specjalności mostowej bez ograniczeń Kierownik budowy w specjalności mostowej - min. 10 lat od uzyskania uprawnień bud. w specjalności mostowej bez ograniczeń Kierownik robót w specjalności mostowej - min. 6 lat od uzyskania uprawnień bud. w specjalności mostowej bez ograniczeń Kierownik robót w specjalności mostowej - min. 4 lata od uzyskania uprawnień bud. w specjalności mostowej bez ograniczeń Kierownik robót w specjalności drogowej - min. 6 lat od uzyskania uprawnień bud. w specjalności drogowej bez ograniczeń Koordynator robót budowlanych potwierdzonymi uzyskaniem uprawnień budowlanych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96, poz. 817). 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunek określony w pkt. 2. Doświadczenie Wykonawcy 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie od 2003 r. do 2005 r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tzn. zakończył) należycie, co najmniej 2 kompleksowe dokumentacje projektowe wieloprzęsłowych obiektów Inżynierskich klasy obciążenia min. B, o wartości netto co najmniej 200.000,00 PLN każda. 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie od 2001 r. do 2005 r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tzn. zakończył) należycie, co najmniej 3 wieloprzęsłowe obiekty inżynierskie, objęte odrębnymi kontraktami, w tym co najmniej 1 obiekt o wartości netto co najmniej 10.000.000,00 PLN i co najmniej 2 obiekty o wartości minimum 5.000.000,00 PLN netto każdy. 3. Wykonawca musi wykazać, że w okresie od 2001 r. do 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tzn. zakończył) należycie, co najmniej 600 m sześc. torkretu obiektach inżynierskich, a w tym minimum 300 m sześc. z migrującymi inhibitorami korozji, 4. Warunki wymienione, w pkt. 1,2 i 3 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis 2 właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 2. informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty to muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, i jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisom o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2002 - 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określający obroty, zysk oraz zobowiązania 1 należności za ostatnie 3 lat obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli Wykonawca nie jest zobowiązany do przeprowadzania badania swego sprawozdania przez biegłego rewidenta, zobowiązany jest umieścić taką informację z uzasadnieniem niepodlegania temu Obowiązkowi, 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe tub zdolność kredytową w wysokości wymaganej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. 5.000.000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej nit 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedziałności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Kserokopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89, poz, 414 ze zmianami) oraz kserokopie dokumentu stwierdzającego, że osoba ma prawa wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 1, poz. 42 ze zmianami) dla osób kluczowego personelu Wykonawcy określonych w Formularzu Nr 6 Specyfikacji. 2. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w Formularzu Nr 7 Specyfikacji zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IB/3410/87/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.03.2006, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: przed złożeniem wniosku o specyfikację kwotę stanowiąca cenę, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 31 1020 4027 0000 1802 0050 2716, kopię dowodu wpłaty należy załączyć do wniosku. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.03.2006, godzina 10:00, Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie współfinansowane z funduszy Unii Europejskiej pochodzących z programu Sektorowy Program Operacyjny Transport na lata 2004-2006. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.