To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-06
Lubin: Dostawa nowej, kompletnej śmieciarki trzyosiowej na podwoziu samochodu ciężarowego
Numer ogłoszenia: 79014 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46862 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej, kompletnej śmieciarki trzyosiowej na podwoziu samochodu ciężarowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (w rozumieniu: rok produkcji zabudowy i podwozia 2016, nie używanego, nie obciążonego wcześniej umową sprzedaży najmu, dzierżawy, leasingu, itp.) kompletnego pojazdu do wywozu odpadów na podwoziu samochodu ciężarowego spełniającego warunki opisane w Specyfikacji Technicznej Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1. 3.2 Kod CPV, nazwa ze Wspólnego Słownika Zamówień: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Pojazdy do zbierania odpadów 3.3 Rodzaj: dostawa. 3.4 Informacje dodatkowe: 3.4.1. Miejsce dostawy: teren Bazy Eksploatacyjnej Zamawiającego znajdującej się w Lubinie (59-300) przy ul. Rzeźniczej 1, woj. dolnośląskie, Polska, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 06:00 do 14:00. 3.4.2. Wykonawca dostarczy przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko. 3.4.3. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty pozwalające na jego eksploatację po odbiorze przez Zamawiającego. 3.4.4. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy: - dowód rejestracyjny, - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, - instrukcję obsługi w języku polskim, - dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych, - kartę lub książkę gwarancyjną. 3.4.5. W dniu dostawy pojazdu Wykonawca dokona nieodpłatnego przeszkolenia dwunastu pracowników MPO Sp. z o. o. w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem. 3.5 Wymagania dotyczące gwarancji: 1. Minimalny bezwzględnie wymagany okres gwarancji na cały kompletny pojazd: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, bez ograniczeń przebiegu i godzin pracy. 2. Przeglądy gwarancyjne, naprawy awaryjne pojazdu i nadwozia roboczego w okresie udzielonej gwarancji wykonywane będą bezpłatnie (tj. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów robocizny i części zamiennych) przez jednostkę serwisową do tych czynności powołaną, wskazaną przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zapewni nieodpłatnie dojazd jednostki serwisowej na teren bazy eksploatacyjnej Zamawiającego, w celu wykonania przeglądu lub naprawy awaryjnej, a w przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy lub przeglądu poza bazą eksploatacyjną Zamawiającego, pojazd zostanie odebrany i dostarczony do punktu naprawy, a po naprawie dostarczony z powrotem do Zamawiającego na wyłączny koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia w czasie od wydania do odebrania przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować poprzez zapisy w karcie gwarancyjnej przystąpienie do naprawy gwarancyjnej, w ciągu 12 godzin od momentu pisemnego (faksem, e-mailem) zgłoszenia awarii. 5. W okresie gwarancji Wykonawca zagwarantuje poprzez zapisy w karcie gwarancyjnej usunięcie awarii w terminie 72 godzin od momentu jej zgłoszenia. W przypadku istotnych okoliczności powodujących konieczność wydłużenia się terminu naprawy powyżej 72 godzin Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, wyrazić zgodę na przedłużenie terminu naprawy. W przypadku przedłużenia się czasu naprawy pojazdu powyżej 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii, Zamawiający może żądać od Wykonawcy nieodpłatnego przekazania na teren bazy eksploatacyjnej MPO Sp. z o. o. w Lubinie pojazdu zastępczego. Dostarczenie tego pojazdu winno nastąpić w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. Pojazd zastępczy musi posiadać parametry techniczne zbliżone do pojazdu będącego przedmiotem zamówienia. 6. W przypadku nie wywiązania się z warunków gwarancji, Zamawiający może naliczyć kary umowne określone w umowie. 7. Gwarancja każdorazowo ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek awarii Zamawiający nie mógł korzystać z pojazdu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOCEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Rekowo Górne ul. Nowa 8, 84-123 Połchowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 854259,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1073070,45
Oferta z najniższą ceną: 1073070,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1073070,45
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimna Woda.
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2024r. tj. wyrobów piekarskich
- Budowa, przebudowa, remont ścieżki rowerowej w m. Lubin - Cyklostrada Dolnośląska
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu (...), o napędzie elektrycznym ze skrzynią samowyładowczą na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Dostawa używanego pojazdu ciężarowego zasilanego CNG z zabudową typu śmieciarka 1 komorowa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- " Dostawa używanej śmieciarki dwukomorowej do wywozu odpadów komunalnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie "
- Zakup i dostawa specjalistycznego samochodu wysokiego zgniotu do zbierania odpadów komunalnych z zabudową jednokomorową
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.