eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawa pomocy dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w ramach realizacji projektu syst

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Łuków: Dostawa pomocy dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny
Numer ogłoszenia: 78952 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświatowa jednostka Organizacyjna Samorządu Województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja doposażenia w pomoce dydaktycznych została ustalona zgodnie ze standardami wyposażenia do poszczególnych pracowni specjalistycznych A- Doposażenie pracowni techniki dentystycznej obejmuje następujące grupy asortymentów a) narzędzia, b) przybory, c) materiały, d) urządzenia B- Doposażenie pracowni farmaceutycznej obejmuje a) szkło laboratoryjne pogrupowane w II zestawy b) odczynniki chemiczne pogrupowane w X zestawów c) urządzenia medyczne. Istnieje możliwość składania ofert częściowych. C- Doposażenie pracowni masażu obejmuje a) sprzęt do masażu, b) 6 zestawów materiałów i środków do masażu Dopuszcza się składanie ofert częściowych. D- Doposażenie pracowni kosmetycznej obejmuje 15 rodzajów sprzętu i urządzeń stosowanych przy zabiegach kosmetycznych. Każdy rodzaj sprzętu i urządzeń zawiera charakterystykę funkcji i dane techniczne. E- Doposażenie pracowni ratownictwa medycznego obejmuje a) dwa rodzaje sprzętu medycznego, b) drobny sprzęt medyczny pogrupowany w VII zestawów. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. F- Materiały i narzędzia do arteterapii obejmujące następujące rodzaje zestawów a) narzędzia elektryczne, b) bibułę, krepinę i kosze do florystyki, c) preparaty do spękań, klej i ozdoby decoupage, d) farby witrażowe, reliefy i pędzle, e) farby akrylowe (różne kolory), f) gąbka kule- do kompozycji suchych, g) podłoża- decoupage na szkle kwadrat, h) podłoża- decoupage na szkle koło, i) podłoża i pomoce papieroplastyka i malarstwo, j) 2 zestawy ramy aluminiowe, k) sprzęt audio i zestaw płyt G- Podręczniki i inne książki medyczne- dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych Podręczniki i książki są z następujących działów pogrupowane w zestawy a) do technika dentystycznego- 6 zestawów, b) do technika farmaceutycznego, c) wybrane techniki informacyjne ITI, d) języka angielski wersja uzawodowiona medyczna, e) Asertywność- podręczniki i filmy, f) doskonalenie umiejętności psychoterapeutycznych w arteterapii, g) techniki terapii- 21 tytułów h) techniki BLS/AED i) masaż sportowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Urządzenia do pracowni technika dentystycznego i technika farmaceutycznego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.18.00 - Wyroby stomatologiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 33.14.00.00 - Materiały medyczne 44.51.00.00 - Narzędzia 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych 22.11.30.00 - Książki biblioteczne 22.11.41.00 - Słowniki 22.40.00.00 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonego oświadczenia musi jednoznacznie wynikać iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Sprzęt medyczny i inne urządzenia, konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia powinny posiadać certyfikaty i być oznaczone znakiem CE lub posiadać deklarację zgodności CE dopuszczenia wyrobu medycznego do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zmówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe im. J. Korczaka ul. A. A. Kryńskiego 10 21-400 Łuków w sekretariacie szkoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe im. J. Korczaka ul. A. A. Kryńskiego 10 21-400 Łuków w sekretariacie szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 35 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny uzupełniane środkami własnymi Województwa Lubelskiego. Część zamówienia finansowane jest z budżetu szkoły..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.