eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Przebudowa drogi gminnej - ulica Norwida w Kotlinie na odcinku 0,598 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Kotlin: Przebudowa drogi gminnej - ulica Norwida w Kotlinie na odcinku 0,598 km
Numer ogłoszenia: 7869 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kotlin.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej - ulica Norwida w Kotlinie na odcinku 0,598 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi ( z uwzględnieniem postanowień art. 2, pkt. 8 oraz art. 30 i 31 ustawy Prawo zamówień publicznych ) : Przebudowa drogi gminnej - ulica Norwida w Kotlinie na odcinku 0,598 km. Przebudowywana doga od km 0+000,00 do km 0+125,26 posiada nawierzchnie bitumiczną o szerokości 6 m o przekroju ulicznym. W km 0+125,26 nawierzchnia zmienia się w gruntową o zmiennej szerokości. Przebudowywana ulica przebiega wśród ścisłej zabudowy mieszkalnej. W pasie drogowym zlokalizowana jest infrastruktura wodociągowa, teletechniczna, elektroenergetyczna, sieć gazowa, kanalizacja sanitarna oraz deszczowa. W km 0+075,66 przebudowywana droga posiada skrzyżowanie z drogą gminną o nawierzchni bitumicznej. Od km 0+000,00 do km 0+126,26 droga psiada przekrój uliczny. W pasie drogowym znajdują sie liczne drzewa. Zieleń koliduje z przebudową drogi. Przewiduje się wycinkę drzewostanu. Od km 0+000,00 do km 0+125,26 ulica Norwida posiada odwodnienie w postaci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących cieków. Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto w : - dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ; - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określającej zbiory wymagań niezbędnych do określenia standartu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości robót budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - załącznik do SIWZ; - przedmiarze robót zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót - stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł słownie : piętnaście tysięcy złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli usatwy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : a) wykonawca powinien dysponować następującym sprzetem własnym lub w stałej dyspozycji : koparka podsiębierna lub koparko - ładowarka, równiarka, spycharka,walec statyczny samojezdny, walec statyczny samojezdny ogumiony, walec wibracyjny (roboty ziemne ), zagęszczarka płytowa, samochody samowyładowcze o ładowności 5-10 t., skrapiarka do bitumu, rozkładarka mas bitumicnych, szczotka mechaniczna, piła mechaniczna do ciecia nawierzchni mas bitumicznych, beczkowóz, b) wykonawca musi dysponować kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania- udokumentują dysponowanie co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej specjalizacji - budowa dróg. W celu potwierdzenia spełniania nieniejszego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : budowa dróg.Ponadto należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób kierujących robotami ze strony wykonawcy, posiadających w/w uprawnienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową wwysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat ( 01.01.2004 r. - 31.12.2008 ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane podobne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez podobną robotę budowlaną Zamawiający rozumie budowę , przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z elementami odwodnienia. Należy podać adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełniać , co najmniej jeden podmiot. 7) Kazdy z wykonawców zobowiazany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na okres co najmniej 3 ( trzy ) lata licząc od dnia odbioru końcowego. 8) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ następujące dokumenty : 1) ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objetym zamówieniem - aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 3) umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna; 4) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej; 5) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzedu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skladania ofert; 8) Informację banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie srodków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zl wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skladania ofert; 9) Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ); 10) Aktualną Informację z Krajowego Rejsetru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku , gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy kazdy z wykonawców ) ; 11) Wykaz co najmniej 2 ( dwóch ) podobnych robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat ( 01.01.2004 - 31.12.2008r. ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będacym przedmiotem zamówienia z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, zr roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy polecające, rekomendacje ) wg wzoru stanowiacego załącznik nr 2; 12) Wykaz osóbi podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca przedłozy dokumenty potwierdzające, ze posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branży : obiekty budowlane w branży drogowej. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprętu i kierowcy ), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia- co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie; 13) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zadania- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 14) Dokument potwirdzający wniesienie wadium; 15) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 16) Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 17) Informacja o podwykonawcach, zgodni z art. 36 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ; 18) Wypełniony i parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika ; 19) Kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik do SIWZ. Wykonacwa , który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w : a) punkcie 2, sklada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed terminem składania ofert; b) punkcie 7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, oplat lub składek naubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed terminem skladania ofert; c) punkcie 9, sklada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub aministracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 Pzp; d) punkcie 10, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed terminem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp.3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie ( pokój nr 10 ) 63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wlkp. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.