eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont ścian i podłóg pokoi biurowych na II piętrze jako zamówienie uzupełniające do przetargu pt. Remont pomieszczeń biurowych, sanitariatów i wentylacji mechanicznej piwnic w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław-Psie Pole, oraz utwardzenie nawierzchni parkingu przynależnego do budynku.



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Wrocław: Remont ścian i podłóg pokoi biurowych na II piętrze jako zamówienie uzupełniające do przetargu pt. Remont pomieszczeń biurowych, sanitariatów i wentylacji mechanicznej piwnic w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław-Psie Pole, oraz utwardzenie nawierzchni parkingu przynależnego do budynku.
Numer ogłoszenia: 78938 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelnik Urzędu Skarbowego Wrocław Psie Pole, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3265211, faks 071 3291786.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ścian i podłóg pokoi biurowych na II piętrze jako zamówienie uzupełniające do przetargu pt. Remont pomieszczeń biurowych, sanitariatów i wentylacji mechanicznej piwnic w budynku Urzędu Skarbowego Wrocław-Psie Pole, oraz utwardzenie nawierzchni parkingu przynależnego do budynku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: 1) demontaż urządzeń sanitarnych i zakorkowanie instalacji wod-kan w pomieszczeniach archiwum, oraz montaż grzejnika w pomieszczeniu biurowym, 2) dostawa i montaż drzwi do pomieszczeń biurowych, 3) malowanie pomieszczeń biurowych i korytarza, 4) malowanie grzejników, 5) położenie wykładzin dywanowych, 6) położenie posadzki z płytek - Gress, 7) tapetowanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.22.00 - Wykładanie i tapetowanie ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Falter-Król Prace Podłogowe i Urządzanie Wnętrz Sp. z o.o., ul. Hubska 20, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106508,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131004,32

  • Oferta z najniższą ceną: 131004,32 / Oferta z najwyższą ceną: 131004,32

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    uzasadnienie faktyczne-zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego 10.11.2010 r., udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, udzielone w okresie 5 miesięcy, czyli nie dłużym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu niektórych czynności zamówienia podstawowego. zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. uzasadnienie prawne-art.67 ust.1 pkt 6 Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami ponieważ spełnia co najmniej jedną przesłankę zastosowania trybu ZWR

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.