eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-09

POZYCJA 7863

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy, do kontaktów: Krystyna Rostworowska, ul. Przemyska 11, 02-404 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8221124, fax 022 8176463, e-mail: osrodek@opsochota.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.opsochota.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 85. Główne miejsce świadczenia usług: lokale mieszkalne na terenie dzielnicy Ochota m.st. Warszawy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota (OPS) w miejscu zamieszkania, zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64 poz. 593 z późn. zm.) oraz z uchwałą Nr XXXVII/843/2004 Rady m.st. Warszawy z dnia 16.09.2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej realizowane przez m.st. Warszawę w zakresie zadań własnych gminy z późn. zm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie w zawarte w druku oferty (SIWZ)oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ogółem w okresie obowiązywania umowy liczba godzin usług nie może przekroczyć 121.000 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.02.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wykonawcy winni spełniać wymagania dodatkowe odnośnie: Wiedzy i doświadczenia: 1.prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż 2 lata 2.wymagania odnośnie personelu: a)osoby zatrudnione przez Wykonawcę w charakterze opiekunów wykonujących usługi obejmujące pomoc w codziennych czynnościach życiowych, muszą legitymować się: -wykształceniem co najmniej podstawowym i zaświadczeniem o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi, prowadzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, -Preferowane będą osoby posiadające wyższe kwalifikacje: legitymujące się świadectwem lub dyplomem ukończenia medycznej szkoły średniej lub policealnej o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym, wyższych studiów pielęgniarskich albo szkoły policealnej w zawodzie opiekunka środowiskowa, asystent osoby niepełnosprawnej lub opiekun w domu pomocy społecznej b)osoby zatrudnione przez Wykonawcę do realizacji usług obejmujących opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem, muszą legitymować się: -świadectwem lub dyplomem ukończenia medycznej szkoły średniej lub policealnej o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym, wyższych studiów pielęgniarskich albo szkoły policealnej w zawodzie opiekunka środowiskowa, asystent osoby niepełnosprawnej lub opiekun w domu pomocy społecznej. c)osoba zatrudniona jako koordynator usług powinna legitymować się wykształceniem co najmniej średnim. Nie jest wymagane wykształcenie kierunkowe. d)pracownicy skierowani do realizacji zamówienia muszą posiadać stan zdrowia pozwalający na świadczenie danego typu usług, w tym ciężkich prac fizycznych a zatrudnione przez Wykonawcę osoby z orzeczoną niepełnosprawnością przedstawią świadectwo wystawione przez lekarza medycyny pracy potwierdzające ich zdolność do świadczenia usług opiekuńczych. e)wszyscy pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem o niekaralności oraz podpisać zobowiązanie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji usług. Sytuacji ekonomicznej i finansowej: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej od skutków prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy ubezpieczenia - 75.000,00 zł. Potencjału technicznego: 1.zapewnią dyspozycyjność w świadczeniu usług opiekuńczych przez 7 dni w tygodniu w godz. 6.00-22.00, 2.dysponują na terenie Warszawy lokalem biurowym wyposażonym w telefon, telefaks i komputer gdzie można skontaktować się z koordynatorem usług od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona metodą \spełnia-nie spełnia\. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale 4 SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz Oferty, stanowiący zał. nr 4 do specyfikacji. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 do specyfikacji. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w oświadczeniu, do oferty należy dołączyć: 2.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub uaktualnionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.5.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na okres obowiązywania umowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości sumy ubezpieczenia minimum 75.000 zł, lub zobowiązanie do zawarcia takiego ubezpieczenia przed podpisaniem umowy, w przypadku wybrania oferty Wykonawcy. 2.6.sprawozdanie finansowe za rok 2005 albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2005 rok. 2.7.dowód posiadania do dyspozycji lokalu biurowego. W przypadku obiektów nie będących własnością Wykonawcy powinny to być umowy najmu, dzierżawy, leasingu lub umowy przedwstępne z właścicielem - w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego - obejmujące co najmniej okres obowiązywania umowy. 2.8. wykaz wykonanych, a w przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. - zał. nr 6 do SIWZ. 2.9.referencje od Zamawiających wymienionych w wykazie określonym w pkt.2.8, stwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 2.10.wykaz osób, które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ, kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw i zaświadczeń) potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje. 3.Parafowany wzór umowy. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 - 2.4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 4.1.nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, 4.2.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.4.zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 4.5.Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1, 4.3 i 4.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument, o którym mowa w ust. 4.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4.5. 6.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. kwalifikacje zawodowe personelu 30 3. wykształcenie personelu 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opsochota.waw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.01.2007, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego - ul. Przemyska 11, 02-361 Warszawa sala nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.