eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Remont szybu windowego poprzez modernizację szybu i wymianę windy, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych mieszkańców, remont pomieszczenia sanitarnego, termomodernizacja pokrycia dachowego, wymiana posadzek, wykonanie wentylacji mechanicznej oraz modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej na terenie Domu Pomocy Społecznej w Pigży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Toruń: Remont szybu windowego poprzez modernizację szybu i wymianę windy, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych mieszkańców, remont pomieszczenia sanitarnego, termomodernizacja pokrycia dachowego, wymiana posadzek, wykonanie wentylacji mechanicznej oraz modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej na terenie Domu Pomocy Społecznej w Pigży
Numer ogłoszenia: 78591 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szybu windowego poprzez modernizację szybu i wymianę windy, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych mieszkańców, remont pomieszczenia sanitarnego, termomodernizacja pokrycia dachowego, wymiana posadzek, wykonanie wentylacji mechanicznej oraz modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej na terenie Domu Pomocy Społecznej w Pigży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie projektu budowlanego, remontu szybu windowego poprzez modernizację szybu i wymiany windy w Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie projektu budowlanego termomodernizacji dachów w Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie projektu budowlanego, wentylacji mechanicznej oraz modernizacja instalacji wentylacji w pomieszczeniach stołówki, kuchni, sali rehabilitacji oraz pokoju dziennego w Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Część 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie projektu budowlanego podjazdu dla niepełnosprawnych mieszkańców, remont pomieszczenia sanitarnego i wymiana posadzek w Domu Pomocy Społecznej w Pigży..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część I 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) część II 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) część III 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) część IV 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Kujawsko - Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 100, I piętro, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. robotę polegającą na remoncie szybu windowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto - dla części 1 - wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. robotę polegającą na termomodernizacji dachu o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto - dla części 2 - wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. robotę polegającą na wykonaniu i remoncie wentylacji mechanicznej o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto - dla części 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla każdej z 4 części - osoba, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, określone przepisami prawa budowlanego, w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - kierownik robót budowlanych bez ograniczeń, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz); - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli okres wykonywania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienia warunków, o których mowa w pkt 4, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 5 j); - oświadczenie wykonawcy, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) (zał. nr 7 siwz);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 107, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie projektu budowlanego, remontu szybu windowego poprzez modernizację szybu i wymiany windy w Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Zakres prac polegać będzie na: - powiększenie otworów drzwiowych przystankowych dla windy, - naprawa posadzek przy drzwiach przystankowych windy, - wymianę dźwigu na nowy dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wg. paramentów opisanych w projekcie budowlanym, uruchomienie dźwigu wraz z przeszkoleniem personelu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie projektu budowlanego termomodernizacji dachów w Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Zakres prac polegać będzie na: - demontażu pokrycia dachowego do płyty konstrukcyjnej stropodachu, - oczyszczeniu, osuszeniu, wyrównaniu i przygotowaniu podłoża do ułożenia nowej warstwy ocieplającej z wełny mineralnej, - wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana wywietrzaków i wentylatorów dachowych, - przemurowanie istniejących kominów, - wymiana instalacji odgromowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie projektu budowlanego, wentylacji mechanicznej oraz modernizacja instalacji wentylacji w pomieszczeniach stołówki, kuchni, sali rehabilitacji oraz pokoju dziennego w Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Zakres prac polegać będzie na: - wykonanie i montaż central wentylacyjnych dachowych nawiewnych i wywiewnych wraz z automatyką, - wykonanie i montaż przewodów wentylacyjnych wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi i wyposażeniem, - wykonanie instalacji elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na podstawie projektu budowlanego podjazdu dla niepełnosprawnych mieszkańców, remont pomieszczenia sanitarnego i wymiana posadzek w Domu Pomocy Społecznej w Pigży. Zakres prac polegać będzie na: - Podjazd dla niepełnosprawnych: roboty ziemne i fundamentowe, wykonanie hydroizolacji, wykonanie konstrukcji płyty żelbetowej podjazdu, wykonanie i montaż balustrad. - Remont pomieszczenia sanitarnego: roboty rozbiórkowe i demontażowe, wykonanie hydroizolacji i posadzek, wykonanie ścianek działowych, wykonanie glazury i terrakoty oraz tynków wraz z malowaniem, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie prac instalacyjnych wod - kan i c.o. oraz elektrycznych, biały montaż. - Wymiana posadzek: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wykonanie warstw wyrównujących pod posadzki, wykonanie wykładzin z tworzyw sztucznych oraz z terrakoty. Uwaga: Z uwagi na charakter i specyfikę funkcjonowania budynku DPS-u, zamawiający do prac związanych z wymianą posadzek, będzie udostępniał pomieszczenia sukcesywnie wg. harmonogramu ustalonego pomiędzy wykonawcą a zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.