eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa nowej, kompletnej śmieciarki trzyosiowej na podwoziu samochodu ciężarowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Lubin: Dostawa nowej, kompletnej śmieciarki trzyosiowej na podwoziu samochodu ciężarowego
Numer ogłoszenia: 79014 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46862 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej, kompletnej śmieciarki trzyosiowej na podwoziu samochodu ciężarowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (w rozumieniu: rok produkcji zabudowy i podwozia 2016, nie używanego, nie obciążonego wcześniej umową sprzedaży najmu, dzierżawy, leasingu, itp.) kompletnego pojazdu do wywozu odpadów na podwoziu samochodu ciężarowego spełniającego warunki opisane w Specyfikacji Technicznej Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1. 3.2 Kod CPV, nazwa ze Wspólnego Słownika Zamówień: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Pojazdy do zbierania odpadów 3.3 Rodzaj: dostawa. 3.4 Informacje dodatkowe: 3.4.1. Miejsce dostawy: teren Bazy Eksploatacyjnej Zamawiającego znajdującej się w Lubinie (59-300) przy ul. Rzeźniczej 1, woj. dolnośląskie, Polska, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 06:00 do 14:00. 3.4.2. Wykonawca dostarczy przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko. 3.4.3. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty pozwalające na jego eksploatację po odbiorze przez Zamawiającego. 3.4.4. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy: - dowód rejestracyjny, - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, - instrukcję obsługi w języku polskim, - dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych, - kartę lub książkę gwarancyjną. 3.4.5. W dniu dostawy pojazdu Wykonawca dokona nieodpłatnego przeszkolenia dwunastu pracowników MPO Sp. z o. o. w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem. 3.5 Wymagania dotyczące gwarancji: 1. Minimalny bezwzględnie wymagany okres gwarancji na cały kompletny pojazd: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, bez ograniczeń przebiegu i godzin pracy. 2. Przeglądy gwarancyjne, naprawy awaryjne pojazdu i nadwozia roboczego w okresie udzielonej gwarancji wykonywane będą bezpłatnie (tj. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów robocizny i części zamiennych) przez jednostkę serwisową do tych czynności powołaną, wskazaną przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zapewni nieodpłatnie dojazd jednostki serwisowej na teren bazy eksploatacyjnej Zamawiającego, w celu wykonania przeglądu lub naprawy awaryjnej, a w przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy lub przeglądu poza bazą eksploatacyjną Zamawiającego, pojazd zostanie odebrany i dostarczony do punktu naprawy, a po naprawie dostarczony z powrotem do Zamawiającego na wyłączny koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia w czasie od wydania do odebrania przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować poprzez zapisy w karcie gwarancyjnej przystąpienie do naprawy gwarancyjnej, w ciągu 12 godzin od momentu pisemnego (faksem, e-mailem) zgłoszenia awarii. 5. W okresie gwarancji Wykonawca zagwarantuje poprzez zapisy w karcie gwarancyjnej usunięcie awarii w terminie 72 godzin od momentu jej zgłoszenia. W przypadku istotnych okoliczności powodujących konieczność wydłużenia się terminu naprawy powyżej 72 godzin Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, wyrazić zgodę na przedłużenie terminu naprawy. W przypadku przedłużenia się czasu naprawy pojazdu powyżej 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii, Zamawiający może żądać od Wykonawcy nieodpłatnego przekazania na teren bazy eksploatacyjnej MPO Sp. z o. o. w Lubinie pojazdu zastępczego. Dostarczenie tego pojazdu winno nastąpić w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. Pojazd zastępczy musi posiadać parametry techniczne zbliżone do pojazdu będącego przedmiotem zamówienia. 6. W przypadku nie wywiązania się z warunków gwarancji, Zamawiający może naliczyć kary umowne określone w umowie. 7. Gwarancja każdorazowo ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek awarii Zamawiający nie mógł korzystać z pojazdu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOCEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rekowo Górne ul. Nowa 8, 84-123 Połchowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 854259,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1073070,45

  • Oferta z najniższą ceną: 1073070,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1073070,45

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.